Buse Striptiz Denemesi 1

 

Striptiz Denemesi


Bölüm 1


Önceki hikayem (Buse Üniversite Partisi) ‘inden sonra hayatım oldukça değişmişti. O gece çocuklar beni evime bıraktıklarında artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacağını anlamıştım. Aşağıdaki hikaye Üniversite partisi sonrasında gelişenlerdir. Tabii bazı kısımları tarafımdan doldurulmuştur. Hikaye de grup seks öğeleri vardır. Bu tür hikayeleri sevmiyorsanız siteden çıkabilirsiniz. 

 
Ayrıca bu hikayeler, toplumda kadınların yeri hakkında bir ön yargı oluşturmamalıdır. Herkes biliyor ki, erkekler şansları yaver giderse, kadınlar ise isterlerse seks yapabilirler.


*******


Hayatımdaki ilk değişiklik Serdar’dan ayrılmam oldu. Evet biliyorum onunla üniversite sonrasında bir gelecek hayal edebiliyordum. Fakat yaşadıklarım sonrasında artık bana nedensizce muhafazakar gelmeye başlamıştı. İçimdeki vahşi kaplan artık kolaylıkla kafese kapatılamazdı.

Serdar ile ayrıldıktan sonra bir süre yeniden eski kız arkadaşlarımla kaldığım yurda geri dönmüştüm. Artık okulda giderek popülerliği artan, en yakışıklı erkeklerin ilgisini toplayan birisiydim. Tabii Kerem’in beni dahil ettiği erkekler grubu başka birisine olan ihtiyaç duymamamı sağlıyordu. O parti gecesinden sonra o şekilde bir grup seks yaşamamıştık. Bazıları ile bir kaç defa tekil görüşmem olsa da, içinde kesinlikle seks yoktu. Yine de, içimdeki şeytan her zaman iş başındaydı. Erkekleri azdırmaktan geri durmuyordum.


Okulda da derslerim oldukça iyi gidiyordu. Yani aslında hayatım bir şekilde düzene girmiş gibiydi.

Bir kaç ay sonra Berke’nin yanına taşınmıştım. Berke’nin grup içindeki bana olan ilgisinin farkında idim. Ama herhangi bir resmiyet aramızda yoktu. Temelde ev arkadaşıydık. Berke’nin evi oldukça genişti ve ailesinin evlerinden birisi olduğu içinde maddi bir beklentisi de yoktu.


Berke parti gecesi seks yaptıklarım arasındaydı. O gece bana Berke ile yaşayacağımı söyleselerdi sadece gülerdim herhalde. Ama olayların gelişmesi Serdar’dan ayrılmam, kalacak yer ihtiyacım, Berke’nin geniş bekar evi...


Kerem, Berke ve diğer erkeklerin grubundaki tek kadın bendim. O geceden sonra seks benim ve bizim grubumuz için tabu olmaktan çıksa da, devamlı seks yapmıyorduk. Vizelerimin başlaması odaklandığımız proje ödevleri nedeniyle ders dışı daha seyrek bir araya geliyorduk.






**************


"Bakalım doğru anlamış mıyım? Kerem'in küçük kardeşi evleniyor ve sen bekârlığa veda partisinde dans etmemi mi istiyorsun?"


" Hayır, öyle bir şey değil... Yani evet, sanırım. Sadece burlesque tarzı bir striptiz gösterisi yapmanı istiyoruz."


Bu isteğe bir anlam veremeyerek Berke’ye kuşkuyla karışık bir ifadeyle bakıyordum.


"Yine mi?" diye iç geçirdi Berke.


"Taner ve arkadaşları biraz muhafazakar, ayrıca müstakbel eşi de bu konuda son derece sert. O yüzden çıplak striptizci istemiyorlar. Ama bir bekârlığa veda partisi istiyorlar. Ben ve Kerem de böyle bir şeyin iyi bir orta yol olacağını düşünüyoruz. Ayrıca senin dans geçmişin de var. Eğer sen bunu yaparsan, o zaman herkes için sorun olmaz diye düşündük, çünkü sen... yani, bir striptizci değilsin."


"Ama Berke..." Başladım, sonra tereddüt ettim, ne söyleyeceğimi düşünmeye çalıştım. Sonunda aklıma gelen tek şeyi söyledim.


"Bir kaçını tanısamda diğer yabancı erkeler....Yani....Olmaz ki öyle"


"Ben, Kerem, Erol, Burak, Furkan orada olacağız, yani hep yabancı erkekler olmayacak. Taner'i de tanıyorsun. Büyütülecek bir şey değil ki Buse. Senin ne kadar eğlenceli bir kız olduğunu zaten biliyoruz. Ayrıca bizim arkadaş grubumuzda olduğunu da unutmuyoruz."


Bunu düşündüm. Haksız değildi. Kerem yıllardır Berke'nin en yakın arkadaşıydı. Ve ben ona kesinlikle hayrandım. Zeki, tatlı ve komik biriydi. Hatta zaman zaman Kerem'le başlasaydım işler nasıl giderdi diye merak etmişimdir. O partide de her şey onunla başlamıştı. O da en az Berke kadar yakışıklı ve yapılıydı. Ağabeyinin birebir aynısı olan Taner'le de tanışmıştım. Ama onun bu kadar muhafazakar olduğunu hiç fark etmemiştim.


"Bilmiyorum," diye başımı salladım, fikrin arkasındaki temel mantığın bir şekilde mantıklı olduğunu kabul etsem bile. Birkaç yıl dans eğitimi almıştım. Ciddi bir şekilde değil, sadece uğraşarak, egzersiz için orada burada birkaç ders alarak. Hoşuma gidiyordu. Ve profesyonel bir striptizcinin aksine, herhangi bir rutinin nispeten mütevazı kalmasını sağlardım.


"Eğlenceli olacak," diye vurguladı Berke.


" Ayrıca kazandığın birkaç yüz doları da istediğin gibi harcayabilirsin."


"Birkaç yüz dolar mı?".


"Kesinlikle."


Gerçekten performans sergileme fikrinin cazip olduğunu kabul etmeliydim. Bunu daha önce hiç yapmamıştım.


Ama striptiz?


Bunu gerçekten yapmak istiyor muydum?


" Burlesque tarzı mı?" Bir kaşımı kaldırdım.


" Aynen. Hani. 50'lerde falan yaptıkları gibi." Gülümsemesinden bunu yapmayı ciddi ciddi düşündüğümü anladığını anlamıştım.


Ne demek istediğini anlamıştım; uzun elbiseler giyen, uzun eldivenler ve diğer gerekli olmayan eşyalar takan kadınlar müzik eşliğinde soyunurken belli bir düzeyde tevazuyu da koruyabiliyorlardı. Çeşitli filmlerde ve TV şovlarında bunlardan kesitler görmüştüm. Ama hiç böyle bir şey yapmamıştım, hiç çalışmamıştım. Yine de yeterince zamanım olursa bir şeyler yapabileceğimi düşündüm.


"Parti ne zaman?"


"Bu cumartesiden üç ay sonra."


"Birkaç yüz demiştin. Tam olarak ne kadar?"


"Üç."


"Beş olsun."


"Bilmiyorum ki, Kerem'in bütçesi kısıtlı. Belki küçük bir indirim yapabilirsin."


" Şey, kıyafet almak zorundayım ve bunun için de para ödemeyeceğim."


"Tabii ki ödemeyeceksin. Anlaştık. O halde kabul ediyorsun?"


"Evet, sanırım anlaştık," diye iç geçirdim.


" Harikasın. Kerem'e haber veririm," dedi ve kocaman bir sırıtışla telefonuna uzandı.


"Berke... Sence, ne kadar göstermeliyim?" diye sordum. Bunu yapmayı kabul etmiş olmama rağmen, yine de endişeliydim ve ondan biraz güvence istiyordum. Ne de olsa, daha önce sikiştiğimden farklı erkekler için soyunacaktım. Üniversite partisinde olanları bilmiyorlardı. Bu partiden sonra herkes güven konusunda anlaşmıştı.


"Kendini ne kadar rahat hissedersen, senin istemediğin bir şeyi biz de istemeyiz" diye gülümsedi.


"Tamam," diye nefes aldım, ancak gülümsemesiyle ilgili bir şey endişemi yatıştırmak için hiçbir şey yapmadı. Hatta biraz daha kötüleştirdi. 


Yine de kabul etmiştim.


Ertesi gün burlesque striptiz gösterisinin nasıl yapıldığını öğrenmeye koyuldum. Yakınlarda herhangi bir kurs tabii ki yoktu, internette bir sürü video buldum. Bilmiyordum ama bu konuda her yıl düzenlenen bir yarışma varmış. Bir ay içinde temel rutini çözmüş ve internetten kıyafeti satın almıştım. Sonra kalan zamanımı programımın ince ayarlarını yaparak ve pratik yaparak geçirdim, birkaç kız arkadaşım da önerileri ile bana yardımcı oldu. Her ne kadar ev arkadaşımın benden bunu yapmamı istemesini biraz garip bulsalar da, iyi tüyolar verdiler ve sonunda son şeklini aldı. Makyaj yapmaktan ya da süslü saçlar yapmaktan pek hoşlanmadığım için, içlerinden bir tanesi bana bunu da öğretmişti.


Parti şehrin en iyi otellerinden birinde bir süitteydi ve Berke tüm çalışmalarım için ek bir teşekkür olarak bitişikteki odayı ayırmıştı. Bunun biraz daha fazla eğlenmek için bir fırsat olduğunu düşünerek, sadece onun için özel bir sürpriz planladım. Burlesk videolarının yanı sıra daha seksi videolar da bulmuştum; gerçek, eksiksiz striptiz rutinlerini ve kucak danslarını içeren videolar ve partiden sonra odamızda onun için yapmak üzere gizlice bir rutin üzerinde çalıştım.


Parti günü kıyafetlerimin küçük parçalarını bir çantaya doldurdum. Elbisenin kendisi bir askıda asılı duruyordu. Alışılmışın dışında bir neden olmasaydı, bırakın giymeyi, onu asla satın almazdım bile. Boyu yere kadar uzanıyordu ve ışıltılı mavi renkteydi, omuzlarında askıları ve bir tarafında derin bir yırtmacı vardı ve fermuarı kolumun altından etek ucuna kadar uzanıyordu.


Kerem'le otelde buluştuk, otele giriş yaptık ve eşyalarımızı hazırlamak için süite çıktık. Oda çok büyüktü, iki yatak odası, bir salona ve bir oturma odasına sahipti. Ben bir avuç aptalca süs asarken, erkekler de oturma odasını gösterime göre düzenlediler. Sehpayı yatak odalarından birine taşıdılar, iki kanepeyi açık alana bakacak şekilde V şeklinde kaydırdılar. Ayrıca odanın ışıklandırmasını da değiştirdiler. Yüksek arkalıklı bir sandalyesi olan küçük bir masa vardı ve sandalyenin dekor olarak işe yarayacağına karar vermiştim, bu nedenle onu açık alanın ortasına yerleştirdiler. Sonra üçü birlikte çalışarak yemek masasını erken saatlerde oynanacak bir poker oyunu için hazırladılar, masanın üzerine atıştırmalıklar, içki şişeleri, buz kovaları, bardaklar ve içki şişeleri dizdiler. Bitirdiğimizde işimizi gözden geçirdik.


"Müthiş görünüyor" dedi Kerem bana yandan sarılarak. 


"Daha önce de söylediğimi biliyorum ama bunu yaptığın için çok teşekkür ederim. Sen bir erkek grubunda olabilecek en harbi kızsın."


"Yaklaşık bir sürü kez." Ben de ona sarıldım. 

"Ama yine de bunu duymak hoşuma gidiyor."


" Senin harika olacağını biliyorum," diye sırıttı. 

"Çok güzelsin."


"Bana bunu söylemenden hiç bıkmadım," diye gülümsedim.


"İkinizin bir odaya ihtiyacı var mı?" Berke şakacı bir şekilde kaşlarını çattı.


"Bizim bir odamız var," diye güldü Kerem.


"Aslında üç tane," diye açıkladım ona dönerek.


"Hangisinden başlayalım?"


"Sen hangisini istersen."


"Kamerayı hangisine kuracağımı söyle yeter," dedi Berke.


"Sen bilirsin," diye homurdandım.


"Hadi gidip bir şeyler yiyelim mi? Burada herşey hazır," dedi Kerem ve neşeli havayı sonlandırdı.


Birkaç saat sonra otele dönmüştük, erkekler süitte takılıyor, beni odada hazırlanmaya bıraktılar Vakit hızla yaklaşırken sinirlerim beni ele geçirmeye başlamıştı, bu yüzden kendime sert bir içki hazırlarken bir yandan da otumdan birkaç fırt çekmiştim. Alkolü yudumlarken saçımı ve makyajımı düzelttim, ardından dar külotumu giydim ve meme uçlarımın üzerine bir çift altın püskül yapıştırdım. Bir çift sarkan küpe taktıktan ve boynuma ağır taşlı  kolye taktıktan sonra aynada kendimi süzdüm.


Saç ve makyaj konusunda iyi bir iş çıkardığımı düşünüyordum, özellikle de genelde böyle şeyler yapmadığımı düşünürsek. Yanaklarımdaki allık çok cafcaflı değildi, pudrayı pürüzsüz ve eşit bir şekilde sürmüştüm ve parlak kırmızı ruj zarif dudaklarımı güzelleştirmişti. gözlerim kalın, dumanlı bir farla vurgulanmıştı ve hatta takma, uzun kirpikler takmayı bile başarmıştım. Uzun, koyu kumral saçlarımı dalgalar halinde kıvırdıktan sonra büyük bir kısmını başımın arkasında topladım ve kolayca çıkarılabilen tokalarla tutturdum, birkaç bukle ise yüzümün her iki yanına sarkıyordu.


Görüntümden memnun bir şekilde, gösterinin sonunda kalacak olan tek parçayı inceledim. Dantelli külot elbiseden daha koyu bir maviydi, bel lastikleri ince kalçalarımını sararken, önü ve arkası keskin bir şekilde aşağı iniyordu, ilki temiz traşlı amımın üzerinde, ikincisi yuvarlak küçük kalçalarımın üzerindeydi. Bir G-string almayı düşünmüştüm ama mümkün olduğunca otantik olmak istiyordum ve burlesque'in eski günlerinde tangaların piyasada olacaklarını sanmıyordum. Dolgun göğüslerimin ucundaki  püsküller harika efekt vermişti. Aktif yaşam tarzım ve iyi genlerim sayesinde göğüslerim oldukça sıkıydı ve kolye aralarından sarkarak göğsümden belirgin bir şekilde dışarı çıkıyordu. Göğüslerimi birkaç kez hareket ettirdim ve püskülleri yerinde tutan yapıştırıcıyı test etmek için salladım. Sonuçlardan memnun kalarak, külotun tarzına ve rengine uygun bir sütyen giydim.


Saate baktığımda, beklediğim kadar uzun sürmediğini ve öldürecek zamanım olduğunu gördüm. Otelin yumuşak bornozunu giydim ve televizyonun karşısına oturdum. Yapacak bir şey olmayınca sinirlerim yeniden rahatsız olmaya başladı ve içkimi yudumlarken otu bitirmiştim.


Berke odaya girip saçımı ve makyajımı gördüğünde aniden durduğunda otu daha yeni söndürmüştüm.


"Süper görünüyorsun," diye iç geçirdi.


"Teşekkür ederim beyefendi. Çok naziksiniz ama makyaj yapmayı sevmediğini biliyorsun," diye gülümsedim.


"'Yok, hayır' diye başını salladı.

" Demek istediğim, evet, doğuştan güzelsin ve seni makyajsız tercih ederim. Ama gerçekten süpersin. Saçların ve gözlerin. Ve şu ruj."


"Çok tatlısın," dedim, onun övgüsü sinirlerimi yatıştırmaya yardımcı olurken ani bir düşünce beni alarma geçirmişti.

"Vakit gelmedi, değil mi?" Ayağa kalkmaya hazırlanırken zihnim yapacaklarımla yarışıyordu.


"Hayır, gelmedi" diyerek bana oturmam için el hareketi yaptı.


"Sadece seni kontrol etmek için geldim. Bir şeye ihtiyacın var mı?"


"Yok sağol," diye iç geçirdim, içkimi yudumlarken.


"İyi misin Buse?" Ses tonundan endişeli olduğu anlaşılıyordu.


"Sadece biraz gerginim," diye itiraf ettim.


" O zaman, benim sakinleştiricilerinden bir tanei atsana." Çantasını karıştırarak teklif etmişti.


" Peki, tamam. Belki faydası olur." Hapı alıp içkimi yudumladım aslında o an, onun nasıl bir gevşetici olduğunu bilmiyordum. 


"Seninle takılayım mı?"


"Yok yaa.... Geri dön. Bir şeyim yok. Arkadaşlar burada, değil mi?"


"Evet ve tek konuştukları şey sensin," diye gülümsedi.

"Taner arkadaşlarına senin ne kadar seksi ve bağımsız bir çılgın kız olduğunu anlatıyor. Eğlence için onları galeyana getiriyor."


Bu haber yüzümün kızarmasına ve dudaklarımdan gergin bir gülümsemenin geçmesine neden oldu.


"Kaç kişi gelecekti?" Sesim hafifçe titreyerek sordum.


"Beni de sayarsak toplam dokuz."


"Tamam," diye iç geçirdim, sinirlerimi yatıştıracağını umarak içkimi bitirdim.


" Peki, bir saat içinde gelip seni alırım." 


Yalnız kalınca, bir içki daha hazırlayıp giyinme vakti gelene kadar televizyonun karşısında yudumlayarak sinirlerimi yatıştırmaya çalıştım. Elbisemi giyerken sinirlerimin artık beni rahatsız etmediğini fark ettim ve rahatlayarak iç çektim. Bir saniye sonra aslında kendimi oldukça iyi hissettiğimi fark ettim ve gözlerim boş bardağıma kaydı. Farkında olmadan hepsini içmiştim ve bu -ilk içkinin, otun ve sözde gevşeticinin üstüne- başımı biraz bulandırmıştı. Fazla sarhoş olmak istemediğim için bir şişe su aldım ve gösterimin başlamasını beklerken içtim.


Berke bir kez daha içeri girdiğinde dondu kaldı ve şaşkınlıkla bana baktı.


Giydiğim topuklu ayakkabılar zayıf bedenime birkaç santim daha eklemişti ve elbise ince kıvrımlarıma özel dikilmiş bir eldiven gibi yapışmıştı. Push-up sütyenim elbisenin dekolteli yakasında bolca göğüs ayrıntısı sağlayarak görevini yerine getiriyordu. Elbisenin bir kenarından yukarı doğru uzanan yırtmaç, altımdaki beyaz, şeffaf, baldıra kadar uzanan çorapların görünmesine izin veriyordu ve ipeksi, beyaz eldivenler kollarımın üzerinde duruyordu.


"Beğendin mi?" Ona bir poz vererek gülümsedim.


"İnanılmaz," diye sırıttı.


"Yemin ederim. Bilmesem o filmlerden fırlamışsın derdim."


"Demek o kadar, ha?"


"Kesinlikle," transa geçmiş gibi bakmaya devam etti.


"Güzel. Şimdi, arkadaşlar hazır mı?"


" Aa... Evet, evet," diye kendini şimdiki zamana geri döndürdü.


"Hepsi yerlerinde, bekliyorlar ve Kerem de senin girişin için müziği hazırladı."


"Koridor boş mu?"


"Evet. İçeri girdikten sonra doğruca sağa git. Sandalye tam istediğin yerde ve önünde hiçbir engel yok."


" Hımm..." Tereddüt içindeydim. Artık o an gelmişti, gerginliğim yeniden artmaya başlamıştı ve birkaç dakika önce hissettiğim keyif hızla kayboluyordu. Yapmak üzere olduğum şeyi düşününce; yabancı erkeklerle dolu bir odaya girip kıyafetlerimi çıkarınca, birden ya donup kalacağımdan ya da rutini unutacağımdan korkmuştum.


"İyi misin Buse?" Berke kaşlarını kaldırarak sordu.


" Şey... Evet... sadece birdenbire gerçekten çok gerginleştim."


"Bir hap daha ister misin?"


"Bilmiyorum." Sinirlerimi yatıştırmak için birkaç derin nefes almaya çalıştım.


"Yardımcı olacak zamanı olmayacak, değil mi?"


"Kerem'e mesaj atıp bize birkaç dakika tanımasını söylerim," diyerek omuz silkti ve telefonunu çıkardı.


" Bunun dışında kalmak ben de istemiyorum," dedim, hâlâ kararsızdım.


"Her şey yoluna girer. Bir kere dans etmeye başladın mı, çok çabuk geçer." Mesajı göndermişti ve çantasından hapları çıkarıyordu.


"Sadece başlamak için."


"Evet... Evet, olabilir" diye mantığını kabul ettim.


Hapların etkisini göstermesini beklerken, elini sırtımda aşağı yukarı gezdirerek omurgamda bir karıncalanma yarattı. Sonra bana sarılmak için eğildi ve ben onu ittim.


"Hoop, Ağır ol bakalım.." diye söylendim.

"Makyajımı ya da saçımı mahvetmiyorsun. Bunu yapmak çok zor ve ben de rötuş yapamam."


"Tamam. Tamam." Ellerini teslimiyetle havaya kaldırmıştı.


Birkaç dakika sonra sinirlerimin büyük bölümünün yatıştığını hissettim, hap işini yapıyordu.


"Tamam, hadi başlayalım," dedim kalan gerginliğimi bastırmaya çalışarak.


"Tamam!" Kerem'e tekrar mesaj attıktan sonra ona kapıyı açtı.


Koridorda yürürken gözlerim etrafta geziniyor, dışarıda beni bu kıyafetle gören biriyle karşılaşmanın sinirlerimi yeniden canlandırabileceğinden endişe ediyordum.


 Berke yanımdan hızla geçip süitin kapısını açtığında kimseyi göremeyince rahat bir nefes aldım.


Odanın içinden benim hazırladığım müzik çalmaya başlamıştı.

 

Sonraki Bölüm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.