Buse Üniversite Partisi 1

 Buse Üniversite Partisi

Bölüm 1
< Hikayede üniversite yıllarında gerçekleşen bir partide yaşananları okuyabilirsiniz. Mekan ve karakter isimleri değiştirilmiştir. Bazı bölümlere eklemeler ve değişiklikler yapılmıştır. Bölümler birbirini takip edecektir. Diğer bölümlere ulaşabilmek için sayfalardaki linklere tıklayabilirsiniz.>


"Tatlım, bak, ben Ali ve onlarla gidiyorum. Geliyor musun, gelmiyor musun?" Direk sordum.

"Gelmiyorum," diye cevap verdi Serdar.

"İyi," diye homurdandım ve dönüp odasından çıktım.

Birkaç üniversite arkadaşıyla yazlık bir ev partisinden bahsediyorlardı, bol içkili, danslı ve ... yani bu tür bir partiyle ilişkilendirilebilecek her şeyin olduğu türden bir parti. Parti bizim şehre yakın bir aile evinde düzenleyeceklerdi. Serdar o ortamdan pek hoşlanmıyordu, özellikle de birkaç üniversiteli çocukla rakip oldukları için. Bense arada bir çılgınlık yapmaktan hoşlanıyordum ve arkadaşlarım da gidiyorken bu fırsatı kaçırmak istemiyordum.

Kumral saçlarımı arkaya toplayıp eğlenceli bir at kuyruğu yaparken Serdar'a ve inatçılığına söyleniyordum. Sadece birkaç aydır birlikteydik ve bu parti gibi konularda aynı fikirde olmasak da birlikte bir geleceğimiz olduğunu düşünüyordum.

Onun gitme fikrini değiştirebilecek bir şey giymeye karar vermiştim.

Bir siyah yoga pantolonu ve kırmızı bir crop.

Pantolon yuvarlak küçük kalçalarımın kıvrımlarını sarıyordu ve kalçalarımın ortasındaki külot çizgisini belirginleştirecek kadar dardı ama bana herhangi bir şekilde bacak aramı belirginleştirecek  kadar da dar değildi. Koyu renkli kumaş, külotumun da üstüm gibi kırmızı olduğu gerçeğini gizliyordu. Çıplak göbeğimin üzerinde, 95 cm lik göğüslerim sayesinde askılı bluz tam kıvamında bir göğüs dekoltesi sergiliyordu, iri göğüslerim sütyensiz giyebileceğim kadar diriydi. Bütün gece ayakta olacağımı ve muhtemelen alkol tüketiminden dolayı biraz sallanacağımı tahmin ettiğim için bir çift sandalet giydim. Doğal bir güzelliğim vardı, bu yüzden sadece ela gözlerimi ve şehvetli dudaklarımı güzelleştirecek kadar göz farı ve ruj sürmüştüm.

Odasına uğradığımda Serdar'ın yüzündeki şaşkın ifade doğru kıyafeti seçtiğimi gösteriyordu.

"Hâlâ gelmiyor musun?" Fikrini değiştirmesi için ona bir şans tanımak istedim.

"Hayır," diye başını salladı uzun bir süre sonra.

"Tamam o zaman. Güle güle."

"Güle güle."


******


 Üniversite öğrenci grubunun en büyük partilerinden biriydi. Kampüsümüzdeki en popüler erkekler tarafından düzenleniyordu. Belki de Serdar'ın isteksizliğinin sebebi buydu. Biz geldiğimizde parti tüm hızıyla devam ediyordu. Hemen jelli shotları buldum ve masalardan birinden kırmızı bir kupa aldım. Ardından etrafta dolaşıp tanıdığım insanlarla konuşmaya ve başkalarıyla tanışmaya başladım.

Bir ara kendimi Kerem adında yapılı, yakışıklı bir erkekle konuşurken buldum. Boyu 185 cm'nin üzerindeydi ve benim 168 cm'lik boyumdan çok daha uzundu. Kendimi flörtöz hissederek, sohbet ederken göğsümü dışarı çıkarmıştım ve onun bana hayranlıkla baktığını görünce kendi kendime gülümsemiştim.

Akşam boyunca diğer erkeklerle konuşurken bu mizansen birkaç kez daha tekrarlandı.

İkinci biramı aldıktan sonra benimle konuşmak isteyen erkeklerin sayısı artmış görünüyordu, bu da biraları hazırlayan adama teşhircilik yapmamın bir yan ürünüydü.

Ben ve Ali sırada durmuş konuşuyorduk ki yaklaşık yarım düzine erkekten gelen gürültülü bir tezahürat bizi bölmüştü. Önümüzde sadece birkaç kişi vardı ve bardağını doldurmakta olan kızın bardağını dolduran adama ve yakınlarda duran küçük bir grup arkadaşına teşhircilik yapmak için üzerindeki tişörtü kaldırdığını açıkça görebiliyorlardı. Tezahüratın kaynağı buydu. Bardağı doldurulduğunda kız üstünü indirip küçük gururlu bir gülümsemeyle uzaklaştı.

Ben, Ali ve bar masasının arasında birkaç kişi kalmıştı. Kızlar sırada öne geçmek için küçük bir meydan okumalara girişiyorlardı. Erkekler ise belli ki başka bir teşhir için daha orada olma umut ediyorlardı. Sırada beklerken içkileri dolduran adam bana sorarcasına bakarak,

"Bahse girerim çok güzellerdir," diye gülümseyerek gözlerini bana dikmişti.

İçimden bir heyecan dalgası geçiyordu. İltifatından dolayı değil - göğüslerimin erkeklerin dikkatini çektiğini biliyordum. Sadece yakışıklı olduğu ve harika bir gülümsemesi olduğu için de değil. Hayır, bu ürperti kendimi ona ve diğerlerine teşhir etme fikrinden kaynaklanıyordu. Oldukça katı bir baba tarafından yetiştirilmiştim ve üniversiteye başladığım aylardan beri asiydim. Hatta ilk haftamda bekaretimi bile kaybetmiştim. Öte yandan tanımadığım bu adamlara çıplak göğüslerini sergileme fikri asiliğimi yeni bir boyuta taşıyabilirdi.

Üstelik hafifçe sersemlemiş zihnime oldukça uysal ve kabul edilebilir görünüyordu.

Bu yüzden, küçük bir gülümsemeyle üstümü aşağı çektim ve geniş göğüslerimi ortaya çıkardım. Serbest kalan dolgun göğüslerim serbestçe salındı, üzerlerinde serin bir hava dolaşıyor ve pembe, bozuk para büyüklüğündeki göğüs uçlarımı okşayarak hafifçe sertleşmelerine neden oluyordu.

Arkadaki erkeklerden bir alkış tufanı koptu. Bira doldurma işini üstlenen kişi şöyle bir baktıktan sonra bardağımı doldurmaya başladı. Bardak dolana kadar önceki kız gömleğini yukarıda tutmuştu ve bu yüzden bira yavaş yavaş tepeye ulaşırken kendimi açık bıraktım. Bu hareket, göğüslerimin bariz bir şekilde beğenilmesi ile birleşince kendimi daha seksi hissediyordum ve kendimi küçük bir gösteri yapmaktan alıkoyamıyordum; hafifçe vücudumu sallayarak göğüslerimin erkekler için biraz titremelerini sağladım.

"Teşekkür ederim," dedi adam bardağımı uzatırken.

" Ne demek" diye cevap verdim, üstümü tekrar yerine çekip bardağı alırken. Rahat görünmeye çalışıyordum ama içimde büyük bir heyecan birikimi vardı.

"Peki arkadaşının ki için ne olacak?" Sıradaki bardağı alırken Ali'ye sordu.

"Henüz yeterince sarhoş değilim," diye cevap verdim.

"Ahhhh, oyunbozan," dedi arkadaki çocuklardan biri.

" Hadi canım sen de ," diye beni ikna etmeye çalıştı Ali

"Zararsız bir şey."

"Hayır," diye reddettim.

"Tamam," dedi adam, benim bardağımı onunkinden çok daha hızlı doldurarak.

"Bu delice bir şeydi," diye kıkırdadım onlar uzaklaşırken.

"Hoşlarına gitmiş gibi görünüyordu," diye ekledi Ali.

"Evet, eğlendiler," diye gururla gülümsedim.

"Burada bir sürü yakışıklı adam var," dedi Ali, yanlarından geçerken birine gülümseyerek.

"Evet ama ben şu anda Serdar'la birlikteyim," sesimin neden bu kadar kederli çıktığını bilmiyordum.

"Serdar burada değil ki," diye hatırlattı Ali.

"Evet, evet," diye homurdandım. Sonra üzerinde küçük bir tişört ve siyah bir külottan başka bir şey olmayan bir kızın yürüdüğünü fark ettim.
" O da ne öyle?"

"Bilmiyorum ama başka kızlar da görüyorum," dedi Ali.

Etrafıma baktığımda benzer kıyafetler giyen başka kızlar da görüyordum. Bir tanesinin üzerinde deniz mavisi bir külot vardı, ince askıları kalçalarıma kadar iniyordu. Bir diğeri bir çift pembe Fransız kesim külot giymişti. Ve başkaları da vardı; çok değil ama birkaç tane. Partideki kızların çoğu gibi, bu kızlar da alt kıyafetlerinin eksikliğini gizlemek için hiçbir şey yapmayan kıyafetler giymişlerdi. Üstelik hepsi de sanki önemli bir şey değilmiş gibi davranarak etrafta dolaşıyordu.

Bu durum çılgın bir parti için pek tuhaf olmasa da, normal de sayılmazdı.

" Bence bikiniden çok da farklı değil," diye omuz silkti Ali.

"Evet, öyle," diye onayladım, külotların mayo altlarından daha süslü ve hatta daha parlak olma eğiliminde olmasına rağmen, çoğu durumda daha fazla cildi kapladığını düşünüyordum.

İkili partide biraz daha dolaştı ve bir noktada ayrıldılar.

Tekrar doldurmam gerektiğinde, adının Burak olduğunu öğrendiğim güler yüzlü adamın başında durduğu bara yeniden uğradım. Destek grubunun sayısı biraz azalmıştı ama orada bulunanlar, göğüslerimi bir kez daha herkesin görebileceği şekilde sergilediğimde daha memnuniyet verici tezahüratlarda bulundular.

Kısa bir süre sonra bir kez daha içki doldurmam gerektiğinde grup daha da büyümüştü. Burak bardağımı yavaşça doldururken yine hepsine bir şov yaptım.

Tam bu sırada köşeyi dönerken Kerem'le karşılaştım.

"Selam Buse," diye mutlu bir gülümsemeyle selam verdi

"Selam," diye gülümsedim, vücudum kendiliğinden tepki verdi ve göğsüm dışarı doğru çıktı.

" Eğleniyor musun?" Sergilediğim görünümü fark ederek gülümsedi.

"Evet."

"Harika. Hey, biraz pinpon oynamak istemezsin, değil mi?"

"Ping-pong mu? Bira-pong değil mi?"

"Evet, değişik bir şey olduğunu biliyorum. Hatta belki biraz tuhaf. Ama ev sahibimiz bir ping-pong şampiyonu ve bira pongunun hakaret olduğunu düşünüyor. Ayrıca, yeterince içki oyunu oynanıyor, buna ihtiyacımız yok."

"Tamam. Sanırım bir oyun oynayabilirim," diye omuz silktim. Alkol beni oldukça iyi hissettiriyordu ve bir oyunun iyi bir dikkat dağıtıcı olacağını, biraz ayılmamı sağlayacağını düşündüm.

" Süper. Hadi," dedi eli sırtımın alt kısmına yerleşirken.

Temas omurgam boyunca bir karıncalanmaya yol açmıştı.

Kerem kendinden emin bir şekilde beni kalabalığın arasından geçirerek, evin normal zamanlarda yemek odası olduğu ama bu parti için oyun odasına dönüştürüldüğü belli olan bir odaya götürdü. Odanın ortasında bir pinpon masası duruyordu. Şu anda iki adam oynuyor, top filenin üzerinde ileri geri zıplıyor, diğerleri de etrafta durup izliyordu.

"Sıradaki yarışmacımızı bulduk!" Kerem bağırdı .

Her iki oyuncu da başını çevirdi ve top masadan sekti, biri ıskaladı.

"20 - 19," diye anons etti birisi.

İzleyenler coşkuyla alkışlıyordu.

"Oyun 21'e gidiyor," diye açıkladı anons yapan kişi. Adı Taner'di ve daha önce benim flörtöz gösterilerimden birinin muhatabı olmuştu.

"Berke ve Kuzey oynuyor," dedi Kerem bana. Eliyle belimi kavradı ve beni hafifçe yanına çekti.

Belki de geri çekilmem gerektiği aklıma geldiyse de, bu onun benimle biraz fazla yakınlaşmasına izin vermek olabilirdi. İyi hissettiriyordu. Eli yanımda sıcak ve rahatlatıcıydı, vücudu benimkine sıkıca yapışmıştı. Hiç bir şey yapmadım. Orada öylece durup biramı yudumlarken maçı izledim.

Berke adındaki adam topu servis etti ve ağlara takıldı. Kuzey topu geri gönderdi. Berke de ona geri gönderdi. Kuzey topu masanın bir köşesinden sektirerek geri gönderdi. Berke vurmayı başardı, topu geri gönderdi ve Kuzey ıskaladı.

"Oyun!" Taner ilan etmişti.

İki adam raketleri ile birbirlerini selamlarken herkes alkışlıyordu.

"Sıra sende," dedi Kerem bana yandan sarılarak.

"Ha?" diye sordum. Kafam karışmış bir şekilde sordum. "Seninle oynayacağımı sanıyordum."

"Kaybedersen, oynarsın," diyerek gülümsedi ve yüzünü bana dönerek elini diğer tarafıma doğru kaydırdı.

"Ne?"

"Evet, partilerimizde böyle bir geleneğimiz vardır. Aslında kaybeden masada kalmaya hak kazanır. Kimse kaybetmek için oynamadığı için daha fazla insana oynama şansı veriyor."

"Tamam..." Hala anlamamıştım ama sonra alkolün anlama yeteneğimi engellediğini düşündüm.

"Yani Kuzey kaybettiği için onunla oynayacaksın. Sonra o oyunu kaybeden bir sonraki rakiple oynayacak, o da sen kaybedersen ben olacağım."

"Peki ya ben kazanırsam? Kazanma şansım olduğunu sanmıyorum."

"O zaman masa Kuzey'de kalır, sen ve ben de gidip bir yerlerde konuşuruz..." gözlerimin içine bakarken eli hafifçe yanımda aşağı yukarı kaydı.
"Belki sessiz bir yere."

Sözleri, bakışları ve dokunuşunun birleşimi dizlerimi titretti ve içimden bir sıcaklık akmasına neden oluyordu.

" Pekâlâ, ağır ol bakalım Romeo," diye kıkırdadım, kendimi odaklanmaya zorlayarak.
"Daha kısa bir süre önce tanıştık."

"Evet," eli yanımda hafifçe gerildi.
"Ama çok güzelsin."

"Benim de bir erkek arkadaşım var," diye açıklamak için kendimi zorladım sıcaklık akmaya devam ederken.

"Tamam," diye omuz silkti ama sırıtışı pes etmediğini gösteriyordu. "Oyunu oyna, sonra konuşuruz."

"Tamam," diye başımı salladım ve bardağı tutması için ona uzattım. Masaya adımımı attığımda salondan gelen tezahürat keyfimi yerine getirmişti.

" Meydan okuyucu servis atıyor," diye anons etti Taner, bana bir top uzatarak.

Raketi elime aldığımda seyircilerin beni biraz utandırdığını fark etmiştim. Ama fikrimi değiştirmek için artık çok geçti ve topu birkaç kez sektirdikten sonra bir vuruş yaparak fileye gönderdim. Kuzey topa geri vurdu ve ben de ona karşılık verdim. Iskaladığını ve topun masanın kenarından dışarı çıktığını görünce şaşırdım.

"1 - sıfır," diye anons etti Taner ve salon alkışladı.

Taner'den bir top daha alarak tekrar servis attım. Kuzey yine karşılık verdi ve ben de karşılık verdim. Birkaç vuruştan sonra Kuzey yine ıskaladı.

"2 - hiç."

Bir sonraki sayı Kuzey'e gitti. Sonra bir tane daha aldım. Sonra o da aldı. Bu böyle devam etti, her biri sayı aldı, ta ki ben 18 sayıya ulaşıp 6 sayı öne geçene kadar.

Göğüslerimin oyunumla birlikte sallandığını ve hareket ettiğini biliyordum, üstümdeki crop geniş göğüslerim için sınırlı bir denge sağlıyordu. Kuzey gözlerini topa odaklayamadığı için muhtemelen bu yüzden kazandığımı düşündüm.

Sonra yine ıskaladı.

"19 - 12," diye anons etti Taner.

Bazı oyunların arasında biralarımızı yudumlamak için duraklıyorduk ve ben o zaman benimkine el sallıyordum. Kerem bardağı bana uzatmak için öne doğru yaklaştı.

"Bu görüşmeyi yapmak istiyor olmalısın," diye sırıttı.

"Ukalalık etme," diye gülümsedim. "Ya çok kötü ya da çok sarhoş."

"Kuzey mi? Muhtemelen ikisinden de biraz," diye güldü. "Daha ilginç hale getirmek ister misin?"

"Nasıl?" Gerçekten ilgileniyor muydum, yoksa sadece daha uzun bir duraklama mı istiyordum, bilmiyordum.

"Küçük bir bahis," diye omuz silkti. "Yüz dolar."

"Yanımda hiç para yok."

"Tamam, şöyle yapalım. Kazanırsan 100 doları alırsın. Kaybedersen, buradaki herkese göğüslerini gösterirsin."

Bazı erkekler duyabilecekleri kadar yakın duruyordu ve ani bir cesaretlendirme çığlığı ile patladılar.

" Hımm..." Tereddüt içindeydim. Bu, barda gruplara gösterdiğimden çok farklı görünmese de, aynı da görünmüyordu. Nedense daha çapkın bir havası vardı. Belki de odadaki grubun büyüklüğünden kaynaklanıyordu. Belki de sadece "yüzsüz" bir grup olmaktan ziyade Kerem ve onun arzularını ilan etmesiydi.

"Hadi ama. Buradaki her erkeğin çılgınlar gibi onları görmek istediğini biliyorsun."

Bazıları çoktan gördü bile, diye gülümsedim kendi kendime.

"Ayrıca, 7 puan öndesin ve kazanmak için sadece 2 puana ihtiyacın var," diye üsteledi.

Biramdan bir yudum daha alarak bunu düşündüm. Diğerlerini göstermekten zevk almıştım. Eğer kaybedersem, bunu karşımda duran bu yakışıklı için yapmak heyecan verici olacaktı; ben gittikten sonra "konuşmadan" ona düşünecek bir şey verecektim.

"Tamam," diye omzumu silktim ve bardağımı ona geri uzattım.

" Tamam," diye gülümsedi. "Kuzey, duydun mu? Sen kazanırsan hepimiz onun göğüslerini göreceğiz."

"Evet," diye genişçe gülümsedi Kuzey, topu birkaç kez masaya vurarak zıplattı. Bu kışkırtma ona oyununda yeni bir kararlılık vermişti ve dakikalar sonra farkı sadece 2'ye indirmişti.

Sonra bir sayı daha aldım.

"20 - 17," diye duyurdu Taner. "Oyun 21'e gidiyor."

Erkeklerden oluşan bir koronun "Haydi Kuzey," sesleri salonda yankılanıyordu.

"20 - 20," diye anons etti Taner, Kuzey skoru eşitlemeyi başardı. "Oyun sayısı."

Kuzey topu servis etti.

Ben geri gönderdim.

Kuzey topu hızla geri gönderdi.

Top raketimi geçti.

"Oyun!" Taner haykırdı.

" Vay amına koyayaım," diye homurdandım, mutsuzmuşum gibi görünmeye ve içimdeki ani heyecan dalgasını gizlemeye çalışarak . Bilerek kaybetmemiştim. Ama odanın içinde benden bedel ödememi, göğüslerimi onlara göstermemi bekleyen erkeklere bakarken sinirlerimde elektrik kıvılcımları çakıyordu. Bu elektrik kıvılcımları birkaç metre ötemde duran Kerem'e baktığımda daha da şiddetlendi.

Dudakları küçük bir sırıtışla kıvrıldı ve ben de mağlup bir omuz silkmeyle raketimi masaya bıraktım. Sonra üstümün kenarından tuttum ve yavaşça aşağı çektim. Göğüsleri serbest kalmış, serin hava göğüs uçlarımın yeniden hafifçe sertleşmesine neden olmuştu.

Birkaç alkışla karışık takdir dolu bir tezahürat korosu yükseldi.

İçimden bir zevk dalgası akıyordu. Bir elimle üstümü belimden tutarken diğer elimi başımın üzerine kaldırdım ve tüm salonun sallanan göğüslerimi görebileceği şekilde dönerek dans ettim.

Bu daha da fazla alkış topladı.

Bunun üzerine etrafımda birkaç kez daha döndüm.

Orada hepsinin arasında durarak göğsümü kabarttım. Vücudumdaki heyecan, meme uçlarımın üzerindeki serin havayla birleşerek onları daha da dikleştirdi. Biraz sonra Kerem bana doğru bir adım atınca omurgamda karıncalanmalar oluşmaya başladı. Çıplak halim birden kendimi çok utangaç hissetmeme neden olmuştu. Üstümdekini yukarı çekme ve kendimi örtme dürtüsüyle savaşmak zorunda kalıyordum.

"Çok güzel," diye iç çekerek biramı bana uzattı.

"Teşekkür ederim," diye muzip muzip gülümsedim, yanaklarım kızarmıştı.

Derken donup kaldım... Nefesim boğazımda düğümlendi.

Eli bana doğru yükseliyordu.

Göğüslerime dokunma cüretini göstermek üzere olduğunu düşündüğümde içimden yeni bir sıcaklık dalgası yükseldi ... sinirlerim boyunca daha fazla elektrik kıvılcımı yayılmaya başladı.

Ama sonra eli sadece kolumun üzerinde durdu.

Rahatlama ve pişmanlığın bir karışımıyla nefes verdim. Ardından kadehimi dudaklarıma götürüp bitirdim.

"Sanırım yeniden doldurmam gerek," diye fısıldadım.

"Kuzey sana bir tane getirecek," dedi, diğer eli kolumda kalırken boştaki eliyle bardağı benden aldı.
"Oynamamız gereken bir oyun var."

" Hımm... Şey, tamam," diye kekeledim. Ne yapacağımı bilemediğimden donup kalmış, bana yol göstermesini bekliyordum.

"Üstünü tekrar giyebilirsin. Tabii istersen" diye ekledi.

"Şey... Evet, sanırım giyeceğim." Yukarı çekmeye başladım.

Odada mutsuz inlemelerden oluşan bir gürültü yükseldi.

"Üzgünüm arkadaşlar," dedim zorla gülümseyerek.
"Ama bu şekilde oynayamam."

"Peki ya yine kaybedersen?" Biri seslendi.

"Kaybetmeyeceğim," diye karşılık verdim, kesinlikle.

" Ah, şimdi kim kendini beğenmiş hissediyor?" Kerem meydan okudu.

"Ha-ha," diye numara yaptım. "Sadece şuraya geç ve oyna."

Oyunları bazı yönlerden diğerine benziyordu; ben birkaç puan önde gidiyordum, sonra her biri puan kazandıkça durum değişiyordu. Ancak Kerem'in gerçekten öne geçmesi ve farkı 15-10'a kadar çıkarması farklıydı. Sonra şansım yaver gitti ve Kerem 15'te kalırken ben 19'a ulaşmayı başardım.

Kalabalığın üyeleri maç boyunca sürekli olarak " Bahse girelim."

İçki arası vermek için el sallayan Kerem, "Birileri şansını yakalamış," diye yorum yaptı.

"Sadece şanslıyım," diye onu temin ettim.

"Bence sen bir tür hilebazsın."

"Hiç de bile."

"O zaman başka bir bahse ne dersin?" Kalabalıktan bir onay çığlığı alarak meydan okudu.

"Sadece göğüslerimi tekrar görmek istiyorsun," diye gülümsedim.

"Haaa! Bunu inkar etmiyorum. Ama ben aslında farklı bir şey düşünüyordum."

Hmm. Aklında ne olduğunu merak ettiğim ve kendi fikirlerimden bazılarına kapıldığım için içimde küçük bir heyecan dalgası oluştu. Siktir, böyle düşünmemeliydim.

" Ne düşünüyorsun?" Ne tür bir cevap beklediğimden ya da umduğumdan emin değildim.

"Yine yüzlük koyacağım," diyerek masanın yanından bana doğru yürüdü. "Ama bu sefer kaybettiğinde Victoria's Secret Kulübümüze katılacaksın."

"O da ne?"

"Bizim bir kulübümüz. Ama sadece çok özel kızların katılmasına izin veriyoruz. Çok seksi olan kızlar."

"Peki bu kızlar bu grupta ne yapıyor?" Biramdan uzun bir yudum aldım.

"Etrafta dolaşıp iç çamaşırlarıyla modellik yapıyorlar," dedi kesin bir ifadeyle.

Demek o kızlar bu sebeple böyle davranıyorlar! diye düşündüm, sinirlerim heyecanla karıncalanıyordu.

"Eminim bu gece onlardan bazılarını görmüşsündür," diye devam etti gözlerimin içine bakarak.
"Ve eminim hepsinin çok seksi olduğunu da fark etmişsindir. Fakat hiçbiri senin eline su dökemez."

"Beni tatlı dille kandırmaya mı çalışıyorsun, ha?" diye sordum, heyecanım aniden gerginliğe dönüşmüştü.

"Sadece gördüğüm gibi söylüyorum," diye iddia etti.

Sinirlerimi yatıştırmaya çalışarak biramdan uzun, yavaş bir yudum daha aldım. Diğer kızları fark ettiğimde Ali'yle aramızda geçen konuşmayı tekrar düşündüm; külotlarının bikini mayodan daha az açık olduğunu. Kendi dantelli, kırmızı külotumdan daha dar mayo altları giydiğimi biliyordum. Kalçalarımın üst kısmını örtüyorlardı ve yanları kalçalarımın etrafından aşağıya doğru inerek leğen kemiğimi, kasıklarımı ve düzgünce kesilmiş cinsel organımı örtüyordu.

"Tek yapmam gereken iç çamaşırlarımla dolaşmak mı olacak?"

" Amaç da bu zaten," diye cevap verdi rahat bir omuz silkmeyle.

"Bilmiyorum," diye tereddüt ettim, çoktan karar verdiğimi gizleyerek. Bu fikir beni heyecanlandırmıştı, aslında beni şaşırtan bir gerçekti bu. Bu konuda gerçekten düşünmek için zaman ayırsaydım muhtemelen alkolü suçlardım. Yine de Kerem'in konuyu ne kadar zorlayacağını, külotumu görmeyi ne kadar çok istediğini merak ediyordum.

" Kazanmaya sadece 2 puan kaldı," diye hatırlattı bana.

"Evet, biliyorum. Ama bu bir şey ifade etmiyor. Kuzey beni yendi."

"Kuzey bu işte benden daha iyi," diyerek bir kez daha omuz silktikten sonra birasından bir yudum aldı ve bana masum bir gülüş attı.
"Ama eğer gerçekten istemiyorsan..."

Kalçalarım hafifçe sallanırken gözlerimin üstünden ona baktım ve yaramazca sırıttım.

"Tamam," diye fısıldadım.

" Mükemmel!" Masanın kendi tarafına dönerken yüzündeki gülümseme büyüdü.

Tıpkı Kuzey gibi o da yeni bir motivasyon bulmuştu ve çok geçmeden ben yine kaybetmiştim.

"Bana tuzak kurdun," diye dudak büktüm raketimi masaya koyarken.

"Sadece şanslıyım," diye sırıttı.

"Peki bunu nerede yapacağım?" Bu işi bitirmem gerektiğini biliyordum, yoksa cesaretimi kaybedecektim.

"Buranın nesi var?" Güldü.

"Hayır," diye reddettim. Pantolonumun çok dar olduğunu biliyordum, pantolonumu külotumu çıkarmadan indiremezdim ve istediğimden daha fazlasını göstermek istemiyordum.

"Tamam, seni özel bir odaya götüreceğim" dedi ve eli beni yönlendirmek için bir kez daha belime yerleşti.

Elinin tenime değmesi sinirlerimi yeniden harekete geçirmişti. Kalabalığın arasında manevra yaparken, bu "özel odaya" ulaştıklarında neler olacağını merak ediyordum.

Beni üst kata, sonra da küçük bir koridordan kapalı bir kapıya yönlendirdi. Kapıyı açıp beni içeri sokarken nefesimi tuttum. Tipik bir erkek odasıydı; dağınıktı, duvarları açık saçık giyimli kadınların ve rock gruplarının posterleri süslüyordu. Orijinalinde evin büyük yatak odalarından biri olmalıydı, çünkü yatak, birkaç sandalye ve bir kanepe için bolca yer vardı.

"Burası Berke ve Taner'in odası," dedi bana. Tam arkamda durdu ve elleri kalçalarıma yerleşerek beni kendine doğru çekti.

İçgüdüsel olarak ona karşı eriyordum, kıvrak vücudum onun daha iri, daha sıkı formuna karşı şekilleniyordu. Başı geriye doğru yuvarlanarak göğsüne yerleşti, gözlerim bir anlığına kapandı.

"Gerçekten çok güzelsin," diye kulağıma fısıldamak için eğildi, sıcak nefesi kanalın içinde dönüyordu.

"Mmm," diye iç geçirdim, vücudumdan sıcaklık akıyordu.

Elleri yanlarımdan yukarı doğru sürünmeye başladı ... yukarı ... yukarı ... göğsüme doğru.

Göğüslerim, onlara dokunmasını, okşamasını isteyen bir ağrıyla uyanmıştı. Bedenim kıvrıldı, ona doğru kaydı. Ellerini keşfetmeye davet edercesine göğsümü dışarı çıkardım.

Ah siktir! Kafam güzel olmalı! Ne yaptığımı fark ettiğimde zihnim çığlık atıyordu.

" Şey... Şey... Dışarıda beklesen iyi olur," diye kekeledim, kendimi geri çekilmeye zorlayarak. Gözlerine bakarsam irademi kaybedeceğimden korktuğum için arkamı dönmek için kendime güvenmiyordum. Gerçekten gidecek miydi, yoksa "Hayır "ımı kabul etmeyip daha fazlasını mı deneyecekti merak ediyordum. Ayrıca onu tekrar reddedecek iradem olup olmadığını da merak ediyordum.

"Tamam," dedi, ses tonu kabul ediciydi.
"Pantolonunu burada bırakabilirsin. Emniyetli olurlar."

"Tamam."

Gerçekten gittiğinden emin olmak için arkamı dönmeden önce kapının kapandığını duyana kadar bekledim. Kendimi yalnız bulunca yoga pantolonumu çıkardım, katladım ve bir sandalyenin üzerine koydum. Külotumu düzelttikten sonra sinirlerimi yatıştırmak için birkaç derin nefes alarak kapıyı açtım ve Kerem'i sabırla diğer tarafta birasını yudumlarken buldum. Gözleri beğeniyle üzerimde gezinirken içimde bir başka çapkınlık dalgası hissetmeye başlamıştım ve kollarımı kaldırıp yavaşça birkaç kez döndüm, en iyi oryantal dansçı taklidimi yaparak kalçalarımı yavaşça kıvırdım.

Durduğumda "Kesinlikle çok güzel," diye iç geçirdi. Sonra bana doğru bir adım attı, ellerini belime koydu ve eğildi.

Refleks olarak ayak parmaklarımın üzerinde yükseldim ve ellerimi omuzlarına götürdüm.

Dudaklarımız buluştu. . . birbirine yapıştı. Öpüşü sert ve kararlıydı. Elleri beni kendisine çekerek bedenimi onunkine, göğüslerimi göğsüne bastırdı. Bir süre sonra dudaklarını ayırdı, benimkileri de onlarla birlikte açtı ve dili ağzıma daldı.

İç çekerek, kendiminkini onunkinin üzerinde ve etrafında döndürerek karşılık verdim. Vücudu içimin derinliklerinden yükselen bir sıcaklıkla cızırdadı ve öpücüğün uzun, çok uzun bir dakika boyunca devam etmesine izin verdim ... dillerimiz düello yapıyordu. Sıcaklık göğüslerimdeki ağrıyı yeniden tetikledi, meme uçlarım dikleşti ve onları ona sürtüyordum.

Bir dakika. Ne yapıyorsun? Dur artık! Zihnim birkaç dakika sonra durmamı istedi.

İsteksizce öpücüğü kesip geri çekildim.

Neden suçluluk hissediyordum?

Sonraki Bölüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.