Buse Üniversite Partisi 2

Buse Üniversite Partisi

<Önceki bölümün devamıdır.>

Bölüm 1




Bölüm 2

Kafam oldukça karışmıştı. Belki de bir yerlerde durmam gerekiyordu. Diğer taraftan da durmak istediğimden emin değildim.

"Sana bir erkek arkadaşım olduğunu söylemiştim." diye ısrar ettim.

"Evet. Kendime engel olamıyorum," diyerek sırıttı.

"Hadi aşağı inelim," diye teklif ettim.
"Ne de olsa modellik yapmam gerekiyor."

" 'Tabii, tabii' diye kabul etti.

"Ayrıca, galiba bir şeyler içmeliyim."

Alt kata indik ve kalabalığın arasından geçtik, yine eli sırtımdaydı ve bana rehberlik ediyordu. İçkilerimizi tazeledikten sonra etrafta dolaşıp insanlarla konuşmaya ve oyunlara katılmaya çalışıyorduk. Gülerek ve gülümseyerek, iç çamaşırımla dolaşmanın, tüm erkeklerin bana baktığını görmenin ve her zamankinden daha fazla hayran olmalarının verdiği güç hissinin tadını çıkarıyordum. Aşağıya inerken çok gergindim ama Kerem'den yanımda kalacağına dair söz istemiştim. Sözünü tutuyordu, eli artık ya yanımda ya da sırtımda sabit bir şekilde duruyordu. Dokunuşu vücuduma yayılan sıcaklığı körüklerken, birkaç kez aşağı kayarak kalçamı sıkması heyecanımın tavan yapmasına neden oluyordu.

O anki sersemliğimle, tahrik olmaya başladığımı, cinsel organımın nemlendiğini fark edememiştim. Meme uçlarımın üstümü hafifçe ittiğini de fark etmedim; noktalar açıkça belirgin olmasa da herkesin fark edebileceği kadar barizdi.

Bir ara diğer modellerden bazılarıyla birlikte bir barın üstüne tırmanmak zorunda kalmıştım, bu sayede kalabalık favorilerine oy verebiliyordu. Her kız küçük bir dans yaparak, herkesin külotlarının kalçalarını sardığını görmesi için yavaşça arkasını dönüyordu. Tabii  tanganın kalçaları sarması mümkün değildi. Sarhoşların coşkusu gerçekte kimin kazandığını belirlemeyi zorlaştırsa da, aşağı indiğimde Kerem kazandığımı söyledi. Refleks olarak kollarını tutup ayak parmaklarımın üzerinde zıplayarak ona bir öpücük kondurdum. O da bu fırsattan yararlanarak belimi kavrayıp beni kendine çekerken dilini bir kez daha ağzıma sokmuştu.

"Mmm," diye iç geçirdim, memelerim göğsüne değiyor, vücudum yanarken ve kanım kaynarken göğüs sancılarımı körüklüyordu. Elleri kollarından omuzlarına doğru kaydı, vücudum biraz daha ona sokuldu.

Arzu sisi içinde kaybolan zihnimin bu sefer neler olduğunu anlaması çok daha uzun sürmüştü. Fark ettiğinde de, buna bir son vermem için çığlık atarken, gerçekten geri çekilecek gücü bulmam daha da uzun zamanımı almıştı.

" Bak şimdi, ben de sana oy vermiştim," dedi birisi ben çekilirken.

Döndüğümde Burak'ı gördüm, bar tezgahındaki adam yanlarında duruyordu, gülümsüyordu.

"Kusura bakma Burak," diye sırıttım.
"Onu öpmemeliydim bile."

"Hadi ama Buse. Bir öpücükten bir zarar gelmez," diye ısrar etti Kerem, elleri belimde gerilmişti.

"Hey-," diye itiraz etmeye çalıştım ama sözümü bitiremedim.

Kerem beni sıkıca tutarak arkadaşına doğru çevirdi. Aynı zamanda Burak da Kerem gibi bana birkaç santim yaklaşıp eğildi. İçgüdüsel olarak parmak uçlarımda yükselip onu tuttum.

Dudaklarımız buluştu. . . birbirine yapıştı. Onun öpücüğü de Kerem'inki kadar sıcaktı ve içimdeki ısıyı yeniden harekete geçiriyordu. Kerem'in elleri belimden ayrılırken Burak'ın elleri beni kendine çekerek göğüslerimi göğsüne bastırdı. Kendi ellerim onun omuzlarında gezinirken parmaklarım geriliyordu. Burak'ın dili dudaklarımı aşıp ağzıma girdi ve ben de dilimle karşılık verdim, dillerimiz birbirinin etrafında dönüp duruyordu.

İçimden akan sıcaklık zihnimi tekrar sisle doldurmuştu adeta ve kiminle birlikte ve nerede olduğumu unutmuştum... çoğu ile o akşam tanıştığım bir insan kalabalığının arasında olduklarını.....

Burak'ın elleri yan tarafımda aşağı yukarı kaymaya başlamıştı ... gittikçe sızlayan göğüslerime yaklaşıyordu. Vücudum da buna karşılık veriyordu, sızı sessiz bir dokunulma arzusundan çığlık çığlığa bir taciz edilme ihtiyacına dönüşüyor, vücudum kendini Burak'tan uzaklaştırarak ona dokunma fırsatı veriyordu.

Ama onlara dokunmadı... tatlı tümsekleri elleriyle tutup okşamadı. Bunun yerine sadece iki yanımı okşamaya, göğüslerime dokundurmamaya devam etti.

Başka bir çift el omuzlarımdaydı, omuzlarımı ve kollarımı okşuyordu.

Sisin derinliklerinde kaybolan zihnim ona durmasını söylemeyi başaramamıştı. Birkaç dakika boyunca orada öylece durdum, etrafım hiç tanımadığım insanlarla çevriliydi, bir adamla öpüşürken o ve bir başkası vücudumu okşuyordu.

Ne kadar süreceğini, ne kadar ileri gidebileceğini asla bilemeyecektim çünkü çok geçmeden Kerem tarafından kesildi.

"Yine benim sıram," diye bağırdı omuzlarımdan hafifçe çekerek.

Burak'la dudaklarımız bir dakika daha birbirine yapışmıştı, ta ki Kerem'in çekiştirmesi daha ısrarlı hale gelene kadar. Kendimi Burak'ın elinden kurtardığımda döndüm ve ellerim Kerem'in göğsüne dayandı. Arkamı döndüğümde etraflarındaki insanları görüyordum. Hiçbiri üçlüye özel bir ilgi göstermiyor gibi görünse de, bu bana aniden nerede olduğumu ve kiminle olduğumu hatırlatmıştı.

"Dur.... Dur......" diye nefes verdim.
"Hayır. Başka yok. Unutma, ben sana söylemiştim."

Peki eve döndüğümde uyarılmışlık halimi fark ederek mutlu olacak mı? diye düşündüm.

"Evet, hatırlıyorum," diye mutsuzca iç geçirdi Kerem.

"'Sanırım gitsem iyi olacak'," dedim, bu fikre ne kadar kapıldığıma şaşırarak.

"Emin misin?" Kerem yüzünde şakacı bir sırıtışla sordu.

"Evet," diye gülümsedim, onun çıkarımını anlamıştım.

"Tamam o zaman. Hadi gidip kıyafetini alalım," diye omuz silkti.

Elini sırtımın alt kısmına koyarak beni üst kattaki odaya götürdü. Daha öncekinin aksine odaya girdiğimizde loş bir ışık vardı. Boş da değildi. Odanın öbür ucundaki yataktan bir kızın kendinden geçmişçesine inlediğini duyunca şaşırmıştım. Yanlışlıkla sevişen başka çiftlerin yanına gitmediğimden ya da birisinin benim yanıma gelmediğinden değil. Bu da eğlencenin bir parçasıydı. Ama beni şaşırtan şey çiftin yalnız olmadığı gerçeğiydi. Sandalyelerde oturmuş, biralarını yudumlayan Berke ve tanımadığım başka bir adam vardı. Her ne kadar sandalyeleri oynaşan çifte sırtlarını dönmüş olsa da, aynı odada gelişigüzel oturuyor olmaları fikri beni afallatmıştı .

"Bunlar Taner ve sevgilisi," diye fısıldadı Kerem, ses tonu sanki bu hiç de olağandışı bir şey değilmiş gibi geliyordu.
"Başkalarının onu duyabildiğini bilmekten hoşlandığını düşünüyoruz"

Sanki teoriyi desteklemek istercesine örtülerin altından ekstra yüksek bir inilti geldi.

"Gördün mü?" diye sessizce güldü Kerem.

"Hey fıstık," diye selam verdi Berke.
"Bize yine o güzel göğüslerini göstermeye mi geldin?"

"Ah tabii! Seni hatırladım!" Diğer adam aniden güldü.

"Bu Furkan," dedi Kerem bana.

"Merhaba," diye el salladım, çiftin kendinden geçmiş seslerini duymazdan gelmekte zorlanıyordum.

Dördü de bir an sessiz kaldı. Loş ışıkta Taner'in kalçalarının yükselip alçalmasıyla zıplayan örtüleri görebiliyordum.

"Eee?" Berke grubun sessizliğini bozarak sordu.

"Şey... Şey..." Kekeleyerek transımdan çıktım. Ne demek istediğini anlamam bir saniye sürdü.
"Ah... Şey.... Hayır...... Buraya bunun için gelmedim. Sadece pantolonumu almaya geldim."

Pantolonumu bulmak için etrafıma bakınmaya başladım. Onları Furkan'ın oturduğu sandalyelerden birinin üzerinde bıraktığımı biliyordum.

" Hımm ee. Onları kanepeye koydum" dedi, tam ben fark ettiğimde.

Ben yürüyüp alırken Kerem de koltuğa oturmuştu. Sandaletlerimi çıkardım ve alkolün beni ne kadar sersemlettiğini fark etmeden ayağa kalkıp pantolonumu giymeye çabaladım. Hızla dengemi kaybederek Kerem'in yanına kanepeye yığıldım. Bundan hemen faydalanarak bir kolunu omuzlarıma dolayıp beni kendisine doğru çevirdi ve dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı. Refleks olarak başımı geriye doğru yatırdım.

Dudakları dudaklarıma değdi, dudaklarıma bastırdı, beni öptü. . sert. . . kararlıydı.

Serbest eli yanıma uzandı, avucu tişörtün hemen altındaki tenime ve bir göğsümün kabarıklığına değerek göğüslerimin sızısını yeniden alevlendirdi. Sessiz bir iniltiyle pantolonumu yere bıraktım, elim göğsüne uzanırken diğer elim kalçasının üzerine yerleşti. Onun dudakları, dilinin ağzıma girebilmesi için benimkileri aralarken ben de kendiminkileri açmıştım.

Kanepeye oturduk ve öpüşmeye başladık; dudaklarımız birbirine yapışmıştı ... dillerimiz girdap gibi dönüyordu. Eli göğsümün hemen altında duruyordu ... sıcaklığı üstümden yukarı doğru yayılıyor ve yakınlığıyla ağrıyan mememi tahrik ediyordu. Yer değiştirdim, ellerim göğsünde gezinerek omzunu kavradı ve göğüslerimi sıkıca ona bastırarak üstümün sertleşen meme uçlarıma sürtünmesini sağladım. . sinir uçları heyecan içinde kıvılcımlanıyordu.

Odanın diğer tarafından Taner'in kız arkadaşının inlemeleri gelmeye devam ederken, içimdeki tutkuyu körüklüyor ve içten içe yanan bir kor yığınına dönüştürüyordu.

Sonunda Kerem'in eli yavaş yavaş yukarı doğru kaymaya başlamıştı. Yan tarafımı okşayarak göğsümün kabarıklığına giderek daha da yaklaştı. Tümseklerimin içindeki sızıyla inleyerek hafifçe geri çekildim ve elinin beni okşamasına izin vermek için vücutları arasında bir boşluk bıraktım. O da okşadı. Yukarı doğru kayan eli göğsümü sardı, avucu göğüs ucumu üstümün altında düzleştirdi. Parmakları sıkarak yumuşak mememi okşadı.

"Mmm!......" diye inledim, meme uçlarım daha da sertleşiyor, göğüslerimin acısı büyüyor, dışarıya ve tüm vücuduma yayılıyordu. Tropikal rüzgârlar içimde dolaşıyor, közlerimi cızırdayan ve hareketli bir şekilde kırılan parlayan altın kömürlere dönüştürüyordu. Ellerim gerilmiş, tırnaklarım omzunu ve kalçasını tırmalıyordu.

Elleri üstümden göğüslerimi okşamayı sürdürürken, parmakları da sıkarak eziyordu. Dili benimkiyle oynaşıyor, dudaklarıma sıkıca baskı yapıyordu.

Derken eli göğsümü okşamayı bıraktı. Üstümün altından tutup hızla yukarı çekerek göğüslerimi ortaya çıkarttı ve aniden serbest kalmaları yüzünden göğüs uçlarımın ürpermesine neden olmuştu. Soğuk hava, ısınan etin ve karıncalanan meme uçlarının üzerinde gezinerek onları arzunun sert sivri uçlu dallarına dönüştürmüştü.

"Ohhhhh eveeet," diye iç geçirdi Furkan oturduğu sandalyeden.

Kerem'in öpücükleri ve aç dokunuşlarıyla alevlenen tutkunun içinde kaybolmuş, odadaki diğerlerini unutmuştum. Ama Furkan'ın sesi beni uyardı. Hızlı bir zihinsel envanter çıkardım; odanın öbür ucunda Taner'in kızı orgazmını bağırarak ilan ediyordu ve Furkan'ın yorumu dışında iki adam sessizce duruyordu.

Ama hâlâ oradaydılar.

Ve ben onların önünde sevişiyordum ... erkek arkadaşım olmayan biriyle sevişiyordum ... göğüslerimi herkesin görebileceği şekilde açmış biriyle.

Tüm bu fikir beni azgın hissettirmişti ... ve bu his arzumu daha da alevlendirmişti.

Fakat aynı zamanda buna bir son vermem, kendimi toparlamam ve gitmem gerektiğini de biliyordum.

Aslında tam da bunu yapmaya niyetliydim. Kerem'in başka fikirleri olmasaydı bunu başarabilirdim bile.

Öpüşmelerini keserek elleriyle beni çevirdi ve kanepenin arkasına yasladı. Üstümdeki kıyafet göğüslerimin üzerine yığılmıştı ve bu beni odaya açıkça sergiliyordu. Ağır göz kapaklarının altından Berke ve Furkan'ın bana hayranlıkla baktığını görünce içimden bir gurur ... ve tahrik ... dalgası yükseldi. Refleks olarak sırtımı dikleştirdim, göğsümü dışarı çıkardım.

Bir sonraki saniye Kerem ağzını hala tuttuğu göğüs ucunun üzerine indirdi. Emerek dilini şişmiş göğsümün üzerinde gezdirmeye başladı.

Göğüs ucunun sinir uçları elektriğe dönüşerek közlerimin dans eden alevlere dönüşmesine neden oldu. Gözlerimi kapattım, sırtımı daha fazla kamburlaştırırken başım geriye yuvarlandı.

"Oohmmmmm.......," diye inledim.

Parmakları mememi kavrayıp sıkarken beni emmeye başladı. . dili meme ucumu tekrar tekrar okşuyordu. Bir dakika sonra diğer eliyle üstümdeki straplez tişörtü yakalayıp kaldırmaya başlamıştı.

Gözlerimi açarak izleyicilere baktım ve kollarımı kaldırarak üstümü çıkarıp atmasına izin verdim. İki adamın yüzündeki ifade içimde yeni bir tahrik dalgası yarattı. Ellerim Kerem'e doğru indi; biri başının arkasına yerleşerek onu kendime doğru çekerken, diğeri tekrar omzunu kavramıştı.

Yine de bu işi bitirmem gerektiğini biliyordum.

Hatta yapabileceğimi de düşünmüştüm.

Kerem'in göğüslerimi birkaç dakika daha okşamasına izin verebileceğimi, sonra da onu elimle tatmin edip gidebileceğimi düşünüyordum. Belki ağzımı da kullanmam gerekebilirdi ama bu pek hoşuma gitmiyordu. Belki Berke ve Furkan'la da ilgilenmek zorunda kalacaktım. Ama yine de sadık sayılırdım. Yalnızca biraz yaramazlık. Sonra evime dönüp Serdar'ın üstüne atlayabilirdim. . . kaynayan şehvetimi dindirmek için onu kullanabilirdim.

Düşündüm......

Düşündüm......

Eli bir göğsümü taciz etmeye devam ederken, Kerem ağzını diğerine çevirdi, hassas meme ucunu emdi ve yaladı.

"Oohmmmm," diye iç geçirdim, vücudum hafifçe titriyordu.

Hâlâ bana hayran hayran bakan erkeklere bakıyordum ve fark ettim ki sadece göğüslerime bakmıyorlardı ... gözleri daha aşağıya da bakıyordu.

İşte o zaman pantolon giymediğimi, sadece kırmızı külotumla orada oturduğumu anımsadım... Şimdiye kadar sularımla ıslanmış olması gerektiğini bildiğim külotum. Ayrıca bacaklarımın kısmen açık olduğunu da fark etmiştim. Çok değil, sadece erkeklerin kasıklarımın ortasındaki ıslak noktayı görmelerine izin verecek kadar açıktım.

Tüm bunların " azgınlık ölçeri" nasıl zorladığını düşündüm ve sinirlerim artan bir heyecanla karıncalandı.

Tamam, bunu durdurmanın zamanı geldi, dedim kendi kendime.

"Tamam. Tamam," diye yarım ağızla fısıldadım, Kerem'in omzunu itmeye başlarken yarım yamalak emir verdim.
"Kendimizi fazla kaptırmayalım."

Çok iddialı bir söylem değildi. Ama itaat edeceğini düşünüyordum.

Birkaç dakika sürdü ama sonunda ağzını göğsümden çekti ve dudaklarında bir gülümsemeyle ayağa kalktı.

Belki de yapmamam gerekiyordu ama o an içinde bulunduğum afrodizyak ortam bunu oldukça normal hale getirmiş gibiydi.

Bunu en azından ona yapabilirdim ve çıkıp gidebilirdim. Zaten boşaldıktan sonra muhtemelen beni taksiye kadar kendisi bırakacaktı. 

 

Sonraki Bölüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.