Didem 10

<Daha önce okuduğum bir hikayeyi orjinalindeki hikaye akışına sadık kalmaya çalışarak, bazı bölümlere eklemeler yaparak yeniden düzenledim. Orjinal hikaye yazarı kimdir bilmiyorum. Hikaye tamamen fantazidir. Kişilerin ve anlatılar kurgudur. >

Önceki Bölümler

Bölüm 1 

Bölüm 2 

Bölüm 3

Bölüm 4 

Bölüm 5

Bölüm 6 

Bölüm 7 

Bölüm 8

Bölüm 9 


Didem - Otel 2

Orgazm sonrası rehavet bedenimi sarıyordu. Orada rujum, rimelim, saçım başım dağılmış kan ter içinde oturuyordum.


Tuğba bana bir Bacardi daha getirmişti.

“Heh!... İç de kendine gel bakalım... Gece uzun...” dedi Bilal.

İçkimi içerken birileri bana sigara uzatmıştı. Sigarayı alıp, bir nefes çekmiştim. İlk nefeste, keskin ot beni öksürtmüştü.

“Haydaaaa.... İlk kez mi ot içiyon sen.” dedi Bilal

“Ayy, Yok. Çok fazla ot sarmışsınız. Üniversiteden beri içmedim.”

“İç...İç öğrenci işi deil bizim mallar.Di mi lan Namık”

“Evet Didem Hanım, Bilal bey her zaman en iyi mal alır”

“La kroya bak...nezakatten ölcek...varsan baksan birazdan senin amını götünü yara yara sikecek demezsin” dedi Bilal Hepsi kahkahayı bastı.

“Hmm... Demek planınız bu” dedim cilvenerek. Başım şimdiden dönmeye başlamıştı.

“He valla. Sikecez evire çevire”

“Ayy, çok zorlamayın diğerleri gibi. Sonra kocama rezil oluyorum Bilal beyciğim”

“Yok amına koyyım.İstemezsek de zorlanabilirsin. Bizim aletler amcığına girince seninki folloş olabilir haaa” 

‘Siktir” diye geçirdim içimden. Bir süre kocama bir şeyler uydurmam gerekiyordu.

"Hadi. önce bir banyoya girde biraz temizlen " dedi Bilal.

Başım dönüyordu.

Banyoya yürürken bile yalpalıyordum. arkamdan

“Lan bu orospu biz sikemeden sızcak galiba haaa. Sonra mal gibi yatakta yatmasın.” dedi Bilal bağıra çağıra

“Ay, ilahi Bilal beyciğim, sizin gibi 5 hayvan üstümden geçse de daha yok mu derim ben haberin yok” dedim omzumun üstünden bakıp

“Vay amına godumun orospusuna bak sen. Gel... gel de bi sikem seni bakalım ayağa kalkabiliyon mu?” dedi gülerek arkamdan

Yalpalayan adımlar ile banyoya girip duşu açtım.

Aynada kendime baktım.
Gözlerim kızarmıştı. Saçım başım, makyajım dağılmıştı ama yüzümdeki taze sikilmiş imajı makyajla düzeltilebilecek bir şey değildi.

Duşa girip, saçlarımı toplayarak, vücudumu köpürterek sabunladım. Sıcak su beni kendime getirmişti. Anormal derecede azmıştım. Sanki biraz önce odun gibi kalın yarrakla sikişmemiş gibiydim.

Bornozu giyerek dışarı çıktığımda Tuğba’nın barda içki hazırladığını gördüm. Kaşla göz arasında bardakların birine küçük kahverengi şişeden bir kaç damla attı.

Bardağı görmediğimi düşünerek bana uzattı.

“Neydi o damlattığın” dedim sorgulayan şekilde.

“Yok bişi yaa. Şurada eğleniyoruz işte. Biraz enerji veren bir kaç damla işte” dedi Namık.

Bardağı alıp, sandalyenin yanındaki sehpaya koydum. Namık, Recep ve Bilal anlamadığım bir kaç konudan konuşuyordu. Bir ara Reco bana doğru kadehini kaldırdı. 

“Şerefinize Didem hanımcım” dedi

“Ay teşekkür ederim ben içmemeyim başım dönüyor biraz” diye cevap verdim.

“Ohoooo... Senin nazını sikerim orospu... Şerefe dediysek içeçeksin işte.Yoksa internete salarım videoları ha” 

‘Piç şişko’ diye düşünürken bardağı alıp yuvarladım. Rom boğazım yakmıştı.

“Hah şöyle yaa. Biraz havaya gir işte” dedi Namık gülerek

ikinci kadehi üçüncüsü takip ederken bana ateş basmıştı. Bornozu sıyırıp attım. Kasıklarımdan başlayan alevler vücudumu sarıyordu. Bacaklarımı açmış pembe amımı tam karşımda oturan Bilal’e teşhir ediyordum. Sanki farkında değilmişim gibi, arada işaret parmağımı dudaklarımda göğüs uçlarımda gezdirirken dışarıdaki deniz manzarasına bakıyordum.

Recep ayısı ile Namık hala bir şey konuşuyordu.

“Tamam la uzatmayın işte, orospuya bah sen. yanıyor yine. Namık gel sikelim şu kancığı” derken ayağa kalktı Bilal.

Yanıma gelerek elimden tutup sertçe sandalyeden kaldırdı.

“Ayy. Bilal bey, ne kadar haşinmişsiniz siz böyle” dedim kıkırdayarak

Beni çekiştirerek yatak odasına doğru götürdü. Peşimizden Namık’da ayağa kalkmıştı. Ayakta durduğunda yanında minicik kalmıştım. Namık kocaman vücuduyla arkamızdan geldiğini hissediyordum. Reco ve Tuğba salonda kaldılar.

“Ayy. Bilal bey, nedir bu aceleniz yoksa çok mu azdınız” dedim şuh bir kahkaha atarken 

İçeride perdeler çekiliydi ve oda oldukça karanlıktı. 

“Bekle sen bekle bakalım, ben küçük Bilo’yla bir su dökem gelcem şimdi” dedi odadaki banyoya geçerken.

“Hmmm, peki siz Namık bey, Sizde azdınız mı hıı? Yoksa sadece izleyecek misiniz?” derken sırtımı Namık’a dayamış yılan gibi kıvranıyordum.

“Yoh... İzlemeyecem... Seni öle bi sikecem ki amcığını yarrağım kölesi olacak”

“Hımmm. Demek öyle...Ama benim minik amcığımı daha önce çook siken oldu” dedim dudaklarımı bükerek

Sırtımda hemen belimin üzerinde Namık’ın pantolonunu zorlayan çıkıntısını hissedebiliyordum. Haklıydı. Eğer bu hissetiğim şey sikiyse hiç bu kadar uzun bir aletle sikişmemiştim.

“Seni sikenleri bilmem ben...Sana bir sokunca aklın uçacaktır” 

Bilal dışarı çıktığında üzerinde sadece slip donu ve yeleği vardı. 

Kapıyı kapatıp yatağa geçti.Ben hala Namık’ı taciz edip duruyordum

“Naptınız lan, oynaşıyormusunuz bakam” dedi Bilal

“Yok Bilal bey, bu karı bildiğin azmış, sik manyağı olmuş, Recep abi doyurmamış orospuyu haa” 

“Hahaha.. Lan kro karıya dayadık ilacı yanıyordur onun amcığı.” diyerek bana döndü

"Hah, Gel de yala biraz yarrağımı" dedi. 

Bacaklarının arasına diz çöküp, sikini çıkardım. Beklediğim kadar büyük değildi. Pembeydi ve sünnetliydi. 

Ağzıma alır almaz çabucak sertleştiğini hissettim. Bilal’e konsantre olmuşken, Namık'ı arkamda hissettim. Elleri sırtımda, belimde, kalçalarımda ve uyluklarımda geziniyordu. 

Kocaman esmer eller karnıma uzanıp okşadı ve sonra göğüslerimi kavrayıp tutmak için yukarı çıktı. Namık soyunmuştu. Onun teninin sıcaklığını hissediyordum. Bu arada Bilal'i emmeye devam ediyordum. Bilal de arkasına gerilerek siker gibi ağzıma girmeye başlamıştı.

Tanımadığım bu adamların yanında kendimi çılgınca gevşemiş hissediyordum. Namık'a daha fazla kendimi sunmak için dizlerimi ayırdım. 

Ve sonra bir şey hissettim. 

Adamın siki bacaklarımın arasındaydı, dikleşmişti, önce popomun arasına, sonra da alttan amıma doğru bastırıyordu. 

Çok büyüktü. 

Sikin gövdesi amcığımın dudaklarını ayırdığını hissedebiliyordum. Sikini amımın üzerinde ileri geri kaydırmaya başlamıştı. 

“Ahhhh!...Ayy!....Bu nasıl bir şey böyle Namık bey” dedim ağzımdaki sikin izin verdiği kadar

Namık In elleri vücudumun üzerinde dolaşmaya devam ediyordu. Ama artık daha sertti. Göğüslerini daha sert sıkıyordu. Popoma hafifçe vurduğunu hissettim, sonra diğer yanağına tekrar vurdu. 

Bilal sikini emişimi izleyebilmek için saçlarımı tutmuştu. Hafifçe döndüm ve kafamı Bilal’in sikinin üzerinde hareket ettirirken Namık’a baktım. Namık hırıldayarak saçlarımı tutup başımı Bilal'in sikinden çekti.
Herşeyi gibi kalın dudakları benimki ile buluştu. Dilini ağzıma soktu, dudaklarımı ısırdı.

Daha önce hiç bu kadar esmer bir adamla öpüşmemiştim. Bir hayvan gibi nefes nefese kalmıştım. Bilal'in sikine geri döndüm ve tekrar emmeye başladım.Namık ise sikinin başını amcığıma dayamıştı. İçime girmesi için geriye hamle yaptım ama Namık beni tuttu. Biraz geri kaçtı. Resmen benimle dalga geçiyor gibiydi. Arkamda Namık’ın sikiyle amcığım köşe kapmaca oynarken Bilal'in sikini okşuyor, emiyor ve taşaklarını öpüp yalıyordum.

“Mmmm.... Ohhh... Sik amcığımı... Hadii Amaaaa...” dedim inildeyerek

"Yatağa çık." Namık'ın sesiydi.

Bilal'in üzerine diz çökerek, kendimi onun üzerine bıraktım. Aleti içine doğru itilirken, adamın yüzündeki mutluluğu görebiliyordum. Siki taş gibiydi. 

Namık yanımızda diz çökmüştü. Ben kendimi Bilal'in üzerine bırakırken Namık büyük, kalın kara sikini yüzüme sürttüğünü hissetmiştim.

Saçlarıma...

Başım dönene kadar dudaklarıma...

Yüzüme ve gözlerime sürttü.

Sonrasında yavaşça dudaklarıma kaydı. Sikinin başını dudaklarıma teması ile ağzım komutu almış gibi açılıvermişti.  Namık sikini ağzımın içine iterken, dudaklarım onu içine çekmek için gerilmişti.
Ağzıma yavaş yavaş sokup çıkarmaya başlamıştı. Her seferinde daha fazlası ağzıma giriyor tam nefessiz kaldığım an geri çıkıyordu. Bu adamın kocaman siki olabilirdi. Ama onu kullanmayı gerçekten biliyordu.

Onu emerken tabanını elimde tutuyordum. İnce kemikli narin parmaklarım kalın gövdesini saramıyordu. 

Gözlerimi Namık’ın sikinden alamıyordum.
‘Ne kadar da koyu’ diye düşünüyordum. Tükürüklerle ıslandıkça karanlıkta sanki parlıyordu. 

Vücudu neredeyse tamamen simsiyah kıl ile kaplıydı. Karnı, kalçaları, kasıkları... 

Namık’ın sikinin tabanını yalayarak, taşaklarını emmek için eğildiğimde kıllarının tel tel tüylerini yanaklarımda ve ellerimde hissediyordum. Oldukça sert kıllar beyaz tenimde izler bırakıyordu. Adam farklı kokuyordu. Kollarımı Namık'ın kalçalarına doladım ve kendime doğru çektim. Altımda Bilal hareketlenmiş sikini amıma çarpmaya başlamıştı.

Namık'ın sikinin yarısını bile ağzıma alamıyordum. Ne kadar da büyüktü...

“Mmmm!.... Ohhh” diye mırıldanıyordum emerken

“Lan Namık orospunun amcığı da yanıyor amına goyayım. Geç biraz sen sik amcığını ben bi mola verem. Amcığı çok sıkı” dedi Bilal altımda. 

Namık olduğu yerde sırt üstü yatarken Bilal’in üzerinden kalkıp onun üzerine geçtim.Üzerine diz çökerken o kocaman elleri ile belimden tutup yavaşça üzerine indiriyordu.
Dizlerim titriyordu ve bayılacağımı hissediyordum. 

Sanki bir rüya gibiydi. 

Namık’ın kocaman ellerini popomda hissettim. Yavaşça beni kendi üzerine çekiyordu.

Kendimi deli gibi hissediyordum. 

Sikinin başı sırılsıklam olmuş amcığım girişine yaslanmıştı. Amcığımın dudakları kalın sikinin zorlamasıyla yavaşça açılıyordu. Başıyla kendini çok yavaş bir şekilde açtı. Sonra arkasına yaslandı.

“Arhhhhh....Orospu evli ama daracık amına goyayım. Ahhhh” Namık’tan gelen inilti, sanki bir hayvan sesiydi. 

Üzerinde biraz daha yukarı doğru kayıp, sonra daha fazla içime girmesi için kendimi tekrar aşağı doğru bıraktım. Amcığım zorlanıyordu. Yavaş yavaş bir içime sokuyor bir dışarı çıkarırken kasıklarımın bu büyük alete alışmasına çabalıyordum

“Ahhhhhh!.....Çooook.... Büyük.... Ohhhhh!.... Ahhhhh” diye yüksek sesle inlerken Namık’ın kocaman göğsünün üzerine uzandım.  Kalın telli, sert siyah tüylerini göğüslerimde hissediyordum.  

Minik beyaz ellerimle omuzlarını kavramıştım. Biraz doğrulduğumda, önce sakallarını, sonra dudaklarını göğüs uçlarımda hissettim.

Kendimi onun üzerinde hareket ettirmeye başladım, kalçalarımı sıkıyor.... geriyor... kendimi yavaşça onun üzerinde kaydırırken, vibratörümden büyük yarrağın üzerinde dans ediyordum

“Ohhhh!..... Bak.....Nasıl daracık evli kadın amcığı sikmek.....Ohhh....Sik beni Namık....Sok kocaman yarrağını minik amcığıma Ohhhh!” 

Bunun sonsuza dek sürmesini istiyordum.

Bu arada Bilal beni saçlarımdan tutmuş, sikini dudaklarıma sürterek ve ağzıma sokmuştu. Kendi am sularımın tadına bakıyordum. Seksin böyle olabileceğini hiç hayal etmemiştim. Amımı Namık'a dayarken, Bilal'i kocasıymış gibi emmeye başlamıştım.

“Mmmm!... Ohhmmmm!.....” seslerim odada yükselirken, yan odadan duyulduğuma emindim.

“Vay be.... garı emmeyi seviyor haa” dedi Bilal hırıldayarak.

O anda Namık’ın kalçalarımdaki parmağını, götümde hissettim. Deliğimin etrafında dolaşıyordu. Deliğime hafifçe baskı yapıyor, parmağını etrafında gezdiriyordu. 

Hareketine anında tepki vermiştim. Namık'ın üzerinde kasılırken, Bilal'i daha çılgınca emdim.

Namık parmağının ucunu içeri itmeye ve dışarı çekmeye başlamıştı. Kalın parmağı içime girerken, deliğimi açıyordu. 

Daha derine ittiğinde, Namık'ın sikinin daracık deliklerimde parmağına baskı yaptığını hissedebiliyordum.Başparmağının içimde çalıştığını ve dar girişini genişlettiğini hissetti. 

Ne olacağını biliyordum.

“Ohhh Amına goyayım.... Götünü sikeceğim şimdi senin.... Öyle bir sikeceğim ki, götten vermek için köpek gibi dolanacan etrafımda” dedi Bilal hırlayarak.


Bilal ağzımdan çıkıp arkama geçti. 

Ellerini kalçalarımda hissettiğimde, öne doğru uzandım. Aletinin başı kalça yanaklarım arasından aşağıya indi ve minik deliğimin üzerine durdu.

"Bah, birazdan amından götünden sikecez seni, haaa, iki kürt yarrağına bahalım dayancan mı? HAHAHA” dedi Namık.

Tabi daha önce 3 tanesi ile sikildiğimden habersizdi.

“Ohhhh!....EVET!......SİKİN BENİ...... GÖTÜMDEN.....SİK.....SOK YARRAĞINI.....OHHHH!” diye çığlıklar atmaya başlamıştım.

“Vay be... götünü siktiğimin orospusuna bah sen, götten vermeye ne maraklı lan” dedi Bilal

Sırtımı dikleştirip, amımı hafifçe Namık’ın kalın siyah sikinin üzerinde hareket ettirdim. Aynı zamanda Bilal'in sikinin başının arkadan bana doğru bastırdığını hissettim. Kaslarım ittikçe esnedi ve başı içeri girene kadar basıncı artırdı. Daha önce hiç olmadığı kadar gerilmişti. 

“AHHHHHHH!.....YAVAAAŞŞŞ!” diye çığlık attım. Amımdaki kalın yarrak zaten dar olan göt deliğimi i̇yice sıkıştırmıştı. 

“HAHAA!. Noldu amını siktiğimin garısı. Sikecem senin o minik götünü... Osurta osurta sikecem hemde” derken Bilal kendini biraz daha ileri itmişti

Bir elimi Namık'in göğsüne koymuştum, diğer elimi de onu durdurmak için arkaya koydum. Tırnaklarımla Namık’ın sert siyah kıllarını kavrayıp çektim.

"ARgggg..." Namık altımda hayvanca anırırken ben üzerine çökmüştüm.

O kadar doluydum ki. 

Bilal içime girerken, götümdeki hassas sinir uçlarının alarm vermesi durmuştu. Bunun yerine içine giren bu yarrağın her bir kıvrımını, her bir damarını keşfetmeye başlamış gibiydi
Hareket etmeye başladık. 

Olağanüstü bir şeydi. 

Daracık deliklerimde iki erkeğin kalın siklerini hissedebiliyordum.

Onları istiyordum. 

******

Bilal'in kalçalarını ve uyluklarını hissetmek için iki koluyla arkasına uzandı. Gözleri şaşkınlıktan kocaman olmuştu. Bu cennet gibiydi. Namık'e baktı. Kendini ilk kez veriyormuş gibi çılgınca hissediyordu.

Namık'ın "Hah, işte böyle," dediğini duydu. "Ohhhh...Evet,yavrum,AHHRG...."

Bilal içeri itmeye ve geri çekmeye başlarken, sikini içime soktu ve beni daha da gerdi. Rektumunun sinirleri boyunca onun yarrağının her bir çıkıntısını hissediyordum. Namık altıma girdiğinde,iki sikin birbirinden bağımsız hareket ettiğini hissettim. Bilal daha derine ittikçe anüsünün halkasının gerildiğini hissedebiliyordum. Beni yavaşça sikmeye başladı ve yarrağı içime masaj yapıyordu. Namık da kara kıllı sikini amıma sokmuştu. Vücudum gevşedikçe ve onlar için açıldıkça zevk inlemelerim perdesi de yükselmeye başlamıştı.

Ritmi tutturduklarında her bir sinir ucumda ve her yerimde hiç hayal etmediğim hisler hissediyordum. Daha önce hiç görmediğim bu kıllı adamı tutkuyla öpüyor ve sonra dönüp Bilal'i öpüyordum. Onun da benden zevk aldığını hissedebiliyordum. Bilal sikiyle götümün derinliklerini keşfederken Namık da beni daha sert şekilde sikiyordu. İçime her girişleri daha öncekinden farklı hislerle beynime şimşekler gönderiyordu. 

İçtiğim o içkiden miydi yoksa uzun süredir sikişmemiş olmamdan mıydı? Bilmiyordum. Aslında o an umrumda da değildi. Sadece istemsizce çığlıklar atıyordum. 


Bilal kalçalarımı tutuyordu. Bazen içimde birlikte hareket ediyorlardı, ama adamlar hareketlerini değiştirdiler ve farklı açılardan sokarken masaj yapmak için dairesel hareketler yapıyorlardı.

Sikleri daha da derine inerken, farklı noktalardan beni uyarıyorlardı

Aklımı kaybediyordum. 

"OHHHH!.... Ahhhhhhh!   Siiiikiin!.... Taşaklarınıza kadar SOKUN!.....OHHHHHH.... HARİKAAA!..." diye tekrar tekrar bağırıyor inliyordum. 

Orgazmının ilk dalgası beni vurduğunda gözlerim karardı.

Vücudum sarsıldı, titredi ve zevk dalgaları içimden geçti. Bilincim gidip geliyorken, sikler içimde pompalanmaya devam ediyordu. Tüm vücudum titriyordu.

Sonra erkekler boşaldı. 

Önce Namık’ın döllerinin rahmime dolduğunu hissettim, ardından Bilal'in ılık döllerini götümün derinliklerine pompalamaya başladı. 

Ağlıyor ve şaşkınlık içinde başını sallıyordum.


Boşalmaları bittiğinde yarrakları küçülene kadar içimde kalmıştı. Amcığım ve götüm onlardan ayrılmak istemiyordu. Yumuşayana kadar içimde tutmak için kendilerini kasıyorlardı.

Yatakta uzun süre kendime gelmeye çalıştım. Namık ve Bilal beni öpüp, okşarkeniltifat ettiler. 

Kendimi güzel hissediyordum. 

Değişmiş hissediyordum.


Bilal duş alırken Namık ile samimi bir sessizliğin tadını çıkardım. Başını Namık’ın kocaman göğsüne yasladığımda, nazikçe okşadığını hissediyordum. Bilal banyodan çıkıp çantasını alarak yanımıza gelmişti.

"Yanda sana bir sürprizi olduğunu söyledi."dedi

Yalpalayarak ayağa kalkıp duşa girdim. Bacaklarım beni taşımıyor gibiydi. Sıcak suyun altında dururken tüm vücudum jöle gibi olmuştu. Acele etmedim, saçlarımı yıkayıp, kurutmuştum. Yine de banyodan beyaz otel sabahlığıyla çıktığımda hâlâ titriyordum. Kendimi sersemlemiş hissediyordu.

Kapı açıldı. Reco ince çizgili takım elbisesiyle içeri girdi. Soğukkanlılıkla beni inceliyordu. Olanların benim üzerimdeki etkisini görebiliyordu.

"Bu sana..." dedi ve kahverengi bir zarf uzattı.

Yatağa oturup zarfı açtığımda sanki gerçek olduğuna inanmıyormuşum gibi paraya bakakalmıştım.

"Burada çok para var" dedi Reco. 

"Az sikilmiş üstelikde evli kadın için keseyi açtılar. Ama hafta sonu çok daha fazlası olacak." dedi pis bir sırıtışla.

Şaşkına dönmüştüm. Banknotları tutarak öylece oturmuş kalmıştım.

"Artık neye dönüştüğünü biliyor musun?" dedi Reco yanıma otururken.


Vücudum Namık ve Bilal yüzünden hâlâ titriyordu ama farklı bir his beni ele geçirmişti ve titremeler sıcak ve soğuk hissettirmeye başlamıştı. Elimdeki paraya kilitlenmiştim. Her şey çok açıktı ama o bunları göremiyordum veya görmek, anlamak istemiyordum.
Bu Reco hayvanı beni pazarlamıştı işte...


Reco dizimi okşuyordu. Bu garip bir şekilde rahatlatıcıydı ve ağlayacağımı hissediyordum.


"Neye dönüştün sen?" diye tekrarladı usulca.


"Senin fahişen," diye cevap verdim.


"Evet, güzel. Tekrar söyle."

"Ben senin fahişenim," derken banknotlara bakıyordum. Titriyordum.

"Heh... Şöyle....Artık ben ne dersem o tamam mı orospu" dedi Reco. Sonra içeri seslendi.

"Hazırız Tuğba..."

Tuğba çok becerikliydi. Yatağın üzerine havlu koydu. Sabahlığı çıkarmama yardım etti.

“Şimdi sırt üstü yatıp bacaklarını geniş bir şekilde aç” dedi yumuşak bir tonda.

Nedensizce düşünemiyordum. Sadece komutları uyguluyordum. Sırt üstü uzanıp bacaklarımı açtım. Bilal, Namık ve Reco bacaklarımın arasından yeni sikilmiş, şişmiş, kıpkırmızı olmuş amıma bakıyordu.

Başucumda duran parayı herkesin görebileceğini biliyordum. Kollarımla yüzümü kapattım.

"Şimdi kıpırdama " dedi Tuğba. 

Vücudum hâlâ titriyor, en ufak bir dokunuşa tepki veriyordu. Tuğba’nın ellerini vajinamın dudaklarını araladığını ve onu incelediğini hissediyordum. Nazik dokunuşları yavaş yavaş uyarılmama neden olmaya başlamıştı. Gözlerimi araladığımda Reco’nun ellerini dizlerim üzerinde görmüştüm. Tuğba ise ilk defa vajina görüyormuşcasına bacak aramı inceliyordu.

"Burası, çubuk klitoris boyunca güzelce oturacak." dedi Tuğba. Bahsettiği yerde ufak bir temas hissettim. Ne yapıyordu bunlar. O an düşünceler yerine afrodiyakla yıkanmış beynim sakin ve uysaldı.

Gözlerimi açık tutmakta zorlanıyordum. Tuğba’nın bir tepsiden bir şeyler seçtiğini duydum. Vajinamda hafif bir soğukluk hissetmiştim.

“AAAAAAAHhhhhhhh.... NAPIYORSUNUZ........” Birden acıyı hissettiğimde gözlerimi açıp çığlık attım. Bacaklarımı kapamaya çalışsamda Namık ve Reco’nun tuttuğu bacaklarım bir araya gelmiyordu

Herşey çabucak bitti. 

O sırada soğuk bir metalin vajinamda kaydığını hissetmiştim

“Vayyyy..... Güzel oldu valla.....Tuğba sana bir krem verecek. Kalk da bak bayılacaksın haa" dedi Reco ben, ayağa kaldırırken. 

"Şööle bir etrafta dolaş bakalım," diye talimat verdi Reco.

İlk başta kararsızdım. Adamların ona yaptıklarından ve kuyumcunun yaptıklarından dolayı hâlâ titriyordum. Tüm gücümü topladım ve ayağa kalktım. Salona doğru çıplak bir şekilde bir prenses edasıyla yürüdüm. Yürürken bacak aramdaki titreşim ve metalin varlığı beni şaşırtmıştı.

Hepsi beni takip etti. Erkekler büyülenmişti. Gözlerini benden alamıyorlardı.

Üçü de bana bakıyordu. Bu bakışları biliyordum. 

Yine heyecanlanmaya başlamışlardı.

"Dur orada....Aynaya bak" dedi Reco.

Aydanda açıkça görebildim. Parlak top amımda duruyor ve tenimde parlıyordu. Farklı görünüyordu. 

Kımıldadım. Kaslarımı sıktım. Her seferinde, çelik çubuk beni dürterken, sinirlerime karıncalanmalar gönderiyordu. 

Kot pantolon giyerken ya da koşu yaparken nasıl hissedeceğimi, kocamın  ne diyeceğini merak ediyordum. Kadınlar bunu spor salonundaki duşta ve belki de mayosunun içinden göreceklerdi.

Yine de çok güzel, diye düşündüm. Çok yaramaz.  Çok ateşli. 

Güzel vücudumu yavaşça aşağı yukarı süzerken, yeni süsüme hayran kalmıştım. 

Artık bir piercing’im vardı. Bunun anlamı ise netti. 

Kocama artık bir şeyleri anlatmalıydım.


Sonraki Bölüm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.