Buse Striptiz Denemesi 4

Önceki bölümlere aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Bölüm 1

Bölüm 2

Bölüm 3

 

Buse Striptiz Denemesi

Bölüm 4 

 

Kerem uzanarak, şortumun yanlarından tuttu. Elleri şortu bir arada tutan cırt cırtları çekiştirip şort yırtılınca refleks olarak geriye doğru bir adım attım. Tökezleyerek arkama doğru birkaç adım atarken, aklım ne yaptığında ... külotumu nasıl ortaya çıkardığında ... muhtemelen azgınlığımla ıslanmış olan külotumda kalmıştı.


Gruptan bir Oooooo sesi yükselmişti.


Önümde duran Kerem'in yüzünde sadist bir sırıtış vardı ve şortu havaya kaldırırken gözleri haşarı bir şekilde parlıyordu. Onun yanında Burak ve Eren'in gözleri her bir santimimi yutarcasına inceliyordu. Onların arkasında ise Kerem için yaptığım dansı izlemek için ayağa kalkmış olan diğer erkekler heyecanlı gözlerle beni izliyorlardı. Herkesin odağındaki tek kadındım. Üniversitedeki kız arkadaşlarını tanıyordum. Hepsinin gruptaki tek kız olmamı kıskandıklarını da biliyordum. Belki de benim hakkımda bilmediğim şeyleri konuşuyorlardı kendi aralarında. 


Umrumda mıydı? 

Tabii ki...

Hayır..


Burak Kerem'in yanında, Eren de onun yanında duruyordu. Çalımlarla Burak'a yaklaşıp Kerem'e yaptığım gibi onun için de dans etmeye başladım. Bu sefer ellerimi vücudunda gezdirirken bilerek kasıklarına kadar indirip dokunuyormuş gibi yaparken, şehvet dolu bakışlarımla bakıyordum.


Etrafımdan bir dizi azgın iniltiler geliyordu.


Kendime hazırlıklı olduğumu söylemiş olmama rağmen, parmaklarımın altındaki sert erkekliğini hissetmek içimde beklenmedik bir arzu dalgası yaratmıştı ve elimi kasıklarında daha uzun süre tutma dürtüsüyle savaşmak zorunda kalmıştım.


Kendimi geri çekerek Eren'e doğru bir adım attım ve hareketlerimi tekrarladım, erkekliğinin ana hatlarını izlerken içimde yuvarlanan tutkuya karşı tekrar mücadele ediyordum.


Ardından kasıla kasıla Burak ve Kerem'in yanından geçerek salona döndüm ve Berke'ye doğru yöneldim. 

Ben salınırken erkeklerin hepsi koltuklara geri oturmuştu. 


Berke ümitle bana bakıyordu, belli ki yine kucağına tırmanacağımı düşünüyordu ... ki ben de tam olarak böyle düşünmesini istiyordum. Bunun yerine ona ukala bir ifadeyle bakarak Erol'un kucağına, Berke’nin yanına tırmandım. Ne olduğunu anlayan Erol, dizlerimi kanepenin minderine koyarak kucağına oturduğumda, amım doğrudan sert sikinin üzerine gelecek şekilde kaymıştı.

Şortum olmadığından, ona yaslandığımda temas daha açıktı ve kasıklarımdan yükselen alevlerle tekrar buharlı sisin içine kaybolmuştum. Sisin içinde dans etmeye çalışmayı unuttum ve bunun yerine kendimi gizlenmiş penis boyunca ileri geri ovuştururken sadece arkama yaslandım.


Tüm vücudum arzuyla yanıp tutuşmaya başlamıştı. Amcığım onun sikinin üzerinde titreşiyordu. Göğüslerim arzuyla sızlıyordu. 


Kısa bir süre sonra sızım karşılık buldu. 


Pusun içinde sürüklenirken, Erol'un ellerimi göğüslerimin üzerinde hissetmiştim ... avuç içleri, yumuşak göğüslerimi kavrarken sıcaktı ... parmakları sıkıyordu. 

Güçlü, tropik esintiler kasıklarımda dolaşarak alevlerimi körüklemişti. Sessizce iç çekip kendimden geçerken göğüslerimi Erol’un avuçlarına bırakmak için refleks olarak sırtımı kavislendirmiştim.


Hala, nerede olduğumu, kimin kasıklarını kuru kuru sıktığımı, kimin ellerinin göğüslerimde olduğunu bilecek kadar kendimdeydim. Erol’un üzerinden kalkarak Berke'nin yanından geçip diğer tarafında oturan Kemal'i gördüm ve daha önce onun bir sapık olduğuna dair yaptığım yorumlar, onun uzmanlığı olması, ayrıntılı bir kucak dansı yapmanın ne kadar şehvetli olacağına dair düşüncelerimle birbirine karışıverdi. 


Ben yaklaştıkça Kemal'in gözleri parlıyordu.


Kemal’in üzerine binerek kasıklarının birkaç santim yukarısında durdum ve ikisinin arasına uzandım. Kıyafetlerinin altında sakladığı sert sikini kolayca buldum, baştan çıkarıcı bir şekilde gülümsedim. Diğer erkeklerin beni izlediğini bilerek elimi birkaç kez ileri geri gezdirdim. Sonra ellerimi göğsüne götürdüm ve arkama yaslanarak ona sürtünmek için kendimi kasıklarının üzerine indirdim. Bu sefer bilerek dans ediyormuş gibi yapmayı bir kenara bırakarak kalçalarımı ileri geri sallamaya başladım ... açıkça amımı onun üstüne sürtüyordum ... herkesin görmesi için onu kuru kuru sikiyordum. Buharlı pus kısa sürede beni tekrar sardı ve açık dudaklarımdan sessiz bir inilti süzülürken gözlerimi kapattım.


Sisin içinde ellerini belimde hissettim ... yan taraflarım boyunca kaydıklarını hissettim. Göğüslerime doğru hareket etmelerini bekledim ve ikiz tümsekler avuçlanma ihtiyacıyla titreşiyordu ... okşanmak ... avuçlarının etlerinin üzerinde cızırdayan sıcaklığını hissetmek . . . parmaklarının sıktığını.


Ama yapmadılar.


Arkama geçip baskı uyguladılar ve öne doğru eğilmemi sağladılar. Ben eğildiğimde dudakları meme uçlarımdan birinin etrafına dolandı. ... dili üzerinde gezindi..... onları emiyordu.


" Ooov," diye inledim, vücudum refleks olarak kendimi ona sunabilmek için eğilmişti.


Bekle! Dur!


Zihnim sisin içinden çığlık atıyordu. Yaptığım şeyin fikri mi yoksa vücudumun verdiği tepki mi beni sisin içinden çıkmaya zorladı bilmiyordum. Tek bildiğim, ağzının göğsümdeki hissinin, kucağındaki kendi hareketlerimle birleştiğinde, kasıklarımdaki alevlerin kükremesine......... bir hazla kudurmalarına....... vücudumun arzuyla çırpınmasına neden olduğuydu.


Artık, işler kontrolden çıkmadan önce onları durdurmanın bana bağlı olduğunu da fark etmiştim.


Tam da bunu yapmak niyetiyle, tekrar doğrulurken Kemal'i göğsümden ittim. Ona hafifçe gülümseyerek kucağından kalkarak, odanın ortasına dönüp gösteriyi sonlandırmak için arkamı döndüm.


Ama Berke önümde duruyor, yolumu kapatıyordu.


Dondum kaldım, içimde belirsizlik ve heyecan dolaşıyordu.


"Eğleniyor musun?" Bana gülümsedi, elleri kollarımı tutmak için yukarı kalktı.


"Sanırım durmam gerekiyor," dedim ona, sesim titreyerek.


"Ama acayip seksisin," beni geriye doğru yönlendirmeye başladığında gülümsemesi genişledi.

"Ve sanırım sırada Furkan var."


"Ne? Hayır, hayır beyler," diye itiraz ettim, sesim daha da titriyordu.

"Gerçekten bence yeter--."


"Yapma Buse..... Sadece bir kişi kaldı.....Yazık değil mi ona...." derken beni Furkan’a yönlendiriyordu.


Bacaklarımın arkası Furkan'ın bacakları olması gereken şeyle birleştiğinde bana "Sadece bir tane daha yapmanı izlemek istiyoruz" demişti.


Hayır. Bitti. Bitmeliydi.. Refleks olarak bacaklarımı Furkan'ın dışına kaydırıp bir adım daha geri atarken, bacaklarım kanepeye gelirken bile zihnim ısrar etmeye çalıştı.


"Devam et Buse...." diye fısıldadı.

"Eğlenmeni istiyoruz. Sen bizim kraliçemizsin. Seni arzunun içinde görmek bizim için bir onur."


Berke beni aşağı indirdiğinde kasıklarımda bir şey hissettim. Furkan'ın külotumun üzerinden bana dokunduğunu düşünerek ... parmaklarının bana sürtündüğünü ... zihnim bunun izin vermeyi düşündüğüm her şeyin çok ötesinde olduğunu haykırıyordu. Bunun tam tersi olarak, vücudumdaki ateş aniden bir cehenneme dönüştü ve ısısı tüm bedenimin arzuyla çarpmasına neden oldu. 


Berke kollarımı tutarak beni Furkan'ın kucağının bir karış üzerinde asılı tuttuğu için istesem bile, ki istediğimden emin değildim, bu konuda hiçbir şey yapamazdım.


Sonra Berke beni aşağıya doğru yönlendirdi ve yanıldığımı anladım.


Furkan külotumun üzerinden bana dokunmuyordu.


Onları kenara çekiyordu.


Yoldan çekiyordu.


Fermuarını açıp çıkardığını fark edememişti. Artık onun serbest kalan sikinin üzerine oturmam an meselesiydi.


Bacaklarım omuzlarımdan bastıran Berke’ye karşı koyabilecek kadar güçlü değildi.


Furkan’ın sikinin üstünde kayıyordum.


Islak amımla aleti sarmalıyordum.


"Ahhhhgghhhh!" Kalçalarım kasıklarına gömülürken, kaskatı duran yarrağı içimi doldururken inledim.


Furkan beni tutmak için belimi kavradığında, aklım az önce olanlarla dolmuştu. Bana sadece dokunduğunu düşündüğümde, herkesin önünde böyle bir şey yapma cüretini gösterdiğine inanamıyordum.

Önceki grup seksim gibi.... İşte özlediğim buydu.....Bu eksik parça benim kayıp parçam....


Furkan ve kız arkadaşının diğer erkeklerin önünde nasıl seviştiklerini hatırladım. Şimdi ise başka kız yoktu. 


Ben vardım....Bütün bu erkeklerin tek dişisi. Grubun kraliçe arısı....


Aklım hala beni durdurmaya çalışıyordu.


Ama bu.


Bu!


Gözlerim Berke'ninkilere kaydı ve anında Furkan'ın ne yaptığını bildiğini, beni bilerek onun aletine indirdiğini anladım. 


Şok olmuş bir halde Berke'nin ötesinde bir hareket hissettim ve onun ötesine, odanın içindeki diğer erkeklere baktım. Taner ve Cihan kanepede Furkan'ın yanında oturuyorlardı, şimdi sehpanın diğer tarafında, kanepenin arkasından gelen Kerem, Burak ve Eren'le birlikte duruyorlardı. Hepsi Furkan'ın sikinin üzerine oturmuş olan bana bakıyor, üzerindekileri çıkarmakla meşguldüler. Erol ve Kemal de diğer koltuktan kalkıp Berke'nin hemen arkasında durmuş, onlar da beni izlerken soyunuyorlardı.


Benim için soyunuyorlardı....


Ateşimi söndürmek istiyorlardı...


Bedenlerini benim kullanımım için hazırlıyorlardı.....



Sonraki Bölüm...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.