Karım Ebruyu Ne Kadar Tanıyorum 6

 

(Önceki Bölümler)

Bölüm 1

Bölüm 2

Bölüm 3 

Bölüm 4

Bölüm 5

 

Bölüm 6


EBRU YÖNETİM KURULU İLE TANIŞIYOR


Eşim Ebru'nun koleksiyonundaki bir sonraki kart 21/07/ tarihliydi.


Hemen açıp çalıştırdım.


Anında görüntü belirdi. Kamera bir konferans salonuna kurulmuştu. Konferans masasının başında Murat vardı. Yanında Murat'ın ikiz kardeşi olabilecek bir kişi vardı. Baktıkça masada altı kişi daha saydım. Hepsi iri yapılı, asık suratlı Kürt erkeklerine benziyordu.


Ebru odaya gireken kamera da onu takip etti. Anladığım kadarıyla kameramanla birlikte dokuz erkek karımı sikmek üzereydi. O sabah işe giderken üzerinde olmadığına emin olduğum bir kıyafet vardı, çünkü olsaydı evden çıkmasına asla izin veremezdim.


Üstü parlak, kırmızı, lateks tipi askısız bir üsttü. Göğüslerini neredeyse hiç örtmüyordu ve fazlasıyla tenini sergiliyordu. Belli ki sütyen giymemişti. Deri ya da lateks etek kalçalarını sıkıca sarıyordu. Kıçını neredeyse hiç örtmüyordu ve biraz eğildiğinde bile külotunu görebiliyordunuz. Jartiyer kemeriyle tutturulmuş kırmızı çorapları ve 10 santimlik topuklu deri ayakkabıları vardı. Ona bakarken neredeyse pantolonuma boşalıyordum ve o da odadaki erkekler üzerinde aynı etkiyi yaratıyordu.


Makyajı parlaktı ve dudakları kan kırmızısıydı, sanki sik emmeye hazır gibi görünüyorlardı. Gözleri koyu tonluydu ve saçları omuzlarına kadar dümdüzdü. Tek kelimeyle büyüleyici görünüyordu.


Ebru Murat'a doğru yürüdü, elini pantolonunun üzerinden sikinin üzerine koydu ve şöyle dedi


"Merhaba tatlım," dedi ve onu dudaklarından tutkuyla öptü. Elleri doğrudan Ebru'nun kıçına gitti, eteğini kaldırdı, ön tarafa doğru ilerledi ve amını okşamaya başladı. Ebru coşkuyla inlemeye başlamıştı.


"Ebru, seni şirketin yönetim kurulu üyeleriyle tanıştırmak istiyorum. Bu yanımdaki de benim ikiz kardeşim Hakkı. (Demek haklıymışım!) Onun yanında Osman, Tuncay, Kemal, Abdullah, Yusuf, Ali ve kameranın arkasında da küçük kardeşim Mehmet var. Beyler, bu benim yeni Kişisel Asistanım Ebru."


Onlar Ebru'ya merhaba derken Ebru da onları ıslak ıslak öpüyor ve pantolonlarındaki şişkinlikleri okşuyordu. Masanın etrafına geldiğinde göğüs uçları açıkça görülüyordu.


"Şimdi güzelim, arkadaşlarımıza biraz sunum yap!" dedi Murat.


Odanın köşesindeki müzik setine döndü ve bir dans müziği açtı. Hakkı, Ebru'nun masaya çıkmasına yardım etti ve Ebru dans etmeye başladı. Sanki yıllardır masalarda dans ediyormuş gibiydi. Sırayla her erkeğin önünde dans etti. Onu cesaretlendirmek için bağırıyorlardı. 

" Memeleri aç", " Amcığını göster orospu" gibi sözler salonda yankılanıyordu.


Ebru memeleriyle oynamaya başlayınca sessizleştiler. Edepsizce okşuyordu göğüslerini. Ardından üstünü çıkarmaya başladı. Yavaş yavaş, sonunda güzel göğüslerini gruba göstermek için üstünü tamamen açtı. Meme uçlarını parmaklarının arasından yakaladı ve büküp gerçekten sertçe çekiştirdi. Acı hissedip hissetmediğini anlayamıyordum. Hayatının en güzel anlarını yaşıyormuş gibi görünüyordu.


Birden ellerini indirdi ve eteğinin ve külotunun üzerinden amını okşadı. Sonra eteğinin düğmesini ve fermuarını açmak için arkasına uzandı. Bir anda eteği yere düştü.


Kendisiyle oynamaya devam ediyordu. Külotunun içine uzandı ve iki  parmağını ıslak amına soktu. Bu bir süre devam etti, sonra külotunu indirdi. Şu anda giydiği tek şey kırmızı çorapları ve jartiyeriydi.


Elleri doğrudan amına geri döndü. İnliyordu. Patronu Murat ona büyükçe bir dildo uzattı. Ebru aldığı dildoyu hemen yarısına kadar içine soktu. Çok geçmeden orgazm öncesinin hazzıyla inlemeye başlamıştı. Sonra ani ve keskin bir çığlıkla adeta bir buhar makinesi gibi boşalmaya başladı.


Sakinleştiğinde, yapay penisi amından çıkardı ve diliyle temizlemeye başladı. O yapay penisi bir profesyonel gibi boğazının derinliklerine kadar emiyordu. 

Seyircilerin karımın olağanüstü performansından etkilendiğini görebiliyordum. Bu arada hepsi çırılçıplak soyunmuştu. Kendi aralarında küfürle konuşurken gözleri ile biraz sonra yarraklarını sokacakları karımın deliklerine kilitlenmişti.


Karımın önünde bir dizi kocaman, neredeyse arap yarrağı gibi kara sikler sıralanmıştı. Görünüşe göre hepsi Murat kadar büyüktü, yaklaşık 20 santim. Ben hiç böyle bir grup aleti görmemiştim. Karımın da gördüğünü sanmıyorum ama kesinlikle onlarla eğlenmeye hazır görünüyordu.


Murat masanın üzerine çıktı, karımı dört ayak üzerine diz çöktürdü ve arkadan sikini karımın amına soktu. İkiz kardeşi Hakkı da sikini karımın kıpkırmızı dudaklarına sokmakta hiç gecikmedi. Her iki adam da ilk boşalacak kişi olmaya çalışıyor gibiydi. Hakkı kazandı çünkü karım hepsini yutmak için çabalarken döllerinin yüzüne fışkırdığını görüyordum. Patronu da çok gecikmemiş, Ebru'nun güzel amcığına büyük bir anırarak boşalmıştı.


Diğer erkekler ilk sıranın kendilerine gelmesini sabırla bekliyorlardı ama sıra onlara geldiğinde karımın dar amcığı yarraklarını sıkıca sarmasından dolayı, onlar da kısa sürede boşalmışlardı. Çok geçmeden Ebru'nun güzel yüzü dört erkeğin spermleriyle kaplanırken, diğer dördü de döllerini Ebru'nun amına boşaltmıştı.


Erkeklerin işi bittiğinde Ebru rahatlayıp kendini temizlemeye başladı. Amından büyük avuçlar dolusu döl alıp eliyle yaladı. Yeterince temizlendiğinde yüzünü de silmeye başladı.


Murat, "Artık bir aile sikişinin vakti geldi. Hakkı sen masaya sırt üstü yat, Ebru sen de onun sikinin üstüne otur. Mehmet, sen de buraya çık ve sakso çek. Ben de şimdi senin o taş gibi götünü sikeceğim."


Kardeşler de aynen öyle yaptılar. Murat sikini Ebru'nun götüne soktuğunda onu ikiye bölecek sandım ama Ebru aldırış etmiyor gibiydi. Sadece yavaş olmasını rica etmişti.


Murat yavaş yavaş ama emin adımlarla o güzelim götüne soktu. Ebru Mehmet'in sikini emerken inliyor ve ritimleri arttıkça Hakkı'nın sikinin üzerinde aşağı yukarı sallanıyordu. Bir süre böyle gidince izleyen erkeklerin sikleri de hareketlenmişti.


Sonunda Murat Ebru'nun götüne girdi ve hemen ardından kardeşleri geldi. Murat sikini Ebru'nun götünden çıkarır çıkarmaz, diğer direktörlerden biri onun yerini alıyordu. Kendisi de boşalana kadar Ebru'nun götünü sikti. Sonra diğerleri teker teker güzel karımın götünü siktiler.


Karım bu süreçte sürekli orgazm halindeydi. Seans onun için tek ve uzun bir orgazma dönüşmüştü. Adamlar sonunda onu sikmeyi bıraktıklarında ayağa kalkamıyordu. Murat kameraya doğru yürüyüp onu kapatırken karım orada öylece yatıyordu.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.