Buse Striptiz Denemesi 5

Önceki bölümlere aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Bölüm 1

Bölüm 2

Bölüm 3

Bölüm 4 

Buse Striptiz Denemesi 

Bölüm 5 


O an izlediğim videoların anıları zihnimi doldurmuştu.


Sikeyim! Şimdi hepsi... şey yapacaklar... şey! Bu düşünce zihnimde sanki hızlı tren hareket ediyormuş gibi ilerledi.

Hayır. Hayır-hayır-hayır. Bu olamaz. 


Ben böyle bir şeyi hayatta...


Furkan'ın penisi içime gireli henüz birkaç saniye olmuştu ama onu içimde hissetmek ... tüm erkeklerin önünde ... kasıklarımdaki ateşi alevlendirmişti. Artık biliyordum ki o gece tek penis onunki  olmayacaktı...


"Aaah sikeyim!" diye haykırdım, ateşlerimin içinde güçlü bir orgazm oluşmaya başlamış, anında yükselerek zihnime ve bedenime hücum etmişti. 


Vücudum titriyordu ... kaslarım kasılıyordu; geriliyor ... gevşiyor ... geriliyordu. kalçalarım Furkan'ın kucağında titriyordu ... seğiriyor ve şiddetli bir şekilde sarsılıyordu ... amım onun kalın yarağının etrafında kenetleniyordu. 


İnce bir ter tabakası bedenimi kaplayıp ışıkta parıldamasını sağlarken sırtım kavislendi ve göğüslerim öne çıktı. Başım gerilen boynumun üzerinde geriye doğru yuvarlanırken gözlerim kapandı ve ağzım açık kaldı, saçlarım arkamdan aşağı sarktı. Berke kollarımı bıraktığında bir elim kolçağı kavrayıp parmaklarım kenetlendi, diğer elim ise arkamdan kanepenin sırtına vurmak için çırpındı.


Birkaç dakika boyunca yaşadığım orgazm beni sarsarak vücudumun Furkan'ın kucağında kasılmasına ve titremesine neden olurken, zihnim çağlayandan akan suların coşkusuyla zevkle çalkalanıyordu.


Orgazmın etkisi azalmaya başladığında başım öne düştü ve gözlerim açıldı. Etrafımda duran erkekleri gördüm, aç bakışları üzerimdeydi ... elleri kalkmış yaraklarındaydı. Her birinin gözünde, şehvet, beklenti, arzu vardı. 


Hepsi benimdi.


" OOO SİKTİR!" İnledim, orgazm yenilenmiş bir enerji bularak içime yeni coşku dalgaları göndermeye koyuldu.

" Ahhhh!..... amına koyayım, Eveeet!" kelimeler çığlıklar ve inlemelerim ile karışıyordu


Dakikalar sonra orgazm dalgalarım azaldı ve kaslarım gevşedi, vücudum yumuşadı ve kollarım iki yanıma düştü.


Nefes nefese otururken Berke'nin bana doğru adım attığını ve ellerini kollarımın altından geçirdiğini gördüm. Furkan'ın elleri hâlâ belimi tutuyordu ve iki adam birlikte beni kaldırıp Furkan'ın sikinden kurtarmaya çalışırken içimden hüzünlü bir inilti yükseldi. Beni yana doğru manevra yaparak kanepeye yatırdılar. Amım tekrar sikilmek için can atmaktaydı ve ben de refleks olarak bacaklarımı açıp onları davet etmeye hazırdım. Ancak Furkan külotumu yanlarından yakalayıp aşağı çekmeye başladı, ben de bacaklarımı bir araya getirdim ve çıkarılmalarına yardımcı olmak için kıçımı kaldırdım. Külotumu çoraplarımın üzerinden ve topuklarımdan dikkatlice çekerek bir kenara fırlattı. Bacaklarımı açtım, bir dizimi bükerek topuklu ayağımı kanepenin minderiyle sırtının birleştiği kıvrıma koydum, diğer bacağımın kanepenin kenarından sarkıttığımda ayağım yere değmişti.


Orada öylece yatıyordum, amım açık bacaklarımın arasında ıslak bir şekilde parlıyordu, siyah çorapların geniş elastik bantları biçimli baldırlarımı kavrıyordu. göğüslerim sığ nefeslerimle nazikçe yükselip alçalıyordu; bir tanesi gömleğin kenarı tarafından kısmen örtülmüştü, uyarılmış göğüs ucum kumaşın kenarının altından dışarı bakıyordu. Başım koltuk minderine yaslanmıştı, dağılmış saçlarım tarafından çerçevelenmişti, yüz hatlarım tahrik oluşumla aynı seviyeye ulaşmıştı.


Bacaklarımın arasına ilk giren Furkan, bir eliyle kanepenin arkalığına tutunurken diğer eliyle de yarrağını bekleyen amıma doğru ilerledi. 


Sikinin ucunu açıklığıma dayadı ... ileri itti ... tek ve yumuşak bir hamleyle tüm gövdesini içime kaydırdı. Boşta kalan eli belimi sıkıca kavrayıp kasıklarını benimkilere dayadı, siki kadifemsi vajinamın içinde yer değiştirmeye başlamıştı.


"Ooh," diye inledim, bacaklarım beni kaldırmak ve kendimi ona doğru geri çekmek için gerildi.


Furkan'ın diğerleri kadar büyük olduğu düşünülürse, nasıl olup da iri yarağını bu kadar kolay içime sokabildiğini merak ediyordum. Sonra birkaç dakika önce aynı kolaylıkla onun kucağına kendimi bırakışımı hatırladım.


Düşündüğümden daha fazla tahrik olduğumu fark etmiştim.


"Siktir, bu iyiymiş," diye inledi Furkan. Geri çekilerek bir kısmını çıkardı, sonra tekrar içime kaydırdı. Geri çekti ... ileri itti ... geri çekti ... ileri itti, beni sikmek için yavaş, yumuşak hareketler kullanıyordu.


"Ooh MMMMM! EVET!....." İnledim, kendimi onun benim için, benim kaldırdığım sikiyle buluştururken onun penetrasyon kolaylığıyla ilgili düşünceler zevk dalgalarına dönüşüyordu.


Zihnim, erkek arkadaşlarım ve diğer pek çok kişi izlerken, bu adam tarafından sikiliyor olma fikriyle dolup taşıyordu. 


İzlenmek miydi beni azdıran?

Yoksa, bu kadar erkeğin alenen arzuladığı kadın olmam mı?

Belki de, beklentilerim ve bu zamana kadar tükettiğim alkol???? 


Artık hiçbiri önemli değildi....


Gecenin sonuna kadar bütün erkeklerin beni nasıl sikebileceğini düşünüyordum... her biriyle sırayla sikişecektim... belki de beraber...aynı anda iki ya da üç kişi. Amcığım onların yaraklarının mıknatısı olmuştu..... Odadaki tek sik kaldırıcı kadın benim...... Bu erkeklerin hepsi benim amcığım için hazır olmalıydı...... Kraliçelerine hizmete hazır.....


Berke sanki aklımdan geçenleri okumuş gibi, elinde kendi sert sikiyle kafamın yanına gelmişti.


Hevesle Berke'ye doğru dönerek, elimi sikinin etrafını sarmalamak için kaldırdım.


Bir yerden bir yastık çıktı ve Furkan beni sikerken duraklayıp dizlerinin üzerinde yükselirken onu kalçamın altına kaydırdı. Sonra iki eliyle belimi kavrayıp beni tekrar sikmeye başladı. Hemen ardından Berke saçlarımı yüzümden çekerek parmaklarını saç tellerime doladı ve öne doğru eğilerek saçlarımı tuttu. Onu ağzıma doğru yönlendirerek dudaklarımı sikinin başına kaydırdım ve sikinin etrafına sıkıca kilitledim.


"Mmm," diye inledim, kendini ağzımın içine iterken dilimi gövdesi boyunca yalayıp gezdirdim. Başı boğazımın girişine ulaşmadan hemen önce, parmaklarım dudaklarıma dayanacak şekilde tutuşumu ayarladım ve daha ileri gitmesini engellemek istiyordum.


" Ah.... Ohh, Harikaaaa...." diye iç geçirdi kalçaları ileri geri sallanmaya başladığında, ağzıma girip çıkarken ... dudaklarımı parmaklarımın üzerinde sektiriyordu.


"Amcığı da anlattığınız gibi çok güzelmiş," diye inledi Furkan, kendi kalçaları da sallanıyor, siki amıma girip çıkıyordu.


Gömleğin bir parçası diğer göğüslerimi tamamen ortaya çıkaracak şekilde aşağı düşerken, vücudum bu ikili baskının etkisiyle sarsılırken her iki göğsümde hafifçe sallanıyordu. Furkan'ın ellerinden biri belimden kalkıp bir mememi tutarken, avuç içi kabarmış göğüs ucuma bastırıyor, parmakları esnek tenimi sıkıyordu.


"Çok azgınsın be Buse" diye iç geçirdi Berke, parmakları saçlarımda gerilmişti.


"Ne kadar azgın bir kaşar. Benimkini emerken Furkan'a da siktiriyorsun.... Ohhhh...."


"Mmm," diye inledim, sözleri ateşimi körüklüyordu . . ateşime benzin döküyordu. Gözlerimi açıp, sessizce yukarı baktım


"Ohh.... sen bizim hep seks partnerimiz kalacaksın," diye sırıttı, sanki beni anlıyormuş gibi.


"Mmm. Mmm." Bu itiraf ateşimi daha da yükseltmişti. 


Zihnim olan biten her şeyle çığlık atıyordu. Arka planda, etrafımda duran ve sıralarını bekleyen diğer erkekleri görebiliyordum. Onların varlığı bana o videoları hatırlattı ... kızların ... nasıl olduklarını...... ne hissettiklerini.....


"Mmm! Mmm!" kasıklarımdan yükselen zevk dalgaları içimde aniden başka bir orgazmı oluştururken gözlerim kapandı, bu seferki ilkinden daha da coşkulu bir zevk vaat ediyordu.


"Kanka..... Bu kız aynı anda iki yarağın tadını nasıl çıkaracağını biliyor" diye inledi Furkan, siki piston gibi işliyordu... eli göğsümü sıkıyordu.


"ohh.... Evet....Sikilirken  çok iyi emiyor....Kaşar," diye tısladı Berke, kalçaları ileri geri sallanıyordu... siki ağzıma girip çıkıyor dudaklarımın arasında kayıyordu.


"Çok azgınmış" diye inledi Furkan.


“Kanka fıstık gibi kaşar," diye onayladı Berke.


"Mmm. Mmm," diye inledim. Berke'nin sikine odaklandığım için Furkan'ın ritmine ayak uyduramıyordum sadece ikisi tarafından sikilirken öylece uzanmıştım. Kalçalarım yastığa gömülmüş, bacaklarımın arasından ıslak şaklama sesleri yükseliyor, göğsümün ritimle birlikte sallanıyordu. serbest elim kısmen onu dengelemeye yardımcı olmak için, kısmen de alevlerimin içinde yoğunluğu artan orgazma tepki olarak kanepenin sırtının tepesine uzanmıştı...


Siklerini içime sokup çıkarıyorlardı.


Beni sikiyorlardı.


Beni kullanıyorlardı . . .


İçeri ve dışarı . . . .


İçeri ve dışarı.




"Mmm!.... Mmm!.....Ooooooohhhh......." Orgazm alevlerimin arasından çıkarken, kaslarım parıldayan vücudumun altında titriyordu. . . amım Furkan'ın sikinin etrafında kasılıyordu.


"Siktir," diye homurdandı Furkan, kalçaları birkaç kez garip bir şekilde sarsıldı, bu da kendi doruk noktasının hızla yaklaştığını gösteriyordu. Sonra eli göğsümden ayrılıp belime döndü ve sabit ama daha hızlı bir ritme geri dönmüştü..


"Ohh!...Evet,..." diye inledi Berke, parmakları saçlarımda gerildi ... kendi kalçaları bir an için hafifçe ritmini bozmuştu.


Siklerini içeri ve dışarı pompalıyorlardı


Daha hızlı......


Daha sert.....


İkisinin de sertleştiğini, ritimlerinin bozulduğunu hissediyordum ve yakında ikisinin de boşalacağını anlamıştım.


"Mmm-mmm! Ahhhh....Ohh!" diye bağırdım, Parmaklarım kanepenin sırtını kavradı ... tırmaladım..... kaslarım spazm geçirirken, sırtım kanepeden kalkmış, ayaklarım kalçamı kaldırmak için kasılmıştı ... kalçalarım titriyor ve amım Furkan'ın sikinin etrafında sıkıca kenetlenirken çılgınca sarsılıyordu.


"Siktir," diye yine homurdandı Furkan, ritmi hızla bozuldu ... kalçaları bacaklarımın arasında garip bir şekilde sarsıldı ... birkaç ... son ... kez. 

Ardından gırtlaktan bir hırıltı yükseldi ve kendini olabildiğince içime soktu ... kasıkları benimkine çarptı ... yarrağının seğirmesi ile ... taşaklarındaki spermlerini artık serbestçe pompalıyordu.


Vücudum kanepede kıvranırken kasıklarımı Furkan'ın kasıklarına dayamıştım.


Saniyeler sonra Berke'nin saçlarımdaki tutuşu sıkılaştı ... kalçalarının hareketleri bozuldu.... Sonra sadece sikinin başı ağzımdayken dondu kaldı. Ellerimin arasında sikinin kasıldığını hissettim.... Kısa bir an yarrağının içinden akan spermlerin sikinin gövdesi boyunda geçişimi hissettim parmaklarımın ucunda....... dölleri ağzımın içine doğru fışkırıyordu.


Orgazmın coşkusuna kapılmışken, içgüdülerim Berke’nin spermlerini yutmamı söylüyordu. 


İkisinin de işi bittiğinde orgazm hala içimde çağlıyordu, ama yarakları iniyordu. Yine de yerlerinde sabit kaldılar, amcığımın ve ağzımın onların benim için hazırladığı son damlalarını almasına izin vermişlerdi.


Orgazm fırtınası yavaşladığında, bedenim yumuşayarak kanepeye geri düşmüştü. Berke'yi tutarak dudaklarımı birkaç kez ileri geri kaydırdım, dilim hassaslaşmış gövdesini okşarken Furkan kendini bacaklarımın arasından çekip koltuktan inmişti. Ben de Berke'yi bıraktım, başım dönmeye başlamıştı. Orada nefes nefese yatarken, az önce olanları düşünüyordum... birden fazla orgazm olabiliyordum ama her biri beni zirveye taşıyıp geri getirirken yoruluyordum.... hala ne olacağını ve heyecanlı bir beklentiyle sessizce anın tadını çıkarıyordum.


Birinin etrafımda durduğunu hissederek gözlerimi açtığımda Kerem'in bana baktığını görmüştüm, dudaklarında bir gülümseme ve bacak arasındaki kalkmış sikiyle.


"Mmm... kimler buradaymış böyle" diye inledim, ona ilk baktığımda beni dolduracak bir sonraki yarağın onunki olacağını fark etmiştim. Zihnimde onun kıyasladığımda, Furkan'la hemen hemen aynı büyüklükte olduğunu tahmin ettim. Bu düşünce ile o an görebildiğim diğerlerine hızlıca göz gezdirdim. Hiçbiri devasa görünmese de, hepsi oldukça iyi durumdaydı. 


Bana duydukları arzuyla sertleşmiş sikler......


Gecenin en şanslı kızı kesinlikle bendim.


Değerlendirmemi yarıda kesen Kerem eğilerek, beni kollarının arasına aldı.


"Sonunda, sikiştiğimiz o geceyi defalarca hayalimde yaşatarak, ne çok mastürbasyon yapmıştım..." diye fısıldadı, beni kanepeden kaldırarak.


"Aa...O zaman hayallerine kavuşuyorsun..." diye mırıldandım, bir kolumu omzuna doladım ve diğer elimi göğsüne koydum. Beni nereye götürdüğünü bilmiyordum, umurumda da değildi. Tek bildiğim içime girecek olanın o olduğuydu ve ben bunu hayal edebileceğimden çok daha fazla istiyordum.


Beni fazla uzağa götürmedi. Arkasını dönerek beni boş bira ve bardaklardan temizlenmiş olan orta sehpaya oturttu. Üzerimdeki gömleği çıkarmama yardım ederek arkasından kanepeye fırlattı. Artık üzerimdeki tek şey ince jartiyer çoraplarım ve topuklu ayakkabılarımdı. Kerem, kıçım bir kenarda, ayaklarım halının üzerinde olacak şekilde masaya uzanmam için beni yönlendirdi. İçgüdüsel olarak bacaklarımı ayırdım ve davetkar bir şekilde açtım. Aralarında amım ıslak bir şekilde parlıyordu, uyarılma ve kullanımdan dolayı artık dudaklarım parlak ve şişkindi. Furkan’ın döllerinin bir kısmı amımdan sızsa da çoğu hala içimdeydi. Kerem kanepeye uzanarak yastığı alarak, kalçamın yukarı kalkması için tekrar popomun altına soktu.


Bu pozisyonda, masanın uzunluğu, başımın alt kısmının diğer uca dayanan tek kısım olduğu anlamına geliyordu ve rahatsız edici kısmi destekle mücadele ediyordum. Kerem bacaklarımı dirseklerinin arasına alarak ayaklarımı halıdan kaldırdı ve beni birkaç santim daha öne kaydırdı. Başım kenardan tamamen kaydı, Taner'in desteği, boynum geriye doğru bükülürken ve saçlarım yere dökülürken düşmesini engellemişti. Eski erkek arkadaşlarıma birkaç kez bu şekilde oral seks yapmıştım. Refleks ve beklenti ile ağzımı açtım. Başımı serbest bırakan Taner, bir eliyle penisini kavrayarak açık dudaklarıma doğru yönlendirdi. Dudaklarımı kalın sikinin etrafına kilitledim ve dilimi aletinin etrafında gezdirmeye başladım.


"Oh, sikeyim lan," diye inledi, boğazıma girmesini engellemek için parmaklarını tabanın etrafında dudaklarımla buluşturdu.


Masanın diğer ucunda, Kerem sikinin ucunu amcığıma bastırıyor, ıslaklığımdan geçirerek içime doğru kaydırıyordu. Sonra kalçalarını öne doğru bastırarak kasıklarını benimkine yaklaştırdı ve sikini amıma daldırdı.


"Oh... Buse.... Tam da hatırladığım gibi..... Sıcak.....Sulu...." diye nefes aldı, Siki içimde ilerlerken  kadifemsi kıvrımlarımın içinde kayıyordu.


"Mmm!" İnledim, ellerimle masanın kenarlarına tutundum.


İki erkek beni sikerken ... kalçalarını yavaşça ileri geri sallıyorlardı ... ritimleri ilk başta birbirinden kopuktu; biri geri çekilirken diğeri ileri doğru itiyordu. Ama yavaş yavaş kendilerini yarı birleşik bir ritme soktular....... yarı yolda geri çekiliyor ... sonra neredeyse bir bütün olarak içime geri itiliyordu.


"Ahhh!.. Oooouv!...... Mmm," diye inlerken, ikili sikişin etkisi ile, vücudumun masanın üzerinde hafifçe sallanıyor, göğüslerimin nazikçe oynuyordu.


"Hoşuna gitti mi Buse? Seni sikmemizi seviyor musun, özledin mi?" Kerem inledi.


"Ahhhh... Ooohhhmmmm" diye inledim cevap olarak, aslında bir soru olmamasına rağmen.


Taner, "Oh be....Abi amma da azgın bir hatunmuş bu yaa.." diye inledi.


Siklerini bir içeri bir dışarı pompalanıyordu.


Bacaklarım Kerem'in kollarındaydı.


Başım masadan sarkıyordu.


Saçlarım aşağı dökülmüştü.


Furkan ve Berke’den sonra verdiğimiz arada ateşim hafiflemişti ama bunun sadece bir ara olduğunu bilmek ateşimi canlı tutmuştu. Şimdi ise başka iki erkek beni zevkleri için kullandıkça arzularımın şiddeti yeniden artıyordu. vücudum onların artan ateşiyle kaynıyordu... daha fazlasını istiyordum... Taner'in tüm aletini istiyordum... gırtlağıma kadar sokmasını istiyordum. Ellerimden birini masanın kenarından çekerek arkama uzandım ve kolumu kalçasına dolayıp kıçını kavradım. Sonra Taner’in kalçalarını daha da fazla öne itmesi için kendime doğru çektim.


"OOooo....Hepsini mi istiyorsun, al bakalım...," derken eliyle tuttuğu sikini bırakıp tamamımı dudaklarımın arasından kaydırmıştı. Kerem'inkinin amımı doldurduğu gibi gırtlağıma doğru itti. Kardeşinin ritmine uymaya devam eden Taner geri çekildi ... ileri itti ... geri çekildi, şimdi tüm gücüyle beni sikiyordu.


"Mmm! Mmm!" İnledim, ateşim tepki olarak daha da yükseldi.


"Çok seksi bir kızsın Buse" diye inledi Kerem, kalçaları ileri geri sallanıyordu ... erkekliği amımı tekrar tekrar dolduruyordu.


Sikleri içeri ve dışarı pompalandı.


Amımı dolduruyorlardı.


Boğazımı . . .


Beni sikiyorlardı . . .



Ritimleri yavaş yavaş arttı ... daha da çılgınlaştı ... üçüncü bir orgazm çok geçmeden kıvılcımlar yeniden kor halini almıştı, dans eden kırmızı-turuncu kıvılcımların arasında yükselmekte olan orgazmımın coşkulu vaadi vardı.
Kasıklarımda kaslarım sıkılaşmaya başladı ... amım Kerem'in titreşen erkekliğinin etrafında kenetlendi.


"Çok sıkısın" diye inledi Kerem.

 "Özellikle de iki yarakla sikilirken"


"Taner de aynı fikirdeydi.

"Ve çok ateşli bir sürtük."


"Mmm-mmm," diye inledim ağzıma girip çıkan sikin etrafında.


"Evet ya, azgın bir sürtük, bir erkek hiç bir zaman Buse’ye yetemez" diye inledi Kerem dakikalar sonra, ritmi bozulmaya başladığında... beni sikerken kalçaları garip bir şekilde tekliyordu.


"Mmm!" Yaklaşmakta olan doruk noktasının işaretlerini fark etmek ... yakında içime boşalacağını bilmek ... orgazmımı alevlerin arasından serbest bırakılma noktasına doğru getirmişti.


Kafamda, Taner'in ritmi de tekledi, ama bu daha çok çömelmiş pozisyonundan ve kardeşinin yaptığı ilkel itişlerin beni masaya itmesinden, vücudumu sallamasından, göğüslerimin akıcı bir şekilde sallanmasından kaynaklanıyordu. Yine de ağzımı sikmeye devam etti, sert siki dudaklarım boyunca ileri geri kayıyor, boğazımı defalarca zorluyordu.


Orada yatıyordum, ikisi tarafından sikiliyordum ... yarrakları içeri ve dışarı pompalanıyordu. Orgazm uçurum kenarına ulaşarak, orada asılı kalmıştı. İki elimde gerildi; biri masanın kenarını kavrıyor, diğeri Taner'in kalçasına gömülüyordu.


" Ah evet......ateşli kadın," diye inledi Kerem, ritmi daha da bozulmuştu ... kalçaları tekliyor ... seğiriyordu, sadece ... birkaç ... daha ... dakika dayanmaya çalışıyordu. Bunu sonsuza dek sürdürmek istesede... Amım buna izin vermiyor!


Orgazm uçurumun kenarına doğru biraz daha ilerledi; alaycı... umut verici... kaslarım gerildi... sırtım masadan kalkmaya başladı.


Sikleri içeri ve dışarı pompalanıyordu.



"Amına koyayım!.....Ahhrrgg..  SİKTİR!........" Kerem hırladı, kendini içimin derinliklerine soktu ve kasıkları benimkilere çarparak dondu kaldı. Amımın içinde yarrağı titreyerek kasıldı ve döllerini fışkırtarak Furkan'ınkine karıştırıyordu


"Aa-AAAAAHHHGR!.... Mmm!... OOOOOHHHHHH!.....EEEVET!......" diye bağırdım, bu his kendi orgazmımı çıkıntıdan koparıp ona doğru çağlayarak gönderdi, kaslarımın altımda parıldayan bir bedene dönüşmesine neden oldu. Sırtım, pozisyonumu göz önünde bulundurarak olabildiğince masadan yükseldi. amım Kerem'in erkekliğinin etrafında sıkıca kilitlendi . . . kalçalarım titriyordu. Taner'in kıçındaki elim masanın kenarına geri dönmüş, her iki elim de masayı sıkıca kavramıştı . . Taner yarrağını ağzımdan çekmişti ve orgazm içimde yuvarlanmaya devam ederken anlaşılmaz sesler çıkarıyordum, zihnim yeni havai fişeklerle doldu, patlama sesleri sinirlerimde sekiyordu.


Kerem boşalmıştı ama sikini amımın içine gömülü tutuyordu... kasılıp duran kalçalarım onu sağıyordu... içindeki son döl damlalarını da çekip alıyordum.


Ben orada nefes nefese yatarken, Kerem kendini kurtardı ve ayaklarımı tekrar yere indirdi.


"Hadi onu dört ayak üzerine alalım," dedi Taner, başımı kucaklayıp kaldırmak için aşağı uzanarak.


Başka bir çift el de sırtımın altından kayarak oturmama yardım etti. Gözlerimi açtığımda Cihan olduğunu görmüştüm. Üç orgazmın verdiği yorgunlukla, erkeklerin beni masadan kaldırıp yere doğru götürmelerine izin vermiştim. İtiraz edecek veya yardım edecek durumda değildim. Beni taşırlarken ayakkabılarımı tekmeledim. Erkeklerin kollarında oradan oraya taşınıyordum. 


Odanın ortasında dört ayak üzerinde diz çöktüm, siyah çoraplar vücudumdaki tek parça giysiydi artık. Başım aşağı sarktı, gözlerim usulca kapandı, göğüslerim hafifçe sallandı ve bacaklarımı bir sonraki erkeğe açık bir davetle açmıştım. Bacaklarımın arasında amım sularımla pırıl pırıl parlıyordu, parlak dudaklarım kullanımdan kabarmıştı. Artık içimde 2 erkeğin sıcak spermlerini taşıyordum. Amcığım kapasitesini doldurmuştu. Artık alenen kendi zevk sıvılarıma karışan döller amımdan bacaklarıma akıyordu.


"Çok güzel, olum" dediğini duydum birinin.


Başımı kaldırıp sağ tarafımdaki kanepede oturan ve yüzünde neşeli bir ifade olan ona baktım. Odanın etrafına göz gezdirirken, diğerlerini gördüm, beni henüz sertleştirmemiş olanları ve benimle ne yapacaklarına dair düşünceler ... bana ... ateşlerimin kasıklarımda heyecanla dans etmesine neden oluyorlardı.


Birinin eli belimi kavradı ... bir yarak kafası bana doğru bastırdı ... ve gözlerim tekrar usulca kapandı, başım öne düştü.


"Şimdi benim sıram..." diye kükredi Taner arkamdan. Kalçaları öne doğru fırladı ... tüm erkekliği içime daldı ... vücudumu öne doğru salladı ... göğüslerim altımda sallanıyordu. Diğer eli belime uzanmış, kavramıştı. Kasıkları kıçımın yanaklarına değiyordu... Aleti kadifemsi ıslaklığımın içinde kayıyordu.


"Siktir, bu çok iyi. Amına koyayım kovayla mı boşaldınız içine Naaptız....Ne kadar cıvık cıvık olmuş amı..."


"MMmmmm... Ohhhh" diye soludum, kalçalarımı geriye ittim. Taner’in her ileri hamlesi ile amımdan bir şeylerin süzüldüğünü hissediyordum, belki benim, belki Kerem'in, belki Furkan'ın, belki de üçümüzün karışımı.

Islak amcığımın sikilirken çıkarttığı şapırtılı sesler, odanın duvarlarında yankılanırken arka fondaki müziğe karışıyordu.


Elleri saçlarımı topladı, başımın arkasına atarken yüzümü kaldırmak için kullandı. Gözlerimi açtığımda önümde duran başka bir kalkmış yarak görüyordum. Başını kaldırıp baktığımda Cihan'ın önünde diz çökmüş, ağzıma vermeye hazırlandığını fark etmiştim.


"Ooh," diye iç geçirdim, bakışlarım tekrar sikine kaydı.


Kalçasını öne doğru iterek ucunu dudaklarıma dayadı. Dudaklarımı aralayıp sikinin üzerinde kaydırdım ve etrafına kilitledim. Kalçaları ilerlemeye devam ediyor, leğen kemiğini burnuma doğru itiyor, sikini boğazıma kadar sokuyordu. Bunun aniden oluşu, bana bir anlık rahatsızlık vermişti. Neredeyse boğuluyordum. Fakat çabucak toparlandım ve kaslarımı gevşeterek Cihan’ın sikini boğazımın derinliklerine kabul ettim.


Bir süre orada diz çökmüş, iki yarağa tamamen gömülmüş bir halde bekledim, erkekler beni tutuyordu.


" Sikeyim, inanılmaz ateşlisin Buse" diye iç geçirdi Berke kanepeden.



Taner ve Cihan geri çekildiler ... ileri ittiler ... geri çekildiler ... ileri ittiler. Beni sikmeye başladıklarında, birlik içinde bir ritim tutturmaları birkaç dakika sürmüştü, sonunda ikisi birden içime girip çıkmaya başlamıştı. Kısa süre sonra Taner'in amımı siktiği yerden ıslak şapırtı sesleri yankılanmaya devam ediyordu. Hipnotize ediciydi.


"Mmm.... Ahhhmmmmm," diye mutlu bir şekilde inledim, gırtlağımın sikilmesi artık onu iyice hassaslaştırmaya başlamıştı.


"Aferin Argh..." diye inledi Taner, kasıkları kıçımın yanaklarına çarpıyordu.

" Seni azgın orospu......""


" Tam bir orospu gibi sikişiyor, kanka" diye onayladı Cihan.


"Evet, kelimenin tam anlamıyla bir orospu." Taner'in siki amımı defalarca dolduruyordu.


"Çok azgın, çok fena bir hatun." Cihan'ın şaftı dudaklarım boyunca kayarak onları okşuyordu.


" Tıpkı söylediğiniz gibi çok güzel" diye nefes aldı Cihan.


"Mmm. Mmm." Orada diz çökmüş, vücudum ikili sevişmenin etkisiyle ileri geri sallanırken, memelerim altımda dalgalanıyordu. İçimdeki alevler sürekli yanıyor, erkekler tarafından kullanıldıkça heyecandan titriyordum.


Yarraklar içeri ve dışarı pompalanıyordu.


İçimi dolduruyorlardı . . .


Ağzıma kadar dolduruyorlardı.


Ritimleri artıyordu.


Taner'in kasıkları kıçımda titreşiyordu.


Cihan'ın parmakları dudaklarımda ...


İçeri ve dışarı . . .


Giriyor ve çıkıyor.


"Siktiğimin amcığı....." Taner'in hamleleri kısa sürede şiddetlendi, siki giderek artan bir yoğunlukla içime giriyordu ve yakında içime boşalacağını biliyordum ... boğazımı sikerken geçirdiği zaman onu yaklaştırmıştı ve sırılsıklam amımın onu sarma hissi doruğa ulaşmasını hızlandırıyordu.


Berke, "Evet kanka, evlenmeden önce sikebildiğin kadar sik," diye ona tezahürat yaptı.


"Mmm!" Berke’nin Taner’i bu şekilde cesaretlendirdiğini duymak sinirlerime elektrik göndermişti


"Evet, minik amcığını sikiyorum. Kampüste hep bu amcığı hayal ediyordum amına koyayım" diye homurdandı Taner, ellerini belime koyarak kendisini amımın derinliklerine doğru ittirirken, sertleşmiş erkekliğini tekrar tekrar içime sokarak beni de onu sikmeye zorluyordu. Geri çekilip içime bastırdı. Ardından kalçaları geriye düşerken beni öne doğru savurdu ... sarsılarak beni üzerine çekti ... beni itti.


"Mmm! Mmm!" Kasıklarıma çarpan yarağının etkisiyle kıç yanaklarım her seferinde dalgalanıyordu ... yarağı amıma girerek ... beni zorluyordu. Artan hareket göğsümün altımda dalgalanmasına neden olurken dikkatimi Cihan'dan ayırmama, sikini emmeme ve yalamama engel oluyordu.


" Amına koyayım, amma sıcak," diye inledi, görünüşe göre bu gerçekle ilgilenmiyordu. Arkadaşının yoğun sikişine ayak uyduramayınca hareketsiz kaldı ve Taner'in hareketlerinin dudaklarımı yarrağının gövdesi boyunca ileri geri pompalamasına izin veriyordu ... ağzım Cihan'ı sikiyordu.


En yeni orgazmım hala meyvesini vermekten uzaktı ve Taner'in doruk noktasının onu alevlerden çıkaramayacak kadar hızlı yaklaştığını fark ettiğimde kederle sızlandım ... ritmi hızla bozuluyor ... itmesi spastikleşiyor ... yarağı içimde daha da sertleşiyordu.


Elbette, saniyeler sonra Taner’in gırtlağından bir kükreme yükselirken kendini olabildiğince içime daldırdı. Kasıkları kıçıma sıkıca yapıştığında donup kaldı. Amımın içinde siki seğirerek kasıldı, zıpladı ve o sıcak yakıcı spermlerini fışkırtıyordu.


"Mmm. Mmm," diye inledim, orgazm alevlerimin arasında dönmeye devam ederken bu üçüncü dölle doldurulurken, coşkulu zevkiyle beni tahrik ediyordu.


Sonunda Taner boşalmasını tamamlayıp kendini çekmeden önce kasıklarını bir kez daha kıçıma dayadı, çıkışı ile defalarca sikilen amcığım artık içindekleri tutamıyordu.Birkaç damla sperm iç kalçamın içine süzülürken, amcığımdan pırtlama sesleri geliyordu.


Sonraki Bölüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.