Buse Striptiz Denemesi 6

Önceki bölümlere aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Bölüm 1

Bölüm 2

Bölüm 3

Bölüm 4 

Bölüm 5


Buse Striptiz Denemesi

Bölüm 6 


Yere diz çökmüş, tekrar Cihan'ın sikine odaklanmıştım. Her şeyin ne kadar gerçeküstü göründüğü, nasıl davrandığım, bu adamlar tarafından nasıl kullanıldığım aklımı kurcalıyordu.

Gerçi bunları daha derin düşünmek için fazla zamanım olmuyordu.


"Benim sıram," dedi Cihan, ayağa kalkmak için ağzımdan kendini çekerek.


"Aaa....," diye iç geçirdim, saçlarım önüme tekrar dökülmüştü.


"Ben ağzından sikeyim o zaman kanka," diye bağırdı bir başkası. Burak olduğunu düşünmüştüm.


"'Aynı anda üçlü yapsak nasıl olur?" diye önerdi bir başkası.


"Oooo götü ben sikeyim, hep hayalini kurdum amına koyayım" dedi Kemal hemen.


"Yok amına koyayım," diye mırıldandım sessizce, orada 3 kişi tarafından sikileceğim düşüncesi içimde bir endişe yaratmıştı.  

Anal mı?


Gerçekten mi?


Ara sıra partnerlerimin bunu yapmasına izin versem de, herkes bunun en sevdiğim şey olmadığını biliyordu. Oysa şimdi burada, diğerleri başka delikleri kullanırken bu diğer erkeklerden birinin bunu yapmasını öneriyorlardı.


Daha bu düşünceler tamamlanmadan Cihan yanımda yere uzandı. Bakışlarım Cihan'ın kasıklarında duran sert aletine kaydı ve birden onu içimde hissetme ihtiyacıyla doldum. Bu ihtiyaç endişe ve şoku bir kenara itti ve zayıf ellerim ve dizlerim üzerinde ona doğru süründüm. Bir elimi yakın tarafına koydum, diğer elimi de uzak tarafına koymak için uzandım. Sonra bir bacağımı beline doğru kaydırıp üzerine oturdum, elleri belimi kavrayıp bana destek olmak için yukarı kalktı. Bir elimi aralarına uzatıp parmaklarımı erkekliğinin etrafına sardım ve öne doğru kayarak onu amıma hizaladım. Geri çekilerek kendimi onun üzerine kaydırdım ve amımı erkekliğiyle doldurdum.


"Mmmmmm...... Siktir, Oohhh...." Nefes aldım, kasıklarımı onunkinin üstüne bastırmak için kalçalarımı salladım. Yer çekimi etkisiyle amımdan sızan döller Cihan’ın kasıklarına bulaşıyordu.


" Hay sikeyim," diye iç geçirdi Cihan.


Onun tepkisini anlayabiliyordum. Aklımın gözünde onun gördüğünü ben de görmüştüm... Davranış biçimimi görmüştüm. Çok edepsizdi... çok ahlaksızdı. Adamlar - benim erkeklerim - bana yine orospu diyorlardı , ben de aynen öyle davranıyordum. Ama umurumda değildi. O an onların orospusu olmak istiyordum.


Ellerimi tekrar yere koyarak birkaç kez ileri geri sallandım ve kendimi Cihan'ın erkekliğine bıraktım. Ama bir ritim tutturamadan bir el kıçımın üzerine geldi ve donakaldım, dudaklarımdan endişeli bir inilti döküldü. 

Nefesimi tutarak bekledim ... bekliyordum ... gerçekleşmek üzere olduğuna inandığım şeyden korkuyordum.


Sonra bir şey götüme dokununca rahatlayarak iç çektim.


Kemal'in hiçbir ön hazırlık yapmadan sikini götüme sokmasını bekliyordum. Ama küçük kahverengi deliğimde sadece bir parmak yoktu, aynı zamanda yağlanmıştı. Anal penetrasyonu kolaylaştırmak için bir çeşit kayganlaştırıcı bulmuşlardı ve parmağını beni önceden gevşetmek için kullanıyordu. Parmak içime bastırıp girişi kayganlaştırıcıyla kaplarken, bu girişi daha az acı çekerek kabul etmek zorunda kalmamak için hem zihnimi hem de bedenimi rahatlatmaya odaklanmaya çalıştım. Çok kısa bir süre sonra parmağını çekti ve daha büyük bir şey minik deliğime basınç yapmaya başlamıştı.


Bir el sırtıma dayandı ve beni daha da öne eğilmeye zorladı, böylece göğüslerim Cihan'ın göğsüne değiyordu ve saçlarım yüzüne doğru sarkıyordu. Saçlarımı elleriyle topladı, sonra bir eliyle başımın arkasında tutarken diğer eliyle yanıma döndü.


Kemal baskı uyguladı ... ...


Nefesimi tuttum.


Sikinin başı götüme yavaşça girdi. .


Zorla yasak kapıları açıyordu.


Gözlerimi kapattım.


Erkekliğinin birkaç santimi daha içime girdi.


Beni esnettiyordu. Deliğim içine aldığı bu yeni şeye alışmaya çalışıyordu.


" Ah sikeyim," diye nefes nefese kaldım, deliğim gerilmişti. Kayganlaştırıcıyı buldukları için sessizce teşekkür ederken yine rahatlamaya odaklanmıştım.


Hafifçe sokarak duraklayan Kemal, buna alışmam için bana süre verdikten sonra hafifçe geri çekildi ve tekrar ileri doğru bastırdı. Götüme birkaç santimetre daha girerken, sikinin amımla göt deliğimi ayıran zar boyunca Cihan'a sürtündüğünü hissediyordum. Tekrar durdu ... geri çekildi ... ileri itti. Bu kez kasıkları kıçımın yanaklarına kadar geldi, tamamı götüme gömülmüştü.


"Ooh SİKTİR!........" Daha önce hiç olmadığı kadar dolu hissederek mırıldandım.


" Evet," diye inledi, iki eli belimi kavrarken bir kez daha durakladı. Sonra kalçalarını ileri geri sallamaya başladı. İlk başta sikini sadece bir santim kadar geri çekip tekrar içime itti. Ama yavaş yavaş miktarı artırdı, yavaş yavaş tüm yarağını götüme sokup çıkarmaya başlamıştı.


Onun altında Cihan, pozisyonları nedeniyle sınırlı bir şekilde de olsa, amımı sikmek için kalçalarını yukarı ve aşağı doğru çalıştırmaya başladı. Yan tarafımdaki elini kullanarak beni hafifçe doğrulttu, sonra elini içeri doğru kaydırarak göğüslerimden birini avuçladı ... avucu sıcaktı ... parmakları iştahla yumuşak tenimi sıkıyordu.


"Ooah!........... Oouuv!...... Siktir!......Ahhhhh!....... EVET" diye nefes nefese kaldım, bir çift yarak tarafından sikiliyordum ... zarın içinden birbirlerine sürtündüklerini hissediyordum . . vücudum hafifçe sallanıyor. Kemal'in götüme ilk girişi ateşimi söndürmüş, orgazmın gölgede kalmasına neden olmuştu. Ama vücudum anal sekse hızla alışıyor ve Cihan'ın hareketleriyle birlikte ateş yeniden alevleniyor, orgazmı gölgelerden çıkarıp alevler arasında bir kez daha girdap haline getiriyordu.


Gözlerim hâlâ kapalı olduğu için Burak'ın önüme geçtiğini görmemiştim. Ama Cihan'ın saçlarımdan tutuşunu bir başkasına bıraktığını hissettim ve başım birkaç santim kaldırılırken gözlerimi açtım. İlk gördüğüm şey ağzıma doğru yönelmiş sert bir yarraktı. Gözlerimi kaldırarak kimin olduğunu gördüm, sonra bakışlarımı yeniden o sert yarağa çevirdim. O gece aynı anda iki yarağa sahip olma düşüncesi gibi, üç yarrağa sahip olmayı da hiç düşünmemiştim. Aynı dakikalar önce olduğu gibi, şimdi de bunun gerçekleşmesinin eşiğindeydim ve bunu çok istiyordum.


"Ohhhh..." diye inledim ihtiyaçla.


"Yarrağımı mı yalamak istiyorsun, Orospu?" Burak sikinin başını benden birkaç santim uzakta tutarak soruyordu.

"Sikimi emmek ister misin?"


"Evet," diye iç geçirdim tereddüt etmeden. Beni içine çektiği hafif kalkık pozisyon beni dengesiz hissettiriyordu ve kendimi dengelemek için ellerimi Cihan'ın göğsüne koydum.


"Hahaha, abi kız tam seks makinası" diye hırıldamıştı Kemal.


Burak öne doğru eğilerek sikinin başını ağzıma getirdi ve ben de hevesle dudaklarımı sikinin üzerine kaydırdım... dilimi üzerinde gezdirdim. Yarağı dudaklarım boyunca kayarken kendimi boğazıma sokulmasına hazırladım ama sonra dudaklarım parmaklarına değdi. Gözlerimi kaldırarak bunun için ona sessizce teşekkür ettim.


Orada diz çökmüş, üç erkek tarafından ortak zevklerimizin bizi sürüklediği arzuyla sikişiyorduk.. onların seks oyuncağıydım veya onlar benim oyuncağımdı. 


Aslında hepimiz ben olmasam hiç birinin bu sevki yaşamayacağını biliyorduk. 


Arkamda Kemal belimden tutmuş, sikini götüme sokup çıkarıyordu. Cihan şimdi her iki göğsümü de okşuyor, kalçaları amımı tekrar tekrar sikmek için yukarı doğru çıkarken elleriyle esnek göğüslerimi yoğuruyordu. Önümde Burak'ın kalçaları ileri geri sallanıyor, kaskatı siki ileri geri kayarken dudaklarımda geziniyordu. Tüm bunlar olurken benimle konuşuyor, bana azgın orospu ... yaraksever kaşar... diyorlardı. Etrafımdakilerin de onların düşüncelerine katıldıklarını ve aynı zamanda ne kadar güzel olduğumu, bu şekilde seks yaparken ne kadar seksi göründüğümü söylediklerini duyuyordum.


Tüm bunlar şehvetimi körüklemek için bir araya geliyordu. Tutuşan ateşimin şiddetini artırıyor, orgazmın içlerinde daha da güçlenmesine neden olurken, güçlü bir zevk yaşatıyordu.


"Mmm. Ohhhh!" Alevlerden çıkıp serbest bırakılmasının çıkıntısına yaklaşırken heyecanla inledim.


" Dostum, kız arkadaşınız bundan çok hoşlandı," diye inledi Cihan, parmakları göğüslerimi sıkarken ... siki tekrar tekrar amıma giriyordu.


"Evet, gerçekten ......" Kemal homurdandı, yarağı kıçımı tekrar tekrar dolduruyordu.


" Ayne.... Em şunu, vakumla orospu," diye inledi Burak, parmakları saçlarımda gerilmişti ... siki ağzıma girip çıkıyordu.


"Mmm. Mmm," diye inledim, gözlerim kapalıydı, vücudum sallanıyordu. Burak her ağzıma girip çıkarken yarrağını emerek vakumluyordum. Vakumlamaktan yanaklarım ağrımaya başlamıştı.


"Arghhhh!....Sok hepsini hadi, Orospu," diye homurdandı Burak dakikalar sonra.


Dudaklarım öne doğru kayarken sessizce inledim ve elini çektiğini fark ettim. Ne olacağını bildiğimden, umutsuzca boğazımı gevşetmek için acele ediyordum.


" Ah evet,siktir..." diye iç geçirdi Burak, dudaklarım sikinin tüm boyunca aşağı kayarken ve bir kısmı boğazımı doldurdu. Geri çekerek çoğunu çıkardı, sonra tekrar içeri itti ... geri çekti ... içeri itti ... geri çekti.


Üç yarak tarafından tekrar tekrar sikilirken olduğum yere yığılmıştım. Boğazıma yapılan baskı beni ona odaklanmaya zorluyordu ve orgazm ilerleyen ivmesinde duraksıyordu ... alevlenip serbest kalması arasında bir yerde oyalanıyordu ... benimle eğleniyordu ... Burak her geri çekildiğinde oksijene olan ihtiyacımla inlememe neden oluyordu.


Ardından Burak eliyle sikini tekrar kavradı ve dudaklarım bir kez daha parmaklarından sekerken boğazıma daha fazla girmesini önledi. Orgazmım hemen yeniden hareketlendi ... çılgınca serbest kalacağı yolculuğuna devam ediyordu.


Saniyeler sonra Kemal'in ritminin yoğunlaşmasıyla hızla ilerledi.


Kalçaları hızla sikini kıçıma sokup çıkarıyor, arkamdan daha hızlı, daha sert, daha hayvanca, ilkel bir vahşilikle içime girip çıkıyordu. Tam bir götçüydü. Belimdeki elleri beni yönlendiriyordu, beni ileri itiyor , yaptığı baskı ve uyum içinde geriye çekiyordu ... beni onu sikmem için kullanıyordu ... kıçımı onun erkekliğine sokup çıkarıyordu. Götüm alışkın olmadığı yarrakla doldurulurken hava da içine giriyordu. Çıkıp tekrar tekrar girdiğinde götümden hava çıkışlarının sesleri amcığımdaki şapırtılı orkestraya karışıyordu. 


"Ahhhhh!..... Haaariiiikaaaa!....." Kemal'in götümü şiddetle sikmesi dudaklarımın şaft boyunca daha hızlı ileri geri kaymasına ve parmaklarından sekmesine neden olurken Burak'ın sikinin izin verdiği kadarıyla inliyordum. Bu aynı zamanda Cihan'ı da sikmeme, amımın onun sikinin üzerinde gidip gelmesine neden oluyordu.


"Ahhhhh!......Seni sikik orospu," diye hırladı Kemal, siki pompalanırken ... içeri ... dışarı ... içeri. Kemal arada sikini götümden tamamen çıkardığında minik kahverengi deliğimin kapanmadığını davetkar bir şekilde yarrağı geri çağırır gibi açık kaldığını hissediyordum


"Mmm! Mmm!" Duygular orgazmı körükledi... onu en uç noktaya getirdi... o güçlü vadedişini güçlendirdi. terle kaplanmış bedenimin altında kaslarım titredi. parmaklarım Cihan'ın göğsünde gerildi... amım onun aletinin etrafında kasıldı.


"Evet!" Kalçaları birkaç kez garip bir şekilde sarsıldıktan sonra ileri doğru sertçe hamle yapan Kemal'in kasıkları kıçımın yanaklarına yapıştı. Yarrağı kıçımın dar kanalına olabildiğince derine gömülmüştü... Seğirerek... Sarsılarak... Zıplayarak... İçindeki spermi serbest bırakıyordu.


"Oooooooooohhhh!.... AAAAAAAAHHHHHHH!" diye bağırdım, bu his orgazmımı tsunami gücüyle içime çığlık çığlığa gönderdi. Zihnimde parlak göktaşları patlarken ve sinirlerim boyunca şimşekler çakarken, kaslarım kasıldı ... parıldayan tenimin altında gerildi. kalçalarım Cihan'ın sikinin üzerinde kıvrıldı ve titredi ... Tırnaklarım göğsünü tırmalarken amımı Cihan'ın sikine bastırıyordum.


Orgazm patlayarak gerçekleşiyordu... Daha önce anal ilişkide yaşadığım her şeyden daha güçlüydü... Uzun dakikalar boyunca sürdü, vücudum kendinden geçerek titriyordu. Defalarca orgazm olmuş olmam bir sonrakini engellemiyordu


Bu sırada Burak ağzımı sikmeye devam ediyordu.


Kemal boşalmayı bitirip bir süre bana sürtündükten sonra aniden kendini kıçımdan çektiğinde kaslarım gevşemeye başlamıştı. Aceleyle çekilmesi bedenimin artçı bir şokla titremesine ve boğazımdan hüzünlü bir inilti çıkmasına neden olmuştu.


Eğilmiş, çoraplı bacaklarımı kullanarak kendimi Cihan'dan birkaç santim yukarı kaldırdım ve kalçaları arasında daha fazla boşluk yarattım, böylece kalçaları aşağı inerken sikinin daha fazlası içimden çıkacak, ancak yukarı doğru çıkarken içime geri kayacaktı. Göğüslerimi ellerine bastırmak için hafifçe geriye doğru eğildim, parmakları esnek etlerini sıkıp şekillendirirken tümsekler zevkle titreşiyordu. Cihan’ın siki üzerinde twerke başlamıştım.

Burak'ın sert siki ise dudaklarım boyunca ileri geri kayıyor, bir eli onu tutarken diğeri başımın arkasındaki saçlarımı tutuyordu. 


"Mmm. Mmm," diye inledim, gözlerim usulca kapandı.


" Vay be! Götü çok güzel. Dar... yuvarlak tam istediğim gibi" demişti. Eren, bir el belimi tutmadan ve bir şey kıç deliğime bastırmadan hemen önce arkamdan söyledi.


Bekle!

Ne?!

Şimdi beni tekrar götümden mi sikecek?! diye bağırdı zihnim ve gözlerim fal taşı gibi açıldı, 


Kemal'in ilk girişinde verdiği acıyı hatırlayınca içime bir korku yayıldı.


Ama bir önceden sikilmiş olması deliğimi gevşemişti ve Eren'in siki de kayganlaştırıcıyla kaplanmıştı. Bu iki faktör, bana beklediğimden çok daha az acı veren tek bir hamlede tüm uzunluğunu götüme sokmasına izin vermişti. Eren içime girer girmez içimdeki havayla karışık Kemal’in dölleri gürültülü bir şekilde dışarı püskürmüştü.


"Oooohhh!" Tekrar aynı anda üç yarak tarafından sikiliyor olmanın verdiği hisle inledim.


"Kemal naptın amına koyayım, götüne kovayla mı boşaldım amına koyayım" dedi Eren götümü sikmeye başladığında 


“Napayım kanka, tüm hafta sikişimedim amına koyayım...” diye cevap verdi Kemal


"Erkeklerin nelerden hoşlandığını biliyor, Buse..." dedi Cihan içime girerken.


"Mmm. Mmm," diye inledim Burak'ın pompalanan sikinin etrafında.


"Manzara harika beyler," diye iç geçirdiğini duydum Berke'nin kanepeden.


Sonraki birkaç dakika boyunca üç adam beni sikti, sikleri yarı birleşik bir ritimle içime girip çıkıyor, vücudumun hafifçe ileri geri sallanmasına neden oluyordu. Eren, Cihan'ın amımı sikmeye devam edebilmesi için dizlerimin üzerinde kalmama izin vermişti ve iki sert penis kanallarımı ayıran zarın içinden birbirine sürtünüyordu. Eren'in kasıkları onlara çarptıkça kıç yanaklarım titreşiyordu. Cihan'ın sırılsıklam olmuş amıma girip çıkarken çıkardığı ıslak sesler yankılanıyordu. dudaklarım her ileri itişte Burak'ın parmaklarından sekiyor, sikinin başı boğazımın girişine sürtünüyordu. Ayrıca benimle küfürlü konuşuyorlardı; güzelliğimi ve sergilediğim davranışları överken " kaşar" ve "fahişe" gibi isimler takıyorlardı.


O sırada Burak'ın kalçaları garip bir şekilde seğirmeye başladı... erkekliği dudaklarımın arasında sıkılaştıkça önümde hızla sarsılıyordu.


"Oh amına koyayım. Em, orospu. Yarrrrrraağımı emmmmm," diye homurdandı, parmakları saçlarımda gerilerek başımı sabit tutarken ağzımı şiddetle sikiyordu, doruk noktası hızla yaklaşıyordu.


"Mmm!" İnledim, kendimi gerçekleşmek üzere olduğunu bildiğim şeye hazırladım.


"Arrghh.... evet. Yut döllerimi, seni orospu. Yu...tttt," diye homurdandı, kalçaları birkaç kez sarsıldı. Sonra ağzımda sikinin kafasından biraz daha fazlası varken dondu ve dölleri dışarı fışkırmaya başlamıştı.


Hevesle söyleneni yaptım ve döllerini peş peşe yutmaya başladım. Yarrağı hareketsiz kalıp son fışkırmasını da yapınca, emerek son damlaları da çektim ve dilimle başını yalayarak temizledim.


"Harikaydı," diye iç geçirerek ağzımdan çıktı ve bir adım geri çekildi, eliyle saçlarımı serbest bırakarak sırtımdan aşağıya ve omuzlarıma dökülmesini sağladı.


"Hoşuna gitti mi Buse? Bizimle sikişmek hoşuna gitti mi?" Eren homurdandı, siki aniden kıçıma girip çıkmaya başlamıştı ... sesindeki hayvani tonla eşleşiyordu. Kasıkları kıçımın yanaklarına çarparak onları titretirken, vücudum öne doğru sallanıyordu.


"Ooh," diye inledim, hayvanî darbe sinirlerimde elektrik zonklamasına neden oldu.


"'Azgın bir kız' olmak hoşuna gidiyor, değilmi Buse? Bizi tüm gece azdırdın amına koyayım....Bak amını götünü sikiyoruz şimdi" Cihan inledi, kalçaları amıma gömülmek için yukarı kalktı, elleri sızlayan göğüslerimi okşuyordu.


"Ooh!" Vücudum ellerimin ve dizlerimin üzerinde aktif bir şekilde sallanırken, saçlarım sallanıyordu.


"Buse!....., sen çok azgın güzel bir kadınsın amına koyayım." Cihan amıma girip çıktıkça ıslak tokat sesleri daha da sıklaşıyordu. Elleri dolgun memelerimi avuçluyor, parmaklarıyla sıkıp yoğuruyordu.


"Seksi kadın. Erkeğin ne istediğini çok iyi biliyor. kanka" diye inledi Eren, kalçaları sikini tekrar tekrar götüme sokarken.


Sikleri içeri ve dışarı pompalandı.


Biri kıçımda . . .


Biri amımda.


Beni sikiyordu . . .


"Ooh!...... Evet!..... Ooh!..... Sokayım!........ MMMMMMMmmmm.....," diye nefes nefese kalmıştım. Ağzımdaki yarağa odaklanmak zorunda kalmadan vücudumu kendi başıma ileri geri sallamaya başladım ... erkekleri geri sikmeye ... sert yaraklarını kendimi siktirmek için kullanmaya başladım. İki kutbun beni tekrar tekrar doldurma hissi, ateşlerimi taze, çılgın bir cehenneme dönüştürdü . . içimde başka bir orgazm kıpırdanıyordu ... ve diğerleri kadar güçlü olmasa da - öncekiler enerjimi tüketmişti - yine de coşkulu bir zevk vaat ediyordu.


İleri geri sallandım.


Kendimi erkeklerin üzerine bıraktım.


Siklerinin üzerine.


Sert sikler içimi dolduruyordu.


Beni doyuruyordu.


"Ooh!....... Ooh!.......Ouch!....... Ahhhhhhh!.... Siktiiiiir!" Dans eden alevlerden orgazm çıkarken kaslarım gerildi.


" Ah evet, güzelim," diye homurdandı Eren, kendini tekrar tekrar kıçıma sokarken, elleri belimi daha sıkı kavradı.

" Ulan, götü yarağımı eziyor, hatun götüyle yarağımı emiyor resmen!"


"Ooh!" diye inledim, yakında boşalacağını fark ettim . . . sikinin kıçımın içinde patlayacağını . . . kanalı ikinci bir yükle dolduracağını. kendi orgazmım sallanıp durduğu çıkıntıya doğru hızla ilerledi; kızgın . . . umut verici.


" Ah evet. İşte bu." Elini üzerimde tutarak beni öne doğru itti ve birkaç kez geriye doğru çekerek kendini azgınca götüme sapladı. Sonra kasıklarını kıçımın yanaklarına çarptı ve dondu, derinlere gömüldü, içimde derinlere ... seğirerek ... zıplayarak ... boşaldı.


"Evet!...... Ooh....... AAAAhhhhhhh!...!" Orgazm eşikten kopmuş ve hızlı patlamalarla içimde kükrüyordu. Hissettiğim gibi, diğerleri kadar güçlü değildi, ama zihnimde havai fişekler patlattı ve sinirlerim boyunca elektrik çatırdadı. kaslarım kasıldı ... kendimi Cihan'ın sikine sıkıştırıp kalçalarımı şiddetli bir şekilde sallarken vücudum gerildi ... amım onun şaftının etrafında kenetlendi ... doruk noktasını ileriye doğru itti.


Cihan altımdan, " Ah sikeyim, seni azgın karı!" diye homurdandı, kalçaları art arda birkaç kez yukarı doğru çıkarken elleriyle yanlarımı kavradı. Sonra kasıklarını sıkıca benimkilere doğru itti ve siki sarsılarak döllerini içime boşaltmaya başladı.


"Ooh Siktir!....... Ooh...... SİKTİR..... EVET!.....SICAAKKK......" diye haykırdım, her iki erkeğinde aynı anda içime boşalmasının verdiği his orgazma biraz daha hız kazandırdı ... vücudumu titretti ve içimde patlayan milyonlarca küçük patlamayla ürperdi.


Her iki erkeğin de işi bittiğinde, sikleri deliklerimde sakinleşmeye başladığında orgazm daha yeni yeni kaybolmaya başlamıştı. Nefes nefese ve inleyerek, kalçalarımı döndürdüm ve kaydırdım, son kalan döllerini onlardan sağmak için deliklerimi sıktım. Ellerim Cihan'ın üzerinden kaydı ve vücudum bitkin bir halde onun üzerine yığıldım. Puslu bir ışıltının içinde süzülürken Eren'in kendini benden çektiğini hissettim, ardından Cihan beni dikkatlice üzerinden alıp sırt üstü yere yatırdı. Orada nefes nefese yatarken, gözlerim usulca kapandı, puslu bulutta sürüklenmeye devam ettim, konuşan adamları dinledim ama söyledikleri hiçbir şeyi gerçekten duymadım.


Birkaç dakika sonra üzerine bir çarşaf serildiğini hissettim, sonra bir çift güçlü kol beni kucakladı ve çarşafla sardı. Gözlerimi biraz açtığımda beni kaldıranın Berke olduğunu gördüm ve sessizce iç çekip ona sarılırken gözlerimin bir kez daha kapanmasına izin verdim. Pusun içinde sürüklenirken beni nereye götürdüğünü kısmen merak ettim. Sonra arkamdan bir kapının tıkırdayarak kapandığını duydum ve erkek sesleri kayboldu. Beni taşımaya devam ederken arkalarından bir kapı daha kapandı.


"Yorganı geri çek," dedi Berke.


Gözlerimi açıp etrafıma bakındım. Yan odadaydık. Kerem de gelmişti, yatağın üzerindeki örtüleri çekiyordu. Onlar aradan çekilince Berke beni yatağa yatırdı. Başımı yastığa koyduğumda gözlerimi tekrar kapattım ve yan döndüm, akşamki olaylardan dolayı vücudumun enerjisi tükenmiş bir halde sisin derinliklerine ve uykuya doğru sürüklendim.


"Bir içki daha içmeye gelecek misin?" Kerem'in sorduğunu duydum.


"Biraz Buse’yle kalayım," diye cevap verdi Berke.


"Evet, Uyuyunca gelirim." Kerem'in sesindeki gülümsemeyi duyabiliyordum.


"Beklediğimden daha iyi geçti."


"Kesinlikle evet. Beni çok şaşırttı."


Ne demek istediklerini anlamaya çalışırken bir dakika boyunca sessiz kaldılar. Anlamam gerektiğini biliyordum ama o kadar yorgundum ki zihnim iyi çalışmıyordu. Kesik kesik konuşmalarını duyuyordum.


"Yani gelecek hafta sonu. Sadece üçümüz," dedi Berke.


" Ha, tamam, olurum," diye onayladı Kerem, 


Giysilerimin çıkarılma hışırtısını duyabiliyordum ve birkaç dakika sonra yatak altımdan kaydı. Üzerimdeki çarşaf çekildi ve bir el omzumdan çekerek beni nazikçe sırt üstü yatırdı ve beni o sersemlikten çıkardı. Gözlerimi bir kez daha açtığımda Berke'nin yanımda diz çöktüğünü gördüm, 


Vücudumun yorgunluğunun yanı sıra, zaten dört yarak tarafından iyice sikilmiş olan amım ağrıyordu ve beşincisini kaldıramayacağımdan kaygılıydım.


Bu gece olamazdı.


Kollarım yukarıya doğru bükülmüş, ellerim başımın iki yanındaki yastığa dayanmış, saçlarım yastığın etrafına yayılmış bir şekilde yatıyordum. Saçlarımın birkaç teli yanaklarımda uzanıyordu ve gevşek yüz hatlarım hem vücudumun yorgunluğunu hem de kendinden geçmişliğini yansıtıyordu; göz kapaklarım ağırlaşmış, dudaklarım hafifçe aralanmıştı. vücudum terimle parlıyordu ve göğüslerim yumuşak nefeslerle nazikçe inip kalkıyordu, odanın serin havası meme uçlarımı uyarmıştı. Siyah çoraplı bacaklarım gevşek bir şekilde üst üste uzanıyordu, dizlerim hafifçe yana doğru bükülmüştü.


"Çok iyiydi Buse," diye iç geçirdi Berke, yanaklarımdaki saç tellerini okşayarak.

"Hoşuna gitti mi?"


"Mmm," diye nefes aldım... endişelerim zayıflatıyordu.


"Evet, hoşuma gitti." dedim.


"Aslında var ya sen gerçekten yürüyen bir seks bombası gibisin. Ne kadar bekletilirsen o kadar büyük patlıyosun"


"Mmm," diye iç geçirdim, 


"Bence izlemek bile aşırı güzeldi."  dedi Kerem Odadaki varlığını hatırlatarak.


"Evet, çok güzeldi." diye onayladı Berke 


"MMMMmm," diye iç geçirdim, içgüdüsel olarak diğer bacaklarımı açtım


"Kanka baksana" dedi Berke  Kerem’e dönüp.

Açılmış bacaklarımın arasında parlayan amıma bakıyorlardı; kullanılmaktan dolayı kırmızı ve şişmiş, dudaklarının etrafında ve kasıklarımda kuruyan sperm damlaları. 


"Buse gerçekten de doyumsuz kızmış." Dedi Berke


“Kanka ben Buse’nin böyle olduğunu tahmin etmiştim. Yürüyüşünden özgüven akıyor bu hatunun” diye cevap verdi Kerem


"Aha..." derken içimi çektim. Nedense sözleri daha fazlasını duymak istiyordum. Ne kadar cazibeli bir kız olduğumu söylemelerini istiyordum. Sanki ben orada yokmuşum gibi benim hakkımda konuşuyorlardı.


"Hele ilk geldiğinde dans ederken nasıl ıslanmıştı... bize sürtünürken gördün mü?" diye sordu Berke


"Hmmmm," diye inledim, yaptığım şeyleri hatırladım ... nasıl davrandığımı. Bacaklarımı ayırırken dizlerim hafifçe büküldü.


"Külotundaki ıslak noktayı görebiliyorduk kanka."


"Mmmm." Gözlerim usulca kapandı ve kendimi herkesin önünde dans ederken hayal ederken yüzüm bir tarafa yuvarlandı.


"Sen şortunu yırttığında ise Buse bombasının pimi çekildi." dedi Kerem’e, 


"Hahaha evet tam anlamıyla pimi çektim. Zaten vücudunu kullanmayı çok iyi biliyor. Kendine 

güvendiği için sergilemekte de başarılı" diye cevap verdi Kerem gülerek


“Hele 3 yarrakla baş edişi yokmuydu? Tıpkı filmlerdeki gibiydi amına koyayım” dedi Berke


"Üzerlerindeki hareketleri... amını yaraklarına sürtmesi. Tam bir profesyonel gibi"


“Bir sürü kadın daha bir tane sikle başa edemezken bu hatun bildiğin hepimizin iliğini kemiğini kuruttu”


"Kemal götündeyken Burak'ın yarrağını emdiğini 31 çekerken bile hayal etmezdim amına koyayım!"  dedi Kerem


“Evet Harbiden”


Erkekler konuşurken bedenimde defalarca yaşadığım orgazmın rehaveti galip geliyordu. Göz kapaklarım dayanamayacağım şekilde kapanıyordu. Tüm konuşulanları duymak....dinlemek istiyordum


Sesler azaldığında, uykuya dalmanın eşiğindeydim.........sonra da uykuya daldım.


Kerem ve Berk oda da kalıp benim hakkımda daha konuşmuşmuydular, yoksa hemen gitmiş miydiler bilmiyorum.


*******


Uykunun derinliklerine dalarken rüyalarım peşi sıra gelmeye başlamıştı. 


Rüyamda tıpkı bir kasırganın gözü gibiydim.....

 

İki gözü olan kasırga..... 

Herşeyi hallaç pamuğu gibi savuran......


Her şey çılgınca benim küçük deliğimin etrafında dönüyor.... 


O gözler benim amcığım ve götümden başkası değildi..... 


Yarakların mıknatısı gibiydi.....


Sertleşmiş, kalkmış yarrakların.......


Hazırlar, içimi doldurmaya istekliler....


Ama asla yeterli olmayacağını biliyordum.....


Biliyordum.....


Hissedebiliyordum.....


********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.