Ebru'nun Hak Ettiği 2

ÖNCEKİ BÖLÜMLER

Bölüm 1



Bölüm 2


Ertesi gün bu konu hakkında hiç konuşmamışlardı. Birkaç kadeh içki içmiş olması muhtemelen dilinin çözülmesine yardımcı olmuştu ve Alper onun o anın sıcaklığıyla bu kadar açık konuştuğu için utanmış olabileceğini düşündü. Ama bunu kendine saklasa da, kurmuş oldukları bağdan dolayı gurur duyuyordu. Bu tür fanteziler ancak birbirlerine tamamen güvenen partnerler arasında ortaya çıkabilirdi.

Viskisinden bir yudum daha alarak, az önce karısını bir yabancıyla dansa gitmeye zorlamış olmasının da aynı şey olduğunu düşündü - karısının zararsız bir ilgiden zevk almasını sağlayan bir dışa vurum.

Yoksa bu adam da cesaretlenebilir miydi? Ve eğer cesaret ederse karısı ne yapacaktı?

İçinde bir parça kıskançlık hissetti ama bu kısa sürede heyecanla birlikte silinip gitti.

Kendisine ne kadar ilgi gösterilmesine izin verecekti?

Ebru muhtemelen şu anda bu yabancının karşısında sıkışmış olmalıydı.

Kendi kendine gülümsedi. Bu düşünceleri aklından atması gerekiyordu, yoksa tuhaf fikirler kurmaya başlayabilirdi.

Bir saat sonra Ebru'dan bir mesaj aldı.

"Selam tatlım. Şimdi odama döndüm. Biraz eğlenmeme izin verdiğin için teşekkürler..."


"Harika! Anladığım kadarıyla eğlenmişsin?" diye cevap verdi, o üç noktanın ardında ne saklandığını merak ediyordu.

"Sonunda ne yaptınız?"

"Şey, dediğin gibi dansa giderek başladık."


Başlamak mı? Ne demekti bu? Ama Alper onu zorlamak istemediği için bir sonraki mesajını bekledi.

"İlk başta çok masumdu... Ama sonra epey oynaklaştı."

"Öyle mi?" Alper cevap verdi. Başka ne yazacağını bilemiyordu, suçlayıcı görünmek istemiyordu.

"Evet, elleri bir süre sonra kıçımda dolaştı... Ellerini çektim ve parmağımı ona doğru salladım. Gerçi kıkırdıyordum ve beni ciddiye aldığını sanmıyorum. Bana öyle bir teklifte bulunduktan sonra onu suçlayamazdım. O yüzden elleri geri döndüğünde devam etmesine izin verdim."

 Alper onun bir sonraki mesajını beklerken içinde bir kıpırtı hissediyordu.

"Kendini iyice kaptırdı, kıçımın her yerini ellemeye başladı. Doğrusunu istersen çok iyi hissediyordum. Ben de onu durdurmadım. Senin için sakıncası yok, değil mi? Eğlenmem gerektiğini söylemiştin."

Buna ne cevap verebilirdi ki? Alper karısını arayıp onunla konuşması gerektiğini düşünüyordu. Ama içinde hissettiği kargaşayla ne diyeceğinden emin değildi.

"Öyle görünüyor ki," diye cevap yazdı ve göz kırpan bir gülümseme ekledi. Yapılacak aptalca bir şeydi.

"Evet, kesinlikle yaptım! Emir de öyle... Ona doğru bastırdığımda, onun... Bilirsin işte!"

"Onu suçlayamam," diye cevap verdi Alper.

Mesajı gönderir göndermez pişman olmuştu. Ne aptalca bir şey yazmıştı!

Onu suçlayabilirdi, değil mi? Üstelik Ebru'yu da suçlayabilirdi! Bu onun hayal ettiği masum ilgiden çok uzaktı. Yine de onu hiçbir şeyle suçlayamayacağını hissediyordu. Pantolonunu zorlayan siki başka duyguları açığa çıkartıyordu.

"Sen ne yaptın?" diye ekledi.

"Gerçekten hiçbir şey yapmadım. Sadece ona baktım ve gülüştük ve dans etmeye devam ettik. Oldukça komikti. Ama sonra grup daha neşeli bir şarkı çalmaya başladı. O bu kadar heyecanlıyken ondan uzaklaşmak istemedim. Herkes görseydi utanç verici olurdu."

Alper karısının sözleri karşısında başını salladı. Ne kadar da düşünceliydi.

"Ben de heyecanını kontrol edebilmesi için ona biraz zaman tanımak amacıyla sırtım ona dönük dans etmeye başladım. Keşke daha iyi bilseydim... Heyecanını kontrol etmekle hiç ilgilenmiyor gibiydi! Kalçalarımı kavradı ve beni kendine doğru çekti. Önce biraz şok geçirdim. Ama onun ereksiyonunun dans pistinde kıçıma baskı yaptığını hissetmek de heyecan vericiydi."

Alper kendi nefesinin her geçen saniye daha da ağırlaştığını duyabiliyordu. Tekrar karısını aramayı düşündü ama anlattıklarından ne kadar tahrik olduğunu gizleyemeyeceğini biliyordu. Bunun yerine belirsiz bir kısa mesajla cevap verdi.

"Vay canına, bu oldukça dolu."


"Biliyorum! Ve orada durmadı. Kendi isteğimle kıçımı onunkine sürtmekten mutlu olduğumu fark edince kalçalarımı bıraktı. Sonra ellerinin vücudumda dolaşmaya başladığını hissettim. Nereye doğru gittiğini anlamıştım. Onu durduracaktım ama elleri müthiş iyi hissettiriyordu. Ve ne dediğini hatırladım - eğlenmeyi hak ettiğimi - bu yüzden devam etmesine izin verdim."

"Yani sadece göğüslerini mi avuçladı?"


"Aslında biraz alaycıydı. İlk başta etraflarında dolaştı, vücudumu okşarken sadece hafifçe dokundu. Aslında ne yaptığını biliyordu. Sonunda elini yukarı kaydırıp onları avuçladığında, dokunuşu için can atıyordum. Galiba göğüslerimi ellerine doğru ittim. Bu onu cesaretlendirmiş gibiydi ve hiç çekinmeden beni okşamaya başladı. Bu kadar cesur olabildiğine, dans pistinde göğüslerimi açıkça okşayabildiğine inanabiliyor musunuz?!"

Alper buna inanabiliyordu. Kavraması daha zor olan, karısının bu yabancının bunu yapmasına izin vermesiydi. Ve anlaması daha da zor olan, bundan tahrik olduğu yadsınamaz gerçeğiydi. Aletini pantolonundan kurtardı ve telefonu karısından gelen başka bir mesajla titrerken vücudunda beklenti dolu bir heyecan hissediyordu.

"Çok yaramaz hissettirdi, biliyorsun, ama gerçekten heyecan vericiydi. Ben de geriye yaslanıp devam etmesine izin verdim. Hatta parmağını meme uçlarımın üzerinde gezdirerek bluzumun ve sütyenimin üzerinden onları okşadı. Heyecanlandığımda ne kadar hassaslaştıklarını bilirsin ve kıyafetlerim engel olmasına rağmen gerçekten iyi hissettirdi. Sakıncası yok, değil mi tatlım?"


Sakıncası var mıydı?

Bu nasıl bir soruydu böyle?

Anlattığı şey çok çılgıncaydı. Karısı herkesin içinde başka bir adam tarafından ellenmiş, herkesin içinde göğüslerine dokunması için adamı cesaretlendirmişti. Ancak, bu yabancıya karşı bastırılmış ve onun seksi vücudunun tadını çıkarırken nasıl göründüğünü hayal ettiğinde, aldırıp aldırmadığına cevap bile veremeyeceğini fark etti. Düşünceleri şehvetle darmadağın olmuştu. Karısı ile ilgili herhangi bir kanıya varmadan önce en azından hikâyenin tamamını öğrenmesi gerektiğini düşünerek soruyu geçiştirdi.

"Vay be. Sonra ne yaptın?"


"Sanırım kıyafetlerimin ayak bağı olduğunu düşünen tek kişi ben değildim. Bluzumun düğmelerini açmaya başladı. Ama sadece bir düğmeden sonra onu engelledim. Ohhhh sevgilim..... eğer müdahale etmeseydim sanırım beni orada soyacaktı! Sonra dudaklarını boynumda hissettim. Bunun beni ne hale getirdiğini biliyorsun. Sanırım dikkatimi dağıttı, çünkü birden bir elini bluzumun dekoltesine soktuğunu ve sütyenimin üzerinden göğüslerimi okşadığını fark ediverdim."

Alper transa geçmiş gibi, Ebru'nun uzun bir mesaj daha yazdığını gösteren sembolü izlerken dalgın dalgın sikini okşuyordu. Bu hikâyede daha fazlası vardı.

" Galiba başımı omzuna yasladım ve muhtemelen hoşuma gittiği için ağzım açılmıştı. O da bunu bir davet olarak algılamış olmalı ki birden dudaklarını dudaklarımda hissettim. Yalnızca bir saniyeliğine onu durdurdum. İşlerin kontrolden çıkmaya başladığını fark etmiştim. Yarrağı kıçıma bastırıyordu, elleri bluzumun içindeydi ve şimdi de dili ağzımdaydı. Bu şekilde devam edemezdik. Onca insan izlerken."

Asıl endişesi bu muydu - insanların onları görebilmesi?
Daha fazla yazıyordu ve o, mesajlarını hâlâ hevesle okuduğunu bilmesini sağlamak için kısa bir soru sordu.

" Ee, oradan ayrıldınız mı?"

"Otele geri dönerken kendisini gizlemek için kullanabilsin diye ceketini çıkarmasına yardım ettim. Lobiden asansöre doğru yürürken kıkırdıyor ve gülüyorduk. Asansörün aynasında kendimi gördüğümde bluzum sütyenime kadar açıktı, saçlarım dağınıktı ve rujum ağzımın etrafına bulaşmıştı. Şimdiden sikilmiş gibi görünüyordum!"


Daha şimdiden mi? Alper bu ima karşısında ürperdi.


"Emir yanımda dururken utangaç bir sırıtışla kasıklarını örtmeye devam ediyordu. Kendimi biraz yaramaz hissediyordum ve hâlâ heyecanlı olup olmadığını görmek için elimi katlanmış ceketinin altına soktum. Gerçekten de uyarılmıştı!"

Mesajına göz kırpan bir gülümseme eklemişti. Alper başını salladı. Kocasına başka bir adamın sikini avuçladığını söyleyen bir kadın için bu gerçekten uygun muydu?

"Ne yaptığımı görebilmem için ceketini kenara çekti. Aynaya bakarken elimde büyümesini seyrettim. Bu da beni ellemeye başlaması için onu cesaretlendirdi. Ne olduğunu anlamadan tekrar öpüşmeye başladık ve bu sefer onu durduramadım."


Onun katı benimkinin bir alt katıydı ve kapılar açıldığında beni asansörden dışarı davet etmek için kolunu uzattı. Biliyorum, onun peşinden odasına gitmemeliydim ama gözleri çok umutlu bakıyordu. Ben de zaten pantolonunun üzerinden sikini okşuyordum. Belki ellerimle ya da başka bir şeyle işini bitirebilirim diye düşündüm. Sanki yapılacak en doğru şey buymuş gibi hissettim."

Yapılması gereken doğru şey mi?

Ne zamandan beri evli bir kadının bir erkeği otel odasına kadar takip edip ona mastürbasyon yapması doğru bir şeydi? Ve bu "ya da bir şey" ne demekti?

" Odasına girer girmez bluzumu çıkardım ve hemen ardından sütyenimi çıkarttım. Yabancı birinin otel odasında üstsüz olmanın oldukça heyecan verici olduğunu söylemeliyim. Elleri göğüslerimin üzerinde gezinmeden önce göğüslerime bakmaya başladı. Üstelik doyumsuzdu. Beni yatağa oturttu ve önümde diz çökerek onları öpmeye başladı. O kadar yoğundu ki! Ohh aşkım, sadece memelerimi emerken boşalacağımı sandım."


"Ama ona katılmamın nedeni bu değildi. Bu yüzden onu yanıma çektim ve öpüşürken pantolonunu açtım ve sikini serbest bıraktım. Elimde seninkinden başka bir sik olması garip hissettiriyordu. Ama aynı zamanda çok heyecan vericiydi! Ağzımda nefesini hissettiğimde yaptığım şeyin hoşuna gittiğini anladım. Ellerimde iken çok çekici görünüyordu.

Ve sanırım kendimi biraz kaptırmıştım. Bir süre sonra yere kaydım ve pantolonunu ve iç çamaşırını tamamen çıkardım. Gömleğini çıkarırken bana sırıtıyordu. Artık kendimi yerde çıplak bir adamın altında üstsüz diz çökmüş bulmuştum. Benden ne beklendiğini biliyordum, bu yüzden birden yumuldum. Onun sikinin ağzımda olması garip bir histi........ gerçekten de sürtükçe bir şekilde iyi hissettiriyordu."

Alper'in nefesi kesilmişti. Başka bir erkeğe sakso çektiğini söylemesi o kadar da önemli değildi. Kendine karşı dürüst olursa, onun da anlattığı gibi azgın tarafını yaşamasını arzuluyordu.

Fakat en azından bundan daha önce bahsetmiş olması gerekmez miydi?

Bunu gerçekten yapmış olabilir miydi?

Bir yanı onun içinde böyle bir şehvetli eş olma arzusu olduğundan şüphe ediyordu. Fakat bir başka, çok zor bir parçası da bunu yapabileceğini ümit ediyordu. İçinden geçen tüm bu kafa karıştırıcı duygularla doğru düşünmek zordu. Böyle bir şeyin zihnindeki fantezilerden daha fazlası olabileceğini hiç düşünmemişti ve o zaman bile buna tanık olmak için orada olacağını hayal etmişti. Hatta belki de katılacağını... Telefonu tekrar titrediğinde düşünceleri dağıldı.


"Ona ilk kez oral seks yapıyor olmama rağmen oldukça iyi bir iş çıkardığımı düşünüyorum ve isteseydim onu hemen boşaltabileceğimi biliyorum. Ama sonra ne dediğini hatırladım - benim de eğlenmeyi hak ettiğimi - bu yüzden onu ağzımdan bıraktım. Birkaç kez daha yaladıktan sonra onu yatağa geri ittim. O kadar tahrik olmuştum ki üzerine çıkmadan önce külotumu indirip eteğimi yukarı çektim. Ben yarağını elimle tutup iterken o da hemen içime girdi. O kadar tahrik olmuştum ki, onu orgazm olana kadar içimde gezdirdim. Oh aşkım, tatlım, inanılmazdı! O kadar şiddetli boşalıyordum ki!"

Alper kelimeleri tekrar tekrar okudu, karısı bir yabancıyla sikiştiğini anlatıyordu. Üstelik bunu dünyanın en doğal şeyiymiş gibi anlatıyordu. Bir cevap vermesi gerektiğini biliyordu ama içindeki hengâme net düşünmesini zorlaştırıyordu. O kalın cinsel sapkınlık katmanının altında bir aldatma duygusu ve hatta öfke vardı. Onunla konuşmadan önce zihnini toparlaması gerekiyordu. O an için işe yarayacak bir cevap oluşturmak için elinden geleni yapmaya çabaladı.


""Tatlım, bunu kabullenmek biraz zor oldu. Yarın döndüğünde bunu düzgün bir şekilde konuşmamız gerek. Bu konuda ne hissettiğimi bilmiyorum. Ama en azından bana anlattığın için memnunum."

Mesajı göndermeden önce birkaç kez okudu ve karısının anlattıklarından kendisinin de inanılmaz derecede tahrik olduğunu belli etmediğinden emin olmak istiyordu.

Mesajı gönderdikten birkaç saniye sonra telefonu çaldı. Kahretsin, karısıyla konuşmaya hazır değildi. İlk başta sesli mesaj bölümüne geçene kadar çalmasına izin verdi. Ama tekrar çaldığında, açması gerektiğini biliyordu.

"Tatlım..." Ebru, sesinde meraklı bir tonla başladı.

"Bütün bunların gerçek olduğunu düşünmedin, değil mi?"

Alper afallamıştı, cümle kuramıyordu. " Eee... Bilmiyorum - ben sadece..."

"Bir dakika - az önce otel odasında bir yabancıyla gerçekten sikiştiğimi mi düşündün? Gerçekten böyle bir şey yapacağımı mı düşündün?"

Alper cevap vermeyince bir kahkaha patlattı.

"Özür dilerim, özür dilerim," dedi kendini toparlarken.
"Gülmemeliydim. Sadece... Doğru düzgün düşünemeyecek kadar tahrik olmuş olabilir misin?"

Gergin bir şekilde kıkırdadı. Onu çok iyi tanıyordu.

"Demek seni tahrik etti?" diye dalga geçti.

"Bilmiyorum. Sanırım...". Kendini durdurdu.

"Burada bana çok fazla odaklanılıyor. Peki ya sen? Bütün bu senaryoyu uyduran sensin. Hem de oldukça açık bir şekilde."

"Elbette," diye itiraf etti. "Ama bu sadece heyecan verici bir fanteziydi. Bunu gerçek hayatta asla yapmazdım. En azından bu şekilde."

Bu son cümle havada asılı kaldı. Ne karısı ne de kendisi bu cümlenin anlamını keşfetmek için yarım kalan işi tamamlayabilecek gibi görünüyordu. Sonunda sıradan konulara geçtiler.

Kısa süre sonra telefonu kapattıklarında Ebru telefonuna baktı, kendi sözleri kafasında dönüp duruyordu.

"En azından bu şekilde değil." O zaman nasıl? Elbette, kocasını kızdırmak için abartmış olsa bile, senaryo heyecan vericiydi. Bunun gerçekten olduğunu mu düşünmüştü?

Kocasına mesaj atmadan önce üzerindeki kıyafetleri çıkarmıştı. Sütyeninin şeffaf kumaşından gözle görülür bir şekilde tahrik olan meme uçlarına baktı.

Çantasının içine uzanarak bir kartvizit çıkardı. Emir'in iletişim bilgileri şirket logosunun altında sarı renkle basılmıştı. Kartviziti ters çevirdi ve Emir'in ona vermeden önce yazdığı oda numarasına baktı - "bir şeyler içmeye falan gelmek isterse" diye.

Onun aklından geçen şeyin ne olduğunu çok iyi biliyordu. İlgilenmediğini bu kadar açık bir şekilde belirttikten sonra ona vermiş olması onu biraz hüsrana uğratmıştı. Görünüşe göre ipucunu almıştı. Ancak yine de onu saklamıştı. Aklının bir köşesinde, bu gece rahatlamaya ihtiyacı olacağını ve kafasında farklı senaryolarla oynarken bu oda numarasının ona yardımcı olabileceğini düşünüyordu.

Ama ya sadece kafasında olmak zorunda değillerse?

Kendi kafasındaki düşüncelere şaşırarak başını salladı. Düşünmesi bile ne kadar aptalca bir şeydi. Bunu kocasına asla yapamazdı.

Yine de hikâyesi kocasını tahrik etmemiş miydi? Bunun gerçekten yaşanmamış olmasından dolayı en azından kısmen hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.

Kocası gerçekten de onun başka biriyle seks yapmasını mı istiyordu? Yıllar boyunca pek çok imada bulunmuştu. Sadece imadan fazlası var mıydı, yoksa öyle olmasını istediği için kendini mi kandırıyordu? Vücudunda bir heyecan hissetti.

Ama yapabilir miydi?

Alper gerçekten onaylarsa, bunu yapacak cesareti bulabilecek miydi?

Dalgınca bacaklarını birbirine sürttü, bacaklarının arasından beynine kıvılcımlar yayıldı. Parmaklarını hafifçe Emir'in oda numarasının üzerinde gezdirdi. On birinci kat - kendisininkinden sadece bir kat aşağıda. Tam şu anda Emir onu bekliyor, onun da kendisine katılmasını mı umuyordu?

Böyle bir şey asla iyi bir eşin aklından bile geçmezdi. Ama ya kocası onun kötü olmasını istiyorsa?

Kocası onun ne kadar ileri gitmesine izin verecekti? Ona sorması gerekiyordu. Ciddi olduğunu anlasa bile bunu asla yapamazdı. Ama sorma düşüncesi bile nefesini kesiyordu. Telefonunu eline aldı, parmağı arama tuşunun üzerinde geziniyordu.

Kendini durdurdu. Çok kaba olmayan tam olarak ne sorabilirdi?

Çok tuhaf. Çok utanç verici - hatta muhtemelen incitici. Doğru kelimeleri bulamayacaktı.

Ne var ki, daha önce mesajlaşırken bu senaryoyu uydurmak garip bir şekilde kolay gelmişti. Kelimeler o kadar doğal bir şekilde ağzından dökülmüştü ki Alper bunun gerçek olduğunu bile düşünmüştü. Zavallı adam, karısının böyle bir şey yapabileceğine inanıyordu. Ya da belki de yapmadığı için daha çok hayal kırıklığına uğramıştı? Bunun muhtemelen onun için daha da kafa karıştırıcı olduğunu fark etti. Ve belki de yazılı sözcükler nerede olduklarını açıklığa kavuşturmanın en doğru yoluydu.

Kocasına yazacağı metni oluşturması uzun zaman aldı, tüm kelimeleri dikkatle seçti. Bitirdiğinde, saçmaladığını düşünerek neredeyse her şeyi siliyordu. Ya onu incitirse?

Ama hayır - aralarındaki bağ gizli arzuları açığa çıkaracak kadar güçlüydü. Ve bu hiç bu kadar yüzeye yakın olmamıştı.

Bu doğru andı.

Gönder tuşuna bastığında kalbi küt küt atmaya başlamıştı.


" Aşkım,


Keşke bu konuya bir kısa mesajdan daha farklı bir şekilde yaklaşabilecek gücüm olsaydı. Ama içimde o güç yok. Seni daha önce yönlendirdiğim için özür dilerim. Sadece seni biraz kışkırtmanın eğlenceli olacağını düşünmüştüm. Ama yanlıştı, çünkü sanırım ikimiz de bundan daha fazlası olduğunu biliyoruz. Şu anda kafam çok karışık ve itiraf etmeliyim ki çok da tahrik oldum. Ve bence sen de öylesin.


Neden karının senden başka bir erkekle bir şeyler yapmasını istediğini anlamıyorum. Senin de istediğini sanmıyorum. Sonuçta orada, değil mi? Ve dürüst olmak gerekirse, bunu ben de istiyorum. Şu anda, bunu çok arzuluyorum. Bana gerçekten izin verebileceğin düşüncesi bile beni deli ediyor.


Ne kadar ileri gidebileceğimi bilmiyorum ve senin de bildiğini sanmıyorum. İşte sorun da burada. Ben kendimi bilmezken senden çizgiyi nereye çekeceğimi bilmeni nasıl isteyebilirim? Bana asla ne yapacağımı söylemeye çalışmayacağını biliyorum. Seni bu kadar çok sevmemin bir nedeni de bu.


Ama burada gerçekten senin sınırlarına ihtiyacım var. Bildiğim tek şey, senin onaylamayacağın hiçbir şeyi yapmak istemeyeceğim. Bu yüzden bana ne yapacağımı söylemek yerine, yeterince ileri gittiğimi hissettiğinde dur diyebilir misin? Senden - kocamdan - yapabileceğim şeyleri onaylamanı istemek çok fazla olur. Bu yüzden daha ileri gitmeme katlanabildiğin sürece hiçbir şey söyleme.


Sana şunu teklif ediyorum ve bunu yaptığıma inanmakta güçlük çekiyorum. Telefonumu kullanarak yaptığım şeylerden seni haberdar edebilirim. Bir şey söylemediğin sürece, daha ileri gitmeyi düşüneceğim. "Dur" dediğinde de bunu hemen yapacağım ve bunu sana karşı kullanmayacağım.


Seni çok seviyorum ve eğer hayır dersen, seni tamamen anlarım. Ne diyorsun, tatlım? Sınırlarımızın nerede olduğunu öğrenmemi ister misin?


Aşk ve şehvetle,


Ebru."




Sonraki Bölüm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumuz için teşekkürler. Yorumunuzu inceledikten sonra, ticari kaygı içermiyorsa yayımlayacağım.