Buse Striptiz Denemesi 2

Önceki bölümlere aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Bölüm 1

 

Buse Striptiz Denemesi

Bölüm 2


" Beyler, eğlenceli vakit geçirmeniz için... Buse!" Kerem'in sesi çınladı.


Hızla birkaç derin nefes alarak kapıdan girdim ve sağ tarafa, "sahneye" doğru kendimden emin bir şekilde yürüdüm. Girdiğimde karşılaştığım alkışlar ve tezahüratlar beni şaşırttı, hatta içimde yarattıkları heyecan dalgası beni daha da çok heyecanlandırdı. Sandalyeye vardığımda, iki kanepenin birleştiği yere doğru döndüm ve gösterime başladım.


Müzik eşliğinde zıplayarak ellerimi vücudumun kıvrımlarında gezdirirken, beyaz eldivenlerim mavi elbisemle kontrast oluşturuyordu. Arkamı dönerek erkekler için kalçalarımı sallıyordum. Öne doğru eğilerek göğüs dekoltemi sergiledim. O ilk dakikalarda özellikle tanıdığım iki yüzü seçmeye çalıştım; Kerem ve kardeşi. Odanın ışığı beni öne çıkarıp erkekleri gölgede bırakacak şekilde ayarlandığı için kolay olmamıştı ama yerlerini tespit etmeyi başarmıştım. Kerem, müziğin geldiği yerin en sağındaki kanepenin kolçağında oturduğu için en kolay fark edileniydi. Taner diğer kanepenin ortasında, birkaç arkadaşının arasına sıkışmış bir şekilde oturuyordu.


Kıyafetlerimi gelişigüzel çıkarmak yerine gösterimi iyi yapmak istiyordum ve bu yüzden belirli eşyaları ne zaman çıkaracağımı hatırlamama yardımcı olması için müziğin içine sinyaller yerleştirmiştim. İlk ses duyulduğunda eldivenlerden birini çıkardım. Etrafımda döndürerek kanepelerden birine doğru dans ettim ve havada süzülerek adamlardan birine doğru gönderdim. Bir dakika sonra diğerini de çıkarıp aynı şeyi yaptım ve onu da diğer kanepeye doğru fırlattım.


Sonra bir sonraki işaret gelene kadar ellerim yine kıvrımlarımı vurgulayarak biraz daha dans ettim. Sandalyeye oturdum, bacaklarımı abartılı bir şekilde birkaç kez çaprazladım ve açtım, bu sırada topuklularımı yanlara attım. Sonra kışkırtıcı bir şekilde elbisemin altına uzandım ve bir çorabımı yavaşça indirip çıkardım. Ayağa kalkarak Taner'e doğru dans ettim ve göğüs dekolteme bakabilmesi için öne doğru eğilmeden önce çorabı kafasına geçirdim.


Bu hareket bana bir yuhalama sesiyle, Taner'in de sırtına birkaç tebrik şaplağıyla karşılık bulmuştu.


Sandalyeye dönerek bacaklarımı tekrar çaprazlayıp açtım ve diğer çorabı da aynı şekilde çıkardım. Bu sefer Kerem'e doğru yürüdüm. Çorabı başının arkasından geçirerek birkaç kez ileri geri çektim ve ona göğüs dekoltemi uzun uzun seyrettirdim.


Eldivenler ve çoraplar bir şeydi, onlar sadece gösteriş içindi ve çıkardığımda hiçbir şey ortaya çıkmıyordu. Ama elbise çıkarılacak bir sonraki parçaydı ve bu farklıydı. Onu çıkardığımda, erkeklerin önünde sütyenim ve külotumla kalacaktım. Aklımdan geçen ve kalbimi hızlandıran bu düşünceyle dans ederken, neredeyse müzik işaretini kaçırıyordum. Yan durup fermuarı yavaşça aşağı çekerken sinirlerim karıncalandı, etkili olması için her birkaç santimde bir durdum. Fermuarı tamamen açtığımda, etrafta dolanırken fermuarı kapalı tuttum. Hala kapalı tutarken, bir askıyı yavaşça omuzlarımdan aşağı ve kolum boyunca çektim. Sonra diğer askıyı çekmeden önce biraz daha dans ettim. Elbiseyi yerinde tutarak biraz daha dans ettim ve sandalyenin arkasına geçerek elbiseyi çıkarıp bir kenara fırlatırken erkeklerin bakışlarına önlem olarak kullandım.


İşte tam o an, zamanı gelmişti.


Sandalyenin arkasından iç çamaşırlarımdan başka bir şey olmadan dans ederek çıkmak üzereydim.


Tüm erkeklerin gözleri üzerimdeydi.


Tereddütlü olmayı, hatta belki biraz korkmayı bekliyordum. O anda heyecandan titreyeceğimi tahmin etmiş ve kendimi bununla savaşmaya hazırlamıştım. Ama öyle olmadı. Aslında gerginliğim içimde çağlıyordu ama tedirginlik yerine heyecan vardı. Kendimi heyecanlanmış, hatta güçlenmiş hissediyordum.


Bir kolumu göğüslerimin, diğer elimi de kasıklarımın üzerinde tutarak sandalyenin arkasından kasıla kasıla çıktım. Sahnenin etrafında dans ettim, kalçalarımı oynatmak için döndüm, erkeklere bakan sandalyenin önüne dönmeden önce birkaç defa dekoltemi sergilemek için öne doğru eğildim. Hınzırca gülümseyerek kolumu kısa bir süreliğine göğüslerimden çektim, sonra geri koydum ... geri çektim ... geri koydum, onlara sütyenli göğüslerimi sergiledim.


Bu, daha fazla alkış ve kolumu uzak tutmamı söyleyen birkaç bağırışla karşılanmıştı.


Hâlâ sırıtarak aynı şeyi elimle kasıklarıma birkaç kez yaptım; külotumu kısa bir süre gösterdikten sonra elimle tekrar kapattım.


Koltuklardan daha fazla tezahürat ve ses yükseldi.


Müzik işaretini duyunca kolumu göğüslerimden uzaklaştırdım, başımın üzerine kaldırdım ve göğüslerimin sütyenin içinde titremesini sağladım. Müzik eşliğinde dönerek birkaç saniye saydım, sonra diğer elimi kasıklarımdan çekip onu da başımın üzerine kaldırdım.


Tezahüratlar daha da arttı ve birkaç kez duyulan beğeniyle karıştı.


Kollarımı kaldırarak bir dakika dans ettim, sonra saçlarımdaki tokaları çekerek dalgalı saçlarımın sırtımdan aşağı dökülmesine izin verdim. Sonra birkaç dakika daha dans ettim, kanepelere yaklaşarak eğildim ve göğüs dekoltemi gösterdim ya da arkamı dönüp kıçımı oynattım ve birkaç erkeğin bu varlıkları yakından görmesine izin verdim.


Birkaçı bana dokunmak için uzandığında şakayla karışık ellerini tokatlayarak uzaklaştırdım.


Sonunda sütyenimi çıkarma zamanı gelmişti. Bu son parça olacağından, bunu yapmak için zaman kazandım. İşaret çaldığında tekrar sandalyenin önüne geçtim. Kupları yerinde tutmak için kolumu göğüslerimin üzerinde tutarak arkama uzandım ve kopçayı açtım.


Sütyen gevşedi.


Her bir askıyı omuzlarımdan aşağıya doğru yavaşça indirerek bir gösteriye imza attım, bunu yapmak için uzanırken kollarımı göğüslerimin üzerinde değiştirdim. Artık sütyen tamamen gevşemişti ve onu yerinde tutan tek şey kolumdu. Sandalyenin arkasında dans ederek tekrar aşağı indim.


Müzik durduğunda ve Berke elinde bir çarşafla sandalyeye doğru ilerlediğinde, koltuklardan hayal kırıklığına uğramış bir inleme korosu yükseldi.


İşe yaradı.


Erkekler göğüslerimi görmelerine izin vermeyeceğimi sandılar.


Göreceli sessizlikte yüksek sesli, dörtlü bir davul sesi duyuldu ve müzik yeniden başladı. Berke ve Kerem olduğu yerde donakalırken, ben sandalyenin arkasından kasılarak çıktım, sütyenimi çekerek püsküllü göğüslerimi ortaya çıkardım.


Bu hareketim büyük bir alkış ve tezahürat almıştı.


Püskülleri bir dakika boyunca döndürdükten sonra erkeklerden birine doğru dans ettim. Önünde çömelerek püskülleri biraz daha döndürdüm ve neredeyse burnuna değecek kadar yakınına eğildim. Koltuk boyunca ilerleyerek bunu diğerlerine de yaptım, Taner ve ardından Kerem ile fazladan zaman geçirdim. Sonra zıplayarak "sahnenin" ortasına geri döndüm ve son davul solosu çalmaya başlamadan önce son bir kaç salınım ve püskül dönüşü yaptım. Çalımlarla Berke'nin durduğu yere gittim ve çarşafı Berke'nin etrafıma sarmasına izin verdim. Ardından onu kapıya kadar takip ederek son notalar eşliğinde zıplayarak odadan çıkmadan hemen önce son bir kez erkeklere popomu salladım.


Kapı arkasından kapandığında hala net bir şekilde duyulabilecek kadar gürültülü bir kükreme beni kapıdan dışarı takip etmişti.


Berke aceleyle yanımdan geçip odalarının kapısını açtı ve ben de koridorun yine masum misafirlerden arınmış olduğunu görmenin mutluluğuyla aceleyle içeri daldım. Odaya birkaç adım kala durup çarşafı tuttum ve nefesime odaklandım, bedenim ve zihnim coşkuyla çarpıyordu. Kendimden çok keyif alıyordum. Berke arkamdan yaklaştı ve kollarını bana dolamıştı


"Bu kesinlikle süperdi Buse," diye fısıldadı, sıcak nefesi kulağımda dönüyordu.


"Eğlenceliydi," diye iç geçirdim ona yaslanırken, içinden bir sıcaklık akıyordu.


"Çok seksisin." Elleri vücudumda gezinerek çarşafın üzerinden beni okşadı.


"Mmm," diye inledim, sıcaklık közlerimi karıştırıyordu.


Bu da ne...?! Zihnim, sadece Berke'nin gezinen ellerinden değil, oldukça tahrik olduğumun ani farkına varışıyla çalkalanıyordu.


Hayır, bu bir süredir oluşmakta olan bir şeydi ... kor halindeki arzularımı için için yanan sıcak kömürlere dönüştürecek kadar uzun bir süredir.


Ne zaman?


Nasıl?


Zihnimde hızla evirip çevirirken, bunun rutin işimi yaparken başlamış olması gerektiği sonucuna vardım. Ama bu mantıklı değildi. Tanıdığım ve tanımadığım erkeklerin önünde bunu yapmak neden beni tahrik etsin ki?


" Şey sen... Gerçekten partiye geri dönmelisin," dedim, beklenmedik gelişmeyi düşünmek için yalnız kalmak istiyordum.


"Burada seninle kalmayı tercih ederim," diye fısıldadı, elleri göğüslerimi kavramıştı, tanıdık, ihtiyaç dolu bir sızıyla nabız atmalarını sağlayarak


"Mmm." Göğüslerimin okşanmasına bayılıyordum ve onun gergin parmakları neredeyse arzuya teslim olmam için yeterliydi. . . beni hemen orada ve o zaman almasına izin ver. Ama bunu yaparsam, zaten ne kadar tahrik olduğumu keşfedeceğini ve sonra muhtemelen nedenini anlayacağını biliyordum. İstemediğimi. En azından iyice düşünüp, belki de kendim çözme şansım olana kadar.


"Hadi....Görüşürüz , Berke. Duş almam lazım."


"Emin misin?" Göğüslerimi şehvetle sıkarak sormuştu.


"Ooh." vücudum ağrıyla zonkluyordu . Zihnim, ona izin vermenin çok kolay olacağını düşünürken gereğinden fazla çalışıyordu... Hayır! Sessizce bağırdım, kararlılığımı zayıflatan arzuyu bastırmaya çalıştım.


"Evet, eminim. Sen git eğlenmene bak. Dönüşte bekleyeceğim. Sadece çok uzun sürmesin ya da çok sarhoş olma."


"İçmeyeceğim. Olmam," dedi.


Beni yalnız bırakarak gitti.


Çarşafı etrafımda tutarak kendime bir içki hazırladım ve banyoya götürüp duşu açtım. Suyun ısınmasını beklerken püskülleri çıkarmak için sökücü kullandım ve makyajımı temizleme pedleriyle sildim. Sonra külotumun bel bandına uzandım ve onu çıkarmak niyetindeydim.


Hay sikeyim! Aynada kasıklarımın görüntüsüne bakarken donup kaldım. Külotun amımı örttüğü yerde koyu bir nokta vardı, nemli bir nokta. Merakla bir elimi içine soktum ve iki parmağımı amımın içine daldırdım ... ıslak amımın içine!

Ne oluyor lan?


Elimi külottan çekerek hızla çıkardım ve incelemek için kaldırdım. Uyarılmamın misk gibi kokusunu alıp nemli noktanın ne kadar belirgin olduğunu görünce gözlerim aynaya kaydı.


" Amına koyayım," diye nefes aldım ve bacaklarımın arasında parlayan amımı gördüm. Başlangıçta düşündüğümden daha fazla tahrik olduğumu fark ederek, rutinin sonuna doğru erkeklere yakın dans ettiğimi hatırladım.


Görebilmişler miydi?


Anlamışlar mıydı?


Diye sordum kendime, bu düşünce elimi hafifçe titretirken içkime uzandım ve dudaklarıma götürdüm. Alkolden uzun bir yudum alarak, aniden coşkuyla utanan sinirlerimi yatıştırmaya çalıştım.


Bu sırada duştan buhar çıkmaya başlamıştı ve ben de ılık fıskiyenin sinirlerimi yatıştırmaya yardımcı olacağını umarak içeri girmeye karar verdim.


İlk başta işe yaradı. Şampuanı saçıma yedirdikten sonra durulamak için arkama yaslandığımda her şeyi unutmayı başarıyordum. Ama saç kremini uzun saç tellerime yedirirken zihnim karışmaya başlamıştı. Erkeklerin önünde dans etmenin ne kadar heyecan verici olduğunu, beni görmeleri için kıyafetlerimi çıkarmanın ne kadar tahrik edici olduğunu düşünüyordum. Tezahüratlarını, alkışlarını ve ışığa rağmen gözlerinde görmeyi başardığım açlık duygusunu hatırladım. Beni istiyorlardı..... Beni arzuluyorlardı... Gözlerinde şehveti görebiliyordum.....


Bu düşünceler . ... ve diğerleri... sabunlu bezi alıp vücudumda gezdirmeye başladığımda da devam ediyordu.


Kucak dansı yapan striptizcilerin videoları arasında, kızın performans sergilediğim erkekler tarafından grup seks yaptığı videolar da vardı. Bu videoların çoğunun kurgulandığı, kızın tam olarak bunun için anlaştığı belliydi. Ancak birkaçı, kızı gafil avlayan anlık olaylar gibi görünüyordu. Her iki türü de izlerken, o kadar erkek tarafından sikilmenin, o şekilde kullanılmanın nasıl bir şey olduğunu hatırlamaya başlamıştım. Bu videoları izlemek anılarımı canlandırdı. O parti gecesinin anıları..... amımın biraz karıncalanmasına neden oldu. Şimdi, ılık duşun altında, sabunlu bezin vücudumu okşamasıyla, o erkeklerin bana sahip olmasının nasıl bir şey olduğunu hayal etmeye başladım. Kerem . . . Taner ... diğerleri... Evet, birkaçını tanıyordum. Onlarla çoktan sikiştim..... Peki ya diğerleri.....


"Siktir!" Nefes nefese kaldığımda mastürbasyon yapmaya başladığımı fark etmiştim.


Bir elim göğsüme masaj yaparken, diğer elim klitorisimi ovmak için bacaklarımın arasına kaymıştı. Kendime durmamı söyleyerek duşu hızla bitirerek, dışarı çıktım ve vücudumun sızısını bastırmak için sert hareketleri kullanarak hızla kurulandım.


Berke'yi birkaç saat beklemesem de her ihtimale karşı özel gösteri için aldığım kıyafeti giydim. Siyah külot lacivert olanlarla aynı tarzdaydı, sadece daha dantelli idi. Eşleşen, askısız sütyenin önden bir tokası vardı ve göğüslerimi desteklese de push-up değildi. Bunların üzerine bir çift çok kısa, çok dar, siyah yırtmaçlı şort ve açık mavi bir erkek gömleği giymiştim. Kıyafetime ek olarak bir çift siyah, şeffaf, kalça yüksekliğinde ince çorap ve yüksek topuklu ayakkabı giydim. uzun saçlarım düz duruyordu ve o benim taze güzelliğimi tercih ettiğinden, yaptığım tek makyaj hafif bir rujdu.


Sonra içkimi alıp televizyonun karşısına oturdum.


Bu, olanları gerçekten düşünmek, o sırada nasıl ve neden tahrik olduğumu anlamaya çalışmak için ilk fırsatımdı. Bir süre bunu yapmaya çalıştım ama net bir cevap bulamadım. Sonunda, dansımın erotik doğasıyla birleşen performansımdan aldığım zevkin bir şekilde beklenmedik bir etkiye yol açtığını kabul ettim.


Daha iyi cevaplar gelmeyince televizyona odaklanmaya çalıştım. Ama aklım yine videolara ve o kızların yaptıklarına, onlara yapılanlara gitmişti. Bu da beni tekrar Kerem, Taner ve diğerlerini düşünmeye itti. Işığa rağmen, tüm erkeklerin oldukça iyi durumda olduğunu ve en azından gölgelerde yakışıklı göründüklerini anlayabiliyordum. Orada oturmuş, tüm bunları düşünürken, sandalyede bilinçsizce kıpırdandım, elim dalgınca göğsüme dokundu, bacak bacak üstüne attım.


Bir anda ne yaptığımı fark edince aniden gerilmiştim. Kendimi sakinleştirmek umuduyla bir sarma sigara içmeye karar verdim. Berke odaya girdiğinde, şaşkınlıkla sandalyeden sıçramama neden olduğunda yine tam söndürmüştüm.


" Siktir!" diye nefesini tuttu, baştan çıkarıcı kıyafetime bakarken gözleri parlıyordu.


"Parti çoktan bitti mi?" Saate baktım ve hala oldukça erken olduğunu gördüm.


"Hayır... Şey... Sen böyle dururken bitmiş olabilir." Gülümseyerek bana yaklaştı.


"O zaman sen ne--?" Sormaya başladım ama belimden tutup beni öpmek için eğilerek sözümü kesti. Dudaklarımız birbirine değdiğinde omurgamda bir karıncalanma oldu ve bacaklarım hafifçe sallanmaya başladı.


"Mmm."


Öpüşmeyi keserek arkasına yaslandı ve gözlerinin vücudumda gezinmesine izin verdi.


"Çok güzelsin Buse," diye iç geçirdi.


Sevişmek isteyen, için için yanan ateşler vücudumu arzuyla titretiyordu ve neredeyse Berke’ye doğru katlanıp dudaklarımı ve vücudumu onunkine bastıracaktım. Bu doğru olmazdı...... Ev arkadaşımdı...... Daha fazlası olmamalıydı.....Belki bir Fuck Body olabilir miydi?....

Sonra bu kıyafeti neden giydiğimi hatırladım -özel bir gösteri- ve Berke’yi kendimden uzaklaştırdım.


"Neden buradasın?" Televizyonu kapatıp telefonumu almak için geri çekildim.


"Ah evet... Şey... Evet, şey..." diye kekeledi, tereddütlüydü.


"Çıkar ağzındaki baklayı artık, ." dedim parmağım telefonumun hazırladığım müziği çalmasını sağlayan düğmenin üzerinde gezinirken.


"Şey, çocuklar gelip onlarla bir şeyler içmeni istediler," dedi temkinli bir şekilde.

"Seni makyajsız falan görmek istediler. Ayrıca bir de bahşiş vermek istediklerini söylediler."


Ot ve içkinin etkisiyle sinirlerim yatışmıştı ama bu açıklama gerginliğimi yeniden artırdı. Gösterimden bu kadar kısa bir süre sonra tekrar o erkeklerin etrafımda olması fikri beni utandırdı.


Ya biliyorlarsa?


Ya külotumdaki nemli lekeyi gördülerse?


"BEN... BEN... Bilmiyorum," tereddüt etme sırası bendeydi, gitmemek için iyi bir neden bulmaya çalışırken ellerim yanlarıma düştü.


"Hadi ama küçük hanım. Eğleneceğiz."


"Tam olarak sosyalleşmek için giyinmedim," diye bahane uydurdum.


"Bence harika görünüyorsun Buse," diye sırıttı.


 " Açıkçası, bence sadece seni biraz daha süzmek istiyorlar ve bu kıyafetle..." Cümlesini yarım bıraktı.


"Sapık," diye kıkırdadım.


"Sadece sana yapacağım bir kıyak olacaktı..." diye gülümsedim.


Erkeklerin nemli noktayı nasıl fark etmiş olabileceklerini düşünerek tereddütte kalmıştım.


"Bir hap daha ister misin?" diye teklif etti Berke.


Gerginliğimi hissettiğini görebiliyordum ama bunun gerçek nedenini bilemezdi. Ayrıca bana biraz daha hava atma fikrinin onu son derece heyecanlandırdığını da görebiliyordum. Hapın daha önce tamamen farklı bir senaryoda sinirlerime nasıl yardımcı olduğunu hatırlayarak, bu durumda kesinlikle yardımcı olacağını düşündüm. Ayrıca bir otel odasında tek başıma oturmanın ne kadar sıkıcı olduğunu unutmuştum.


"Bir kot pantolon giyeyim--." Çantama doğru ilerledim.


"Hayır, hayır. Kesinlikle üzerindekiler kalmalı," diyerek beni durdurdu, dudakları hınzır bir sırıtışla kıvrıldı.


"Sen gerçekten bir sapıksın," diye şakacıktan azarladım onu.


"Yani seni her zaman böyle görmüyorum..." sırıtışı daha da hınzırlaştı.


"Tamam, ama şunları bağlıyorum," dedim gömleğin birkaç düğmesini daha ilikleyerek.


Yüzünde üzüntülü bir ifade belirdi ama umurumda değildi. Kıyafetim çok açık olmadan seksi olsa da, sütyenimi ve göğüslerimi tam teşhir etmemin bir yolu yoktu.


Ya da ben öyle düşünmüştüm.


Hapı son içkiyle birlikte yuttuktan sonra biraz etkisini bekledim ve bir kez daha koridorun karşısına doğru gitmek için otelin koridoruna çıktım.



 Devam Edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.