Karım Ebruyu Ne Kadar Tanıyorum 4

(Önceki Bölümler)

Bölüm 1

Bölüm 2

Bölüm 3 

Bölüm 4


Şehveş Ebru’m Yeni İşine Başladı


Karım Ebru birkaç ay sonra yeni bir işe başlamıştı. İş yerinde oryantasyonunun bir parçası olarak  birkaç kişiyle birlikte üç günlük bir eğitim kursuna gitmesini gerektiriyordu. Eğitime giderken çok dalgın olduğunu farketmiştim. Valizini hazırlarken son anda aksiyon kamerasını alıp bavuluna koyduğunu gördüm.


"Gittiğimiz yerde güzel yerler var" dedi.


Bu açıklamayı duyunca meraklanmıştım.


Ebru'nun olmayacağı günlerde evden çalışmak için şirketten izin almıştım. Birkaç hafta önce sözde katılmam gereken bir toplantı varken çektiğim aksiyona bir göz atacaktım. Kameramızı eline aldığında, onu daha önce de kamera karşısında gördüğümü hatırladım. Belki de o görüntülerin kopyalarını benim de görmem için evde saklamış olabilirdi.


O ilk sabahın büyük bir kısmını o videoları aramakla geçirdim ama sonuç alamadım. Ben de onun yerine elimdeki görüntüleri bulup izledim. İlkinin çoğunu canlı izlemiştim, bu yüzden ekranda farklı bir şey belirene kadar ileri doğru ilerledim.


İki aydan kısa süredir birlikte olduğum karımı yatağımızda sırt üstü yatarken görünce videoyu durdurdum. Yeni kız arkadaşı Sema dört ayak üzerindeydi. Ebru'nun başı ve Sema'nın sonuna kadar açılmış amı tam kameranın önündeydi. Birbirlerinin amcıklarını doyasıya yalıyorlardı. Odanın içini şapırtı sesleri dolduruyordu.


Birden Sema, " Siktir Ebru, çişim geldi" dedi.


Ebru, " O zaman ben engel olmayayım" diye cevap verdi.


Sonra doğruca Sema'nın klitorisini emmeye koyuldu. Şaşırmıştım ama bundan sonra ne olacağını görmek için sabırsızlanıyordum.


"Ebru, şaka yapmıyorum. Gerçekten işemem lazım." Sema'nın sesi çaresiz geliyordu.


""Canım, eğer senin için de bir sakıncası yoksa, memnuniyetle içerim, eğer izin verirsen.""


Neredeyse sandalyemden düşecektim. Bu görülmeye değerdi. Ve yatış şekilleri yüzünden en ön sırada oturacaktım.


Ekranda Sema aniden işemeye başladı. Güzel karım ağzını sonuna kadar açarak hepsini ağzına doldurdu. Birkaç kez yutkunmasına rağmen bir damla bile dökmemişti.


"Bu hayatımda gördüğüm en seksi hareketti," dedi Sema. "Ben de yapabilir miyim?"


"Elbette, güzelim. Yer değiştirelim, bende sana güzel bir şey ikram edeyim."


Ebru üstte olana kadar yuvarlandılar. Sema ağzını Ebru'nun açık amına dayayınca Ebru da işemeye başladı. Sema'nın akışa ayak uydurmaya çalıştığını görebiliyordum ama bir miktarını etrafa saçmıştı. Ebru işemeyi bitirdiğinde arkasını döndü ve dilini Sema'nın ağzına sokarak şimdiye kadar gördüğüm en seksi kadın kadına öpüşme sahnesini gerçekleştirdi.


"Mmmmmm......Çişimin tadı harikaymış," dedi Ebru. "Neredeyse seninki kadar güzel Sema."


"Oouvv teşekkür ederim güzelim. Bence senin çişinin tadı da harika. Bir ara bunu tekrar yapmamız gerekecek."


Biraz daha öpüşüp okşadılar, sonra hareketleri yavaşlayınca video durdu ve sanırım uyumaya gittiler.


***********


Karımın ve kız arkadaşının videosunu gördükten sonra biraz temiz havaya ihtiyacım vardı. Yakındaki markete doğru yürüyüşe çıktım, bir altılı paket aldım ve yavaşça eve doğru yürüdüm.


"Acaba düğünden önceki gecenin ve düğün gecesinin videosunu bulabilecek miyim?" diye düşündüm.


Nerede saklanmış olabileceklerini de düşünüyordum. Aklımı yoruyordum. Eve geldiğimde hala bir şey bulamamıştım. Yatak odasına doğru yürürken Ebru'nun dikiş odasının önünden geçtim. Kutular dolusu malzeme ve diğer dikiş malzemeleriyle doluydu. Birden aklıma bir ipucu gelmişti. Dikiş masasının arkasında bir şeyleri fişe takmayı kolaylaştırmak için bir boşluk vardı. Yakından baktım ve orada bir ayakkabı kutusundan biraz daha büyük bir kutu gördüm.


"İşte bu" diye mırıldandım kendi kendime.


Kutuyu açtığımda biraz hayal kırıklığına uğradım.  Hepsi yan yana düzgünce dizilmiş bir USB bellek buldum.


" Siktir," diye yüksek sesle küfrettim. "Atmak yerine sakladığı eski şeyler olmalı."


Yine de onlara bir göz atmaya karar verdim. Görebildiğim tek tanımlama, her birinin dışında yazılı olan tarihlerdi. Tarih tanıdıktı. 15 Ağustos'ta başlıyorlardı. Ebru'nun doğum günüydü, tam olarak 18. yaş günüydü. Onun partisinin bir videosu ya da başka bir şey olduğunu düşündüm. O zamanlar onu tanımıyordum. Onunla tanıştığımda 22 yaşındaydı.

USB'yi bilgisayarıma taktım. Görüntü oynamaya başladığında haklı olduğumu gördüm. 18. yaş günü partisiydi. Konuşmalar yapılıyordu ve arka planda genç, çok güzel bir Ebru görüyordum.


Üzerinde çok kısa bir etek ve bir erkek gömleği vardı. Düğmeleri açıktı ve gömlek alttan bağlıydı. Sütyen giydiğini sanmıyorum. Tatlı kırmızı dudakları ve koyu renk göz farı ile makyajı muhteşemdi.



Konuşmalar bitti ve parti tam gaz devam etti. Ebru coşmuş ve harika vakit geçiriyordu. Kamera onun her hareketini takip ediyordu. Birden peşinde bir adamla koridora çıktı. Kamera da onu takip etti. Adamla birlikte yatak odasına koştu. Adam Ebru'nun tişörtünü çıkarıp (haklıydım, sütyen yoktu) meme uçlarını emmeye başladığında kamera onları görüntülüyordu.


Adamın elleri Ebru'nun eteğinin altında geziniyordu. Bir anda Ebru'nun külotunu yırttı. Parmakları belli ki klitorisine ulaşmıştı çünkü Ebru küçük bir an sıçradı. Adam gülümsedi. Ellerini pantolonunu çözecek, şortunu indirecek ve uzun, sert sikini ıslak, parıldayan amının girişine sokacak kadar uzun süre çekti.


Kalçalarını öne doğru itti. Ebru bacaklarını açabildiği kadar açtı. Adam birkaç hamleyle kendini Ebru'nun içine doğru pompalarken yüzündeki ifadeden boşalmak üzere olduğunu anladım. Bir iki hızlı hamle daha yaptıktan sonra omuzları çöktü ve işi bitti.


Kamera asıl kameramandan az önce Ebru'yu siken adama geçerken biraz bulanıklaştı. Kameraman Ebru'yu öne doğru itti (arkasındaydı) ve sikini arkadan Ebru'nun içine soktu. Kamerayı tutan adam daha iyi bir açı yakalamak için dizlerinin üzerine çökmüştü. Çok yakından çekiyordu. Adamın sikindeki damarları görebiliyordum ve Ebru'nun kaygan amcığına girip çıkıyordu.


Boşalmadan hemen önce çekildi ve Ebru'nun amının her tarafına boşaldığını gördüm. O boşalırken ben de boşaldım, çünkü filmi izlerken kendi sikimi okşuyordum.


Boşalırken diğer kayıtlarda ne olduğunu merak ediyordum.

 

Sonraki Bölüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.